Hmm.... no ehkä tavallaan mainontaa, ja tavallaan myös ei. Siis kyllä varmasti paremmin menee sellainen henkilö "kaupaksi", joka antaa ehkä vähän epävarman ja mukavan kuvan täällä itsestään, kuin koppavan ja ylimielisen. Tosin ei kaikki turskat lue saittia.
Ja semmosen faktan voin esittää, et huoli pois; maksullisille seuralaisille on aina kysyntää. Kautta aikain on ollut.
Joillekkin vaan voi olla enemmän, ja joillekin vähän vähemmän, mut tyhjin käsin tuskin tulet jäämään.
Valistunut arvaus: jos antaa itsestään epävarman kuvan, niin se valitettavasti sitten vetää puoleensa myös enemmän hyväksikäyttäjiä, vakavia häiriköitä, huijareita yms. kuin henkilö jonka kirjoituksista näkyy itsevarmuus, vahvuus ja jämptiys rajojen suhteen. Tietenkään asiat ei ole mustavalkoisia, ja poikkeukset tässäkin vahvistaa säännön. Toki sitten tietysti merkittävämpää loppujen lopuksi on se miten tätä duunia tekee oikeasti, ei se millaisen kuvan antaa.
Mä olen vihastuttanut ja ihastuttanut mun hyvinkin aktiivisella foorumikirjoittelulla jo pian kymmenen vuotta. Koko ajan olen myös pitänyt aktiivisesti yhteyttä kollegoihin, ja mulla tuntuu olevan keskimääräistä vähemmän hyväksikäyttäjiä, vakavia häiriköitä ja huijareita mun kimpussa kuin monilla kollegoilla. Tavallaan aktiivinen kirjoittelu voisi johtaa ihan päinvastaiseen tilanteeseen, mutta ainakaan mun kohdalla niin ei ole käynyt.
Mähän olen ärsyttänyt juurikin huoravihaajia, henkilöitä jotka haluaa että huorat joustaa omista rajoistaan, henkilöitä joita tyttöjen välinen kollegiaalisuus pelottaa yms.
Mä en ole foorumilla ensisijaisesti koskaan ollut mainostamassa tai miellyttämässä miehiä. Mä olen halunnut jakaa tietoa siitä että palveluntarjoaja on se jolla on täysi oikeus päättää kaikesta mitä tekee ja ei tee. Mä itse tulin tietyllä tavalla maksullisen seksin forkkamaailmaan kiitolliseen aikaan. Oli monia pitkään alalla toimineita tyttöjä jotka oli aktiivisia kirjoittajia, ja mä vältyin niiiiin monilta harmeilta vain lukemalla kollegojen kirjoituksia. Mä ymmärsin aika nopsaan kohtuullisen hyvin omat oikeuteni seksinmyyjänä, ja sen että se on myyjä joka päättää viime kädessä, eikä mitään selittely velvollisuutta omista valinnoistaan ole. Kuin toki opin myös asiakasta kohtaan hyvät ja asialliset toimintatavat. Ja niin paljon muuta - kiitos kaikille kollegoille.
Ja niin, varmasti olen menettänyt kirjoitusteni takia asiakkaita - mutta millaisia ne asiakkaat olisi olleet? Todennäköisesti juuri niitä joita en olisi edes halunnut. Mitä olen saanut? No ainakin monet asiakkaat ovat sanoneet että ovat tulleet mulle foorumikirjoitusteni innoittamana. Siinä on ainakin kahta ns. koulukuntaa. Turskat jotka haluaa ammattimaisen tytön jonka kanssa ei ole turhaa säätämistä ja ilmot pitävät paikkansa, eli tiedät mitä saat & palvelunlaatu on hyvin tasaista. Ja sitten ne jotka eivät ole niin "paatuneita turskia" ja vain ovat diganneet mun forkkakirjoituksista. Ja nyt jos sitten miettii mitä suollan forkalla, niin sehän on juuri asiakaskunta jonka haluan. Asiakkaat jotka ei säädä, haluaa pitää homman suoraviivaisena (lyhyt viestintä, rahat käteen & valitut asiat toteutuu), arvostavat ammattimaista toimintaa (pidetään kiinni siitä mitä luvattu, mun muu elämä/fiilikset ei vaikuta palvelun laatuun) , kunnioittavat seksityöntekijän rajoja ja oikeuksia.
Forkkakirjoitelulla voi vaikuttaa yllättävän paljon siihen millaisen asiakaskunnan saa (no ainakin mä olen yllättynyt). Ja, olemalla rehellinen voi saada pitkän päälle enemmän kuin esittämällä/mielistelyllä/mainostamisella. Mun mielestä esittäminen/mielistely/mainostaminen forkilla on aina ollut hieman asiakaskunnan älykkyyden aliarvioimistakin. Mutta, kaikki on tietysti tavoitteista myös kiinni. Haluaako saada rahat johonkin projektiin ja alusta asti ollut aikomus häipyä alalta mahdollisimman nopeasti. Vai haluaako ottaa tästä duunista kaiken irti pitemmällä aikajänteellä.