Onko kellään kokemusta? entä kiinnostaako naisia?
Itse haluaisin paljastella naisille/pareille;)
Uutiset:
Heh komppaus edelliseen vastaukseen. Näissä hommissa kuuluu se "paljastelu" itse asiaan ja nähdään kyrpiä varmasti enempi kuin keskiverto kansalaiset, niin tuskin tytöt hirveesti ilmaiseksi jaksaa katsella. Enkä oo kyl kuullut et mun siviilitutuillakaan olisi kiinnostusta, yleensä näille kyrpäkuvien lähettäjille lähinnä nauretaan.
Tuossa muuten on bisnesideaa. Jollain miehillä tuntuu olevan tarvetta lähetellä kullinkuviaan naisille. Itse en ole moista ikinä ymmärtänyt.
No eikö edes jos asiakas maksaa ajasta & sitten istutte sängyn laidalla yhdessä ja asiakas näyttää luuristaan sulle sen kyrvän kuvia...?
todellisuudessa monet ovat ujoja paljastelemaan itseään, vaikka paneminen kameran edessä ei ole ongelma. Naisilla tuo keho on aina ongelma...
Heh komppaus edelliseen vastaukseen. Näissä hommissa kuuluu se "paljastelu" itse asiaan ja nähdään kyrpiä varmasti enempi kuin keskiverto kansalaiset, niin tuskin tytöt hirveesti ilmaiseksi jaksaa katsella. Enkä oo kyl kuullut et mun siviilitutuillakaan olisi kiinnostusta, yleensä näille kyrpäkuvien lähettäjille lähinnä nauretaan.
No eikö edes jos asiakas maksaa ajasta & sitten istutte sängyn laidalla yhdessä ja asiakas näyttää luuristaan sulle sen kyrvän kuvia...?
Äh, mutta siis onhan itsensä paljastelu/exhibitionismi kai aika yleisiäkin fantasioita - ja voihan tuon palveluksi paketoida, menee jonkinlaisena roolileikkinä helposti sisätiloissa ja tarjoaahan jotkut ulkonakin tapahtuvaa peuhaamista jos sen tyyppistä jännitystä hakee.
--
Mutta mulla on fetissi kadulla humalassa pissaaviin miehiinkin. Otan heistä kuvia kun ohi menen. Luvan pyydettyäni. Aina olen luvan saanut..
Onko kellään kokemusta? entä kiinnostaako naisia?
Kullin näyttäminen naiselle pyytämättä on hyvää vallan käyttöä.