Ketähän nuokin mansikat on saanut syödä? Ville olisi kyllä heti epäillyt, mutta laitto jo, että ei ole. Onko tämä sitten meidän pensasmustikoiden ahmija vaihtanutkin laatua?
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
Toivottavasti kukaan ei nyt suutu... Kerran ostin mansikoita ja seassa oli yksi homehtunut. Se näytti hieman samalta kuin kuvassa #23 oleva poikkeusyksilö.
Pienissä pre-juhannusskumppapäissäni arvaan, että katolla patsastelija on ilmiselvä seepeli. Lopuista en osaa sanoa, vaan heittäydyn yllätyksellisyyden maailmaan ja uskon tulevien juhannustaikojen tehdä tehtävänsä ja alan hyvissä ajoin miettiä yhtä mainioita kuvia joulukalenteria varten.
Tässä ollaan selvästi puutarhameiningeissä, eli 23 veikataan Palkokasvi!
23. Päivän kuva on hauska ja kasvillisuuteen viittaava. Mansikoita ja kuohuviiniä.. Ajatus kesävillikoista asianmukaisesti pukeutuneena, nauttimassa kauniista päivästä laatumarjoja poimien.. .. Mutta ei ole Palkokasvi tässä, vaan joku muu
24. Päivän kuvassa on urheilullisempi henkilö nauttimassa tiukan treenin jälkeen palautusjuomaa Voimaeläin -mukista. Veikataan edellisten tavoin.. Jani.
Mä olen nimiveikkailuista ulkona kuin sulanut lumiukko. Suosikkikuvia on monta. Yksi nousee yli muiden, shampanjaa tai kuoharia lasiin kaatava Herra nro 15. Voisin juuri tuollaisessa tilanteessa nähdä itseni. Sohvalla odottamassa. Sukat, sukkanauhaliivi, korkeakorkoiset korkkarit .....Herra tulee eteeni, ojentaa lasillisen. Kosketan hänen alushousuja ja... minulla ihan oma tapa juoda kuohuvaa. Dipataan penis kuohariin ja nuollaan pois.