Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Elyda Andrade  (Luettu 24521 kertaa)

Poissa Nilsson

  • Full Member
  • Viestejä: 105
  • * Kelpo kaveri
Vs: Elyda Andrade
« Vastaus #40 : Syyskuu 25, 2024, 15:20:46 »
Mä kyllä väittäisin, että Mikaellalla on hieman lyhyempi kuin Sabrinalla ja Elydalla tai ainakin siltä se tuntui kun juuri kävin ekan kerran Mikaellaa moikkaamassa, Elydan ja Sabrinan olen tavannut monestikin eli vertailupohjaa on...  Ja sanoisin, että paksuudelta Mikaella ja Sabrina ovat samassa kastissa, Elydalla ohuempi

Poissa Tavantyyppi_

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Elyda Andrade
« Vastaus #41 : Syyskuu 26, 2024, 17:55:43 »
Kiinnostas käydä tapaamassa Elydaa. Löytyykö mistää tuoreita kuvia ig:ssä näytti olevan viimesin vuodelta 2020. Sekä onko kellään viimeaikaisia jokemuksia hänestä.

Poissa Nilsson

  • Full Member
  • Viestejä: 105
  • * Kelpo kaveri
Vs: Elyda Andrade
« Vastaus #42 : Syyskuu 26, 2024, 20:39:29 »
Kiinnostas käydä tapaamassa Elydaa. Löytyykö mistää tuoreita kuvia ig:ssä näytti olevan viimesin vuodelta 2020. Sekä onko kellään viimeaikaisia jokemuksia hänestä.

Eipä neiti ole muuttunut oikeastaan lainkaan niistä kuvista. Juuri toissa viikolla kävin häntä moikkaamassa ja sama hyvä meno ollut kuin viimeiset 3-4v kun olen häntä nähnyt. Turha miettiä pidempään, suosittelen visiittiä

Poissa Tavantyyppi_

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Elyda Andrade
« Vastaus #43 : eilen kello 01:35:05 »
Onks hyvä ensikertalaiselle vai pitäskö oottaa sabriinaa on tulos tänä vuonna suomee

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1057
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Elyda Andrade
« Vastaus #44 : eilen kello 19:24:05 »
Onks hyvä ensikertalaiselle vai pitäskö oottaa sabriinaa on tulos tänä vuonna suomee

Ootko tekijä vai runkkari. Nimittäin kandee varmaan mennä jos homma kiinnostaa. Kyllä sä kerkiit sabrinankin luokse sitten.

Poissa Arska75

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • * Kelpo kaveri
Vs: Elyda Andrade
« Vastaus #45 : eilen kello 23:56:56 »
Kokemus tältäpäivää: Suosittelen!! (Mut ota oma pyyhe jos suihkussa meinaat käydä.. ) muuten kaikki kuten luvattu..