Joo, eipä itelläkään ole eri hinnastoa GFE:lle ja muulle. Jos GFE on tuota mitä Juutas kuvasi niin kai se on sitten se munkin peruspalvelu.
Mut kaikki ei oikeesti kaipaa sitä sängyssä hipsuttelua seksin jälkeen ja hellää suukottelua.
Voi ei, kuulostaa ihan kauhealta! Muutenkin tuntuu aika tunnelmanlatistajalta alkaa tehdä lisäbisnestä kesken aktin, ELLEI ole asiakas joka erityisesti kiihottuu maksamisaspektista. Mutta noin muuten olis parempi taktiikka käydä heti etukäteen läpi mitä mikäkin maksaa ja asiakas saa päättää haluamansa palvelut jo ennen paikalle saapumista - tai jos haluaa lennosta jotain lisää niin ehkä olisi muistissa että niinjuu, tästähän oli se lisämaksu.
Mut kaikki ei oikeesti kaipaa sitä sängyssä hipsuttelua seksin jälkeen ja hellää suukottelua.
Tästä tuli mieleen yksi kokemus. Varasin ajan ja ovella totesin että on kuvien henkilö mutta kuvat oli otettu ehkä 20v ja 30kg sitten.
Mulla ei ollut b-suunnitelmaa, olin tyhmä/kiltti ja en kääntynyt ovelta pois. Kun alettiin panemaan, ajattelin että nyt niin nopea suoritus kuin suinkin ja sitten pois. Olin naisen päällä lähärissä ja ajattelin että homma sujuu paremmin kun käännän katseeni pois kasvoistaan. Homma eteni kohti loppuhuipennusta mutta sitten nainen sanoi varoittamatta "voimme suudella jos maksat 20€ lisää".
Siinä meni se vähäisinkin into. Tajusin sen ja mun piti nousta kesken kaiken naisen päältä pois. Aloin pukemaan vaatteitani, samalla sopersin jotakin väsymyksestä tai työstressistä ja poistuin paikalta.
Voi ei, kuulostaa ihan kauhealta! Muutenkin tuntuu aika tunnelmanlatistajalta alkaa tehdä lisäbisnestä kesken aktin, ELLEI ole asiakas joka erityisesti kiihottuu maksamisaspektista. Mutta noin muuten olis parempi taktiikka käydä heti etukäteen läpi mitä mikäkin maksaa ja asiakas saa päättää haluamansa palvelut jo ennen paikalle saapumista - tai jos haluaa lennosta jotain lisää niin ehkä olisi muistissa että niinjuu, tästähän oli se lisämaksu.