Jos asiakas päättäisi ne hinnat, niin minä pitäisin itseäni silloin täytenä naurunaiheena ja vakavana vitsinä.
Uutiset:
Kaunis ajatus, mutta hinta on se mikä määritelty ja vielä varmistetaan aikaa varattaessa, ei muutella suuntaan eikä toiseen. Itse en ole koskaan pitänyt ainoatakaan alepäivää, viikkoja enkä muitakaan höpönkukkuu tempauksia, en edes vakkareille. Johdonmukaisuus seksityötä tehdessä on tärkeää.
Kaunis ajatus, mutta hinta on se mikä määritelty ja vielä varmistetaan aikaa varattaessa, ei muutella suuntaan eikä toiseen. Itse en ole koskaan pitänyt ainoatakaan alepäivää, viikkoja enkä muitakaan höpönkukkuu tempauksia, en edes vakkareille. Johdonmukaisuus seksityötä tehdessä on tärkeää.
Tuo on muuten totta, siis johdonmukaisuus. En keksi yhtäkään hyvää syytä myydä ale pillua tai järjestää mitään kaksi yhden hinnalla tempauksia - saat halvemman puoleen hintaan; eiku...
Niin siellä Helsingissä. Mitään ale tempauksia tarvi, tulkaa rakkaat sisaret Hämptoniin jos on hiljaista.Kyllähän nuo ovat sen huomanneet ja siksi monet kiertävät muissakin kaupungeissa pitkin Suomea. Tuskinpa sitä ihan huvikseen tehdään.
Niin siellä Helsingissä. Mitään ale tempauksia tarvi, tulkaa rakkaat sisaret Hämptoniin jos on hiljaista.Muistatko muuten, minkä kerroit aikoinaan Sexworkillä syyksi sille, että et ulota kiertueitasi Helsinkiin? Minä muistan.
Muistatko muuten, minkä kerroit aikoinaan Sexworkillä syyksi sille, että et ulota kiertueitasi Helsinkiin? Minä muistan.
Muistatko muuten, minkä kerroit aikoinaan Sexworkillä syyksi sille, että et ulota kiertueitasi Helsinkiin? Minä muistan.
Juu muistan, siellä on tarpeeksi huoria ilman minuakin. Kävin kyllä pari kertaa. Eka kerralla oli sataman lähellä niin uusi asuinalue, ettei ollut vielä tienvittoja ja osa ei vaan löytänyt perille. Tokalla kerralla olin keskustassa, tai mikä siellä on keskusta...olen vähän maalta. Ei sinänsä olleet paskareissuja, en vaan osaa ajaa siellä ja liikennevalot vaihtuu punaiseksi, ennenkun huomaan painaa kaasua.
Lappeenranta oli toinen mesta samalla perusteella, siellä on venäläisiä ja virolaisia, niin mitäs vittua minä siellä teen. Lööperin, jota en tavannut houkuttelemana menin kuitenkin ja karjalaset sukujuuret omaavana oli moneenkin kertaan tosi hienoa.
Tuo sihteerien reissaaminen ei kyllä aina liity kotipaikkakunnan asiakkaiden vähyyteen. Toiset tykkää reissata ja nähdä muoilmaa, siis älyttömän hienoa Suomenmaata, se on seikkailu jo itsessään.
Ja sitten jos asuu jossain tuppukylässä tyyliin Pihtipudas, niin mieluummin menee kalaan vähän kauemmas.
... Kaikillahan ei ole asiakasta, joka tuo sen 15000€/vuosi verottomana. 😀Joo, ei minullakaan enää. Olen siirtynyt keskikoosta ylemmälle tasolle. En tarkoita rahaa vaan sitä pääomaa, mikä löytyy korvien välistä.
Tästä tulikin mieleen, että Helsingissä aloitti vajaa kymmenen vuotta sitten ihan näyttävän näköinen mimmi, jolla tuli itsekin vierailtua useamman kerran. Sexworkillä oli toinenkin herra häneen kovasti tykästynyt ja hän kirjoitteli tästä neidistä kohtalaisen omistushaluisesti ja oli muutenkin hieman erikoinen kirjoittelusta päätellen. Neiti aina vastaili hänelle forkalla tosi kivasti ja kerran sitten tapaamisella kysyin mistä on kyse. Neiti vastasi, että jos tämä maksaa yhden illan kodin leikkimisestä aina pari tonnia, niin se on parempi vastailla kivasti forkalla.... Kaikillahan ei ole asiakasta, joka tuo sen 15000€/vuosi verottomana. 😀Joo, ei minullakaan enää. Olen siirtynyt keskikoosta ylemmälle tasolle. En tarkoita rahaa vaan sitä pääomaa, mikä löytyy korvien välistä.
Tästä tulikin mieleen, että Helsingissä aloitti vajaa kymmenen vuotta sitten ihan näyttävän näköinen mimmi, jolla tuli itsekin vierailtua useamman kerran. Sexworkillä oli toinenkin herra häneen kovasti tykästynyt ja hän kirjoitteli tästä neidistä kohtalaisen omistushaluisesti ja oli muutenkin hieman erikoinen kirjoittelusta päätellen. Neiti aina vastaili hänelle forkalla tosi kivasti ja kerran sitten tapaamisella kysyin mistä on kyse. Neiti vastasi, että jos tämä maksaa illan kodin leikkimisestä aina pari tonni, niin se on parempi vastailla kivasti forkalla.hmmmmm...Vaari tässä muistelee että vaimolle aikoinaan "maksoin" 28000 markkaa joka kuukauden alussa. Kämppä kiilsi, lihapadat porisi ja pallit oli vaarilla säännöllisesti tyhjänä
Kämppä kiilsi, lihapadat porisi ja pallit oli vaarilla säännöllisesti tyhjänä
^^
Näinhän se on, on kiva leikkiä kotia tapaamisella. Yleensä se onkin kivaa ja mieluisaa. Joskus "koti-isästä" vaan kuoriutuu pidemmän päälle ääliö, tai senhän sihteeri on aina tiennyt. Rahalla voi ostaa leikkkumppanin. Jossain menee raja kuitenkin, se menee siinä että sihteeri on valmis vetämään pesäpallomailalla "koti-isää" päähän.
Jos olisi kamerapuhelin, niin laittaisin tähän tissikuvan ja vastailisitte sitten kivasti forkalla, minä kiittelisin ja sanoisin että uuhh... kylläpä panettaa.
Tämä on jollain tavalla meidän turskien näkökulmasta surullista. Menee nimittäin yllättävän monelle meistä läpi, emmekä tajua mistä on kyse. Tai ehkä sekin on sitä leikkiä.
Jos olisi kamerapuhelin, niin laittaisin tähän tissikuvan ja vastailisitte sitten kivasti forkalla, minä kiittelisin ja sanoisin että uuhh... kylläpä panettaa.
Business on business ja miesparkojen hyväksikäyttö. Kyllä tuolla kukkakaupalla ja kampaajallakin on standit jalkakäytävällä.Ehkä nää kuvajutut on molemminpuolista leikkiä. Sittenkin aika harva, joilla lähtee lapasesta ja jotka ajattelee, että nyt se Nimara on ihan kiimoissaan kun laittoi oikein tissikuvan.
Ei muuten ole sitten naisten vika, että teillä on kikkeli, syyttäkää Jumalaa
Mutta vaikka hyväksikäytän teitä, niin kyllä minä teitä rakastan