^ Ja jos on mukavasti rahaa säästössä, eikä ole akuuttia pulaa rahasta.
Sanos muuta, hormonihiirulaiseni
Uutiset:
^ Ja jos on mukavasti rahaa säästössä, eikä ole akuuttia pulaa rahasta.
Kysymys oli esitetty sinulle. Mutta kun ei ole selkärankaa vastata.Tulipa vaan mieleen että mites tälläinen veronkierto korreloi Maturen politiikkaketjussa esittämiin kommentteihin?
Tuollaisesta on nimittäin Sanna täti hyvin hyvin vihainen.
Kysy Sannalta.
Siis enhän minä olisi pystynyt verottomasti elämään näillä tuloilla 20 vuotta. Tietenkin olen leipnut nämä tulot toiminimeeni. Siitäkin syystä elän nyt ihan hyvin työkyvyttömyyseläkkeellä, koska idiootti törmäsi mun autoon.
Siis enhän minä olisi pystynyt verottomasti elämään näillä tuloilla 20 vuotta. Tietenkin olen leipnut nämä tulot toiminimeeni. Siitäkin syystä elän nyt ihan hyvin työkyvyttömyyseläkkeellä, koska idiootti törmäsi mun autoon.
Työkyvyttömyyseläkeläinen kykenee huoraamaan, mutta ei mihinkään muihin töihin? Mahdollista vain sosiaalidemokraattisessa Suomessa 🤮
Kysymys oli esitetty sinulle. Mutta kun ei ole selkärankaa vastata.Tulipa vaan mieleen että mites tälläinen veronkierto korreloi Maturen politiikkaketjussa esittämiin kommentteihin?
Kysy Sannalta.
Työkyvyttömyyseläkeläinen kykenee huoraamaan, mutta ei mihinkään muihin töihin? Mahdollista vain sosiaalidemokraattisessa Suomessa 🤮
Siis sinun mielestä Suomessa pitäisi kieltää työkyvyttömyyseläkkeellä olevilta huoraaminen?
Veronmaksu on eri asia kuinNiin, ajattele. Sitten on vielä työttömysvakuutusmaksu ja paljon muuta.
Ëläkevakuutusmaksu,
kyllä se on vähän niin, että pakko se on hintaa nostaa kun tulee sitä ikää. jollain
se on petrattava, kun ei jaksa enää panna entiseen tahtiin ja tulotaso ei saa
laskea. painostaa voidaan, mutta kartellit ei toimi pidemmän päälle. se nyt on
nähty joka alalla.
Hörökorvainen volkkarimies on ehkä erehtynyt autovalinnassaan, mutta tässä asiassa hän on ihan oikeassa.
Jaksaa jaksaa, mutta ehkä ei huvita ottaa kolmea metriä mulkkua, jos metrin saa vähemmällä vaivalla
Hörökorvainen volkkarimies.
No eihän se ole hölmö, joka pyytää, vaan se joka maksaa.
Onhan noita ´eläköityneita´ palveluntarjoajia, jotka edelleen tapaavat harvoja ja valittuja asiakkaitaan, ja ottavat todella suolaisen hinnan exclusive-palveluistaan. Eli paljon enenmmän kuin aktiivi aikoinaan.
En silti koskaan ymmärtänyt hinnasta kitisijöitä. Kitisevätköhän samat tyypit ostaessaan verkkokaupoista tavaroita, joiden hinnat on jo määritelty eikä niistä voi tinkiä?
Tulipa vaan mieleen että mites tälläinen veronkierto korreloi Maturen politiikkaketjussa esittämiin kommentteihin?
Siis sinun mielestä Suomessa pitäisi kieltää työkyvyttömyyseläkkeellä olevilta huoraaminen?