Jos nyt jostain syystä, pätevästäkin, olet valinnut Maksullisen seksin ja leikit sielunkumppanisi mielenterveydellä niin minulla on vain yksi ohje: älä saatana jää kiinni.
Riskit analysoidaan, niitä poistetaan ja minimoidaan, ne mitkä jää niin hallitaan.
Ja kun riskit realisoituu, lopputulemat on riskinoton arvoisia.
Ja nämä pätee myös huoraamiseen: älä saatana jää kiinni.
Ja jos jäät kiinni, niin se ei ole mikään tunnustusten hetki, kiellä kaikki. Ole järkyttynyt/närkästynyt kuinka joku kehtaa väittää sellaista. Noi jutut saa niin helposti sekopää ihastumisen piikkiin - kun onneksi niin monet miehet kautta aikojen on haukkuneet naisia joita eivät saa huoriksi
Ja tässä tullaankin siihen, että älä koskaan julkaise kuvissa mitään mistä joku sinut voisi 100% varmuudella tunnistaa (tatskat, syntymämerkit, lempparikorusi yms.). Huomaa myös kuvien taustat jos otat kuvia esim. kotonasi.
Tällä suurimmaksi osaksi varmistat että aina tulee olemaan vain sana sanaa vastaan.
Mä en siis suosittele kellekään julkihuoraamista, tämä kun ei ole yleisesti vieläkään hyväksytty duuni. Ei taatusti helpota useiden muiden duunien saamista, tai vaikka asunnon vuokraamista. Olen myös kuullut että terveydenhuollon parissa asiasta kertominen ei kannata sielläkään. Ihmisillä on paljon ihmeellisiä mielikuvia huorien ongelmista, ja mutkia vedetään suoriksi usein surutta.
Kaapista ulostulemisella voi olla myös vaikutusta läheisinkiin.
Ja ai niin, viimeisin asia minkä olen kuullut on että pankit kieltäytyivät avaamasta yritystiliä aikuisviihdeammattilaiselle.
Näistä hommista on monestakin syytä parempi olla ihan hissukseen, niin myyjien kuin ostajienkin (osittain eri syistä).