En ole varma olenko oikeassa mutta palveluntarjoajat tuntuvat kiinnittävän todella vähän huomiota miehen ulkonäköön tai panotaitoihin. Muut piirteet painavat vaakakupissa enemmän. Oikeastaan naiset ylipäätään.
Olet oikeassa. Pääosin juuri noin.
Asiallisuus (kunnioittaa pt:n asettamia sääntöjä ja rajoja, ei turhaa viestittelyä yms.), luotettavuus (ei oharoi, säädä aikoja tms.), hygienia (ei hajuja/makuja)...mm. nuo on asiakassuhteessa niitä tärkeitä asioista. Tää ei ole sama kuin siviilideittailu, ja välillä tuntuu että asiakkailla menee ne kuuluisat puurot ja vellit sekaisin.
Komppaan! Voihan useasti käyvä vakkari saada tietysti alennusta pt:lta, mutta mieluusti annan vielä tippiäkin siitä ilosta että pääsee vakkaria tapaamaan.
Juu, vakkari täytyyy palkita siitä että ottaa juuri minut vastaan vaikka samaan aikaan saattaisi olla tyrkyllä asiakkaaksi joku todellinen alfaauros joka saa naisen tulemaan ensimmäisen kerran jo aikaa varatessaan pelkällä äänellään ja hoitelee naiselle 7 orkkua vartissa.
Vakkari saattaa saada sellaisen edun että sille varataan aika vaikka samaanaikaan tyrkyllä voisi olla pt:lle rahakkaampi diili toisaalla. Kumminkaan puolin mä en vakiona odota/tarjoa mitään vakkari erikoiskohtelua. Asiakkaan suuntaan se että pt antaa vakkareille vähän extra etuja ei aina varmasti edes tavoita vakkareiden tajuntaa. Esim. juuri tuo että samaanaikaan tulleissa varauksissa annan mulle kannattamattomamman diilin vakkarille (toki se mulle varmempi) tai hyväksyn hieman enemmän turhaa viestittelyä vakkareiden suunnasta siinä missä tuntematon olisi jo blokattuna.
Mä satsaan laatuun. Suosituilla saattaa täyttyä kalenteri hyvissä ajoin (ainakin ilmo katoaa ennen d-day:tä). Jos asiakkaat määräis hinnan, niin menis huutokaupaksi ja tarttis maksaa enemmän, että pääsis tapaamaan.
Voi kuulostaa oudolta, mutta tietyissä tilanteissa/hetkinä tuota huutokauppaa yritetään oikeasti tosissaan käydä. Mulla tuohon pätee sama suhtautuminen kuin tinkaamiseen - ehdoton ei. Mä olen antanut kiinteän hinnan, eikä siitä tingitä, mutta, mulle tarjoamalla enemmän ei voi myöskään voi lahjoa mua perumaan jonkun toisen aikaa. Hinta on kaikille sama, ekana ajan varannut sen saa, reilu peli.