Linssisipsiä, ihan hyvää vaikka ei ookkaan tehty perunasta, makuna on kermaviili ja sipuli.
Uutiset:
Hain grilliltä ananaspurilaisen.Tykkään tästä viestistä koska kuulostaa grilliltä eikä miltään burger-paikalta. Mitä nyt noissa paikoissa olen viime aikoina käynyt, olen suosinut grilliä burger-paikkojen asemesta, mukaan on tarttunut juurikin ananas- tai juustohampurilainen, mitä milloinkin.
Jäätelöä! Nää tikkujen tekstit on mahtavia! ❤️
Jäätelöä! Nää tikkujen tekstit on mahtavia! ❤️
Sopii niin hyvin sinulle
Hain grilliltä ananaspurilaisen.Tykkään tästä viestistä koska kuulostaa grilliltä eikä miltään burger-paikalta. Mitä nyt noissa paikoissa olen viime aikoina käynyt, olen suosinut grilliä burger-paikkojen asemesta, mukaan on tarttunut juurikin ananas- tai juustohampurilainen, mitä milloinkin.
Kun olin nuori niin burgereita ei oikein ollut, käytiin grillillä. Niihin aikoihin ostettiin monestikin "kärkkäreitä" eli käristemakkaraa, millä nimellä se missäkin päin Suomea onkaan. Jotenkin tuntuu että niitä ei enää ole valikoimissa?
Okei, kiva kuulla. Kyseessä on se koulun lähellä oleva grilli, siinä on vieressä joku urheilukentän tyyppinen ja grilli mäen päällä? (Enpäs ole käynyt Kiimingissä aikoihin, poislukien ohiajaminen).Hain grilliltä ananaspurilaisen.Tykkään tästä viestistä koska kuulostaa grilliltä eikä miltään burger-paikalta. Mitä nyt noissa paikoissa olen viime aikoina käynyt, olen suosinut grilliä burger-paikkojen asemesta, mukaan on tarttunut juurikin ananas- tai juustohampurilainen, mitä milloinkin.
Kun olin nuori niin burgereita ei oikein ollut, käytiin grillillä. Niihin aikoihin ostettiin monestikin "kärkkäreitä" eli käristemakkaraa, millä nimellä se missäkin päin Suomea onkaan. Jotenkin tuntuu että niitä ei enää ole valikoimissa?
Kiimingin grillilta saa ainaki kärkkäreitä.
^^Ei ole enäään mitään siinä mäen päällä. Grilli on muuttanu tien toiselle puolelle Halpa-hallin viereen omiin isoihin tiloihin.Hyvä tietää, kiitos.