Onkos kyseinen paikka vielä voimissaan ja onko hierojat millaisia tänäpäivänä? Vuosia sitten oli vakkari paikka mulle ja Irina oli suosikki taitojensa puolesta. Nyt kiinnostaa mikä meno on nyt ja suositukset hierojista, taidoista yms..
Uutiset:
Onkos kyseinen paikka vielä voimissaan ja onko hierojat millaisia tänäpäivänä? Vuosia sitten oli vakkari paikka mulle ja Irina oli suosikki taitojensa puolesta. Nyt kiinnostaa mikä meno on nyt ja suositukset hierojista, taidoista yms..Paikka on edelleen toiminnassa ja avoinna. Jokunen jo vuosia sitten hieronut on edelleen silloin tälllöin hieromassa (esim Kati joka IMO kuuluu edelleen parhaimistoon). Mainitsemasi Irina ei valitettavasti enää ole remmissä. Oli aikoinaan suosikkini . Nykyinen Irina on kuulemma sitten eri henkilö. Viime vuosina käynyt niin vähän, ettei juuri ole kokemusta suositella muita kuin Katia.
Saisko yv:llä lisätietoja paikasta
Moikka pystyisitkö pistää mulle vähän lisäinfoa paikasta missä toi on ja hintatasosta kiitti
Saisko yv:llä lisätietoja paikastaMoikka pystyisitkö pistää mulle vähän lisäinfoa paikasta missä toi on ja hintatasosta kiitti
Olettaisin että tässä ketjussa puhutaan yhdestä ja samasta paikasta.. Ja muutama on antanut kommenttia. Olettaisin kaikkien kommentoijien tietävän vastauksen paikan lisätietoihin.
Mutta voisitko sinä antaa lisätietoja yv:llä, kiitos
Voisko yv:iin lisätietoja kyselevät kysellä yv:llä suoraan henkilöltä keneltä haluavat saada yv:llä lisätietoja... Nyt ei voi tietää keneltä kysellään...
Thaihieronta ja keskustan tuntumassa.Niin siis kyseinen paikka ei ole Thaihieronta...
Tuli käytyä hieronnassa ja lopuksi helpotus käsin.
Ei tarjoa muuta.
Kaikesta huolimatta mieluinen kokemus ja hyvin mielin poistuin paikalta.
Sää oli pilvinen mutta lämmin, +11