Niin annetaan pimppiä, se rentouttaa hetkeksi niin ylä-, kuin alapäänkin. Esimerkkitapauksessa painitaan jotain vartti ja jutellaan tunti. Millaisia kokemuksia muilla?
Uutiset:
Kyllä siinä mielessä, että varaan vain kahden tunnin aikoja päästäkseni vähäksi aikaa totaalisesti irti arjesta. Minulle nämä 2 tunnin tapaamiset ovat kokonaisvaltaista "terapiaa". Kaiken lisäksi kohdalleni on osunut pelkästään sellaisia palveluntarjoajia, joilla on hyvä tilanteenlukukyky ja ovat olleet muutenkin fiksuja ihmisiä, joiden kanssa on mukava jutella. En tietenkään mitään psykoterapiaa hae, vaan monipuolista rentoutusta ja kiireettömyyttä. Seksi on tietenkin tärkeä osa tapaamista, mutta ei ainoa.
Ylilääkäri
Kyllä siinä mielessä, että varaan vain kahden tunnin aikoja päästäkseni vähäksi aikaa totaalisesti irti arjesta. Minulle nämä 2 tunnin tapaamiset ovat kokonaisvaltaista "terapiaa". Kaiken lisäksi kohdalleni on osunut pelkästään sellaisia palveluntarjoajia, joilla on hyvä tilanteenlukukyky ja ovat olleet muutenkin fiksuja ihmisiä, joiden kanssa on mukava jutella. En tietenkään mitään psykoterapiaa hae, vaan monipuolista rentoutusta ja kiireettömyyttä. Seksi on tietenkin tärkeä osa tapaamista, mutta ei ainoa.
Ylilääkäri
Ylilääkäri
Samaa mieltä Ylilääkärin kanssa. Mulle nämä tapaamiset on totaalisia pakopaikkoja arjesta. Vetäytyminen hetkeksi kuplaan ihanan palveluntarjoajan kanssa nauttimaan kiireettömästi yhteisestä hetkestä on osoittautunut minulle erinomaiseksi keinoksi purkaa stressiä ja unohtaa arjen paineet. Pelkkä pikainen tapaaminen, jonka päämäärä on vain kassien tyhjennys ei minulle anna oikeastaan mitään, siksi suosin pidempiä tapaamisia, joissa tulee hoidettua sekä mies että muna.
Vanha vaari lähestyy asiaa siltä kantilta että jos menet hoitamaan pääkoppaasi huoriin - voi tulla pettymys
Jos hoidat huorissa sieluasi - voi tulla pettymys
Jos hoidat huorissa murtunutta jalkapöytääsi - voi tulla pettymys
Jos hoidat huorissa kilpirauhaslääkitystäsi - voi tulla pettymys
Jos tyhjennät huorissa pallisi - olet tyytyväinen
Se minkälainen suhde huoran ja asiakkaan välille syntyy on tietysti tapauskohtaista. Molemmat puolet moneen kertaan nähneenä, kaikenlaista kaunista voi tapahtua.
Yleisesti kuitenkin vanha vaari ehdottaa että jätetään se sielu Jeesuksen hoidettavaksi tai kuka mihinkin uskoo.
MT ongelmat psykiatrille ja psykologille.
Murtumat lääkärille ja kirurgille.
Selkävaivat ortopedille sekä reseptilääkitys lekurille.
Ja ne PT palvelut hoituu edelleen kuntoklubilla. Vaikka minä olen vanha huora, PT kollegat eivät ole - oottepa hupsuja
Kyllä hyvästä pillusta aina vaarikin sekoaa mutta ei se henkisiä/hengellisiä ongelmia poista.