Luulin otsikosta että täällä puhuttais tietokoneista
Tuo oli hyvä
Sorry ot.
Uutiset:
Luulin otsikosta että täällä puhuttais tietokoneista
Ovelta ovelle juurikin, eli aika alkaa kun saavut asuntoon ja maksetun ajan päättyessä pitäisi olla kynnyksellä menossa ulos. Jos käyt suihkussa tytön luona, haluat höpötellä tytön kanssa, haluat juomista yms. lasketaan kaikki se maksettuun aikaa. Taitaa jotkut käyttääkin ilmaisua että veloittavat ajasta.
On se vissiin niinkin että jos on sovittu puolen tunnin aika alkaen klo 18:00 ja turska saapuu paikalle 18:10 ja myöhästymisen syy on hän itse niin aika loppuu klo 18:30.Tässä varmaan riippuu vähän, millon seuraava asiakas on tulossa (vai onko). Jos olis hyvin aikaa seuraavaan niin itse varmaan antaisin olla sen 30 min, mutta jos täytyy valmistautua seuraavaan niin sit se on valitettavasti poistuttava sillon 18.30. Hyvä tapa on että tulee ajallaan ja lähtee ajallaan
Tuollaisia on mullekin sattunut. Myös parin suomihupsun kanssa jolla on nimimerkki tällä foorumilla. Jää viimeiseksi vierailuksi vaikka muuten olisikin ihan kivaa.On se vissiin niinkin että jos on sovittu puolen tunnin aika alkaen klo 18:00 ja turska saapuu paikalle 18:10 ja myöhästymisen syy on hän itse niin aika loppuu klo 18:30.Tässä varmaan riippuu vähän, millon seuraava asiakas on tulossa (vai onko). Jos olis hyvin aikaa seuraavaan niin itse varmaan antaisin olla sen 30 min, mutta jos täytyy valmistautua seuraavaan niin sit se on valitettavasti poistuttava sillon 18.30. Hyvä tapa on että tulee ajallaan ja lähtee ajallaan
Vuosia sitten jouduin odottamaan erästä palveluntarjoajaa 15min ajan. Olin varannut tunnin. Paikan päällä pahoitteli, että edellisen asiakkaan vuoksi on myöhässä, mutta aikaa ei voisi antaa sovittua, koska seuraava oli tulossa heti perään.
Suurin yllätys oli kuitenkin että hinta oli kuitenkin edelleen 1h ajasta, jonka olin varannut.
Tunsin itseni huijatuksi enkä käynyt enää hänen luonaan myöhemmin ollenkaan, vaikka ennemmin olin käynyt useasti.
Suurin yllätys oli kuitenkin että hinta oli kuitenkin edelleen 1h ajasta, jonka olin varannut.
Vaarilta tippui tekohampaat aamupuurolautaselle ja pumpusta ottaaTuollaisia on mullekin sattunut. Myös parin suomihupsun kanssa jolla on nimimerkki tällä foorumilla. Jää viimeiseksi vierailuksi vaikka muuten olisikin ihan kivaa.On se vissiin niinkin että jos on sovittu puolen tunnin aika alkaen klo 18:00 ja turska saapuu paikalle 18:10 ja myöhästymisen syy on hän itse niin aika loppuu klo 18:30.Tässä varmaan riippuu vähän, millon seuraava asiakas on tulossa (vai onko). Jos olis hyvin aikaa seuraavaan niin itse varmaan antaisin olla sen 30 min, mutta jos täytyy valmistautua seuraavaan niin sit se on valitettavasti poistuttava sillon 18.30. Hyvä tapa on että tulee ajallaan ja lähtee ajallaan
Vuosia sitten jouduin odottamaan erästä palveluntarjoajaa 15min ajan. Olin varannut tunnin. Paikan päällä pahoitteli, että edellisen asiakkaan vuoksi on myöhässä, mutta aikaa ei voisi antaa sovittua, koska seuraava oli tulossa heti perään.
Tunsin itseni huijatuksi enkä käynyt enää hänen luonaan myöhemmin ollenkaan, vaikka ennemmin olin käynyt useasti.