Naapurissa ilmoittelevalta "Lillibaby" tuli ainakin omasta mielestäni kohtuu erikoinen vastaus yhteydenottoon:
-----------------
Hei ihana 😘
Saan niin paljon viestejä etten ehdi kaikkiin nopeasti vastaamaan.
Teen tätä sponssia vastaan ja koska olen hukkunut viesteihin, niin annan sinun ehdottaa summaa. Äläkä kysy mitä minä ehdotan Katsotaan päästäänkö näillä ehdoilla nauttimaan toisistamme.
Minulla on paikka tapaamiseen Töölössä. En tule luoksesi tai hotelliin.
Kerro myös milloin haluat tulla ja kuinka pitkäksi aikaa. Toivottavasti tapaamme
Lilli
-----------------
Eli ilmeisesti kysyntää on niin paljon että neitonen päätti pistää huutokaupan pystyyn...
No enpä ajatellut tähän huutokauppaan kyllä osallistua, on sitten kuinka kisakireä 18v tahansa...
-----------------
Hei ihana 😘
Saan niin paljon viestejä etten ehdi kaikkiin nopeasti vastaamaan.
Teen tätä sponssia vastaan ja koska olen hukkunut viesteihin, niin annan sinun ehdottaa summaa. Äläkä kysy mitä minä ehdotan Katsotaan päästäänkö näillä ehdoilla nauttimaan toisistamme.
Minulla on paikka tapaamiseen Töölössä. En tule luoksesi tai hotelliin.
Kerro myös milloin haluat tulla ja kuinka pitkäksi aikaa. Toivottavasti tapaamme
Lilli
-----------------
Eli ilmeisesti kysyntää on niin paljon että neitonen päätti pistää huutokaupan pystyyn...
No enpä ajatellut tähän huutokauppaan kyllä osallistua, on sitten kuinka kisakireä 18v tahansa...