Tämä on varsin mukavaa , jos nainen on vielä sitonut kädet tiukasti selän taakse ja käyttää vähän hyväkseen ... lelun pitää olla vain sopiva, liian isosta menee ”nautinto ” ohi ...
Uutiset:
Sträppäröinti on kyllä sairaan hauskaa, etenkin nyt kun löysin sellaisen strap-onin jossa saa tavanomaisten mieskeskeisten, vain irtokyrvän terskan paikkeilta värisevien mallien lisäksi kaukosäätimestä tärinän päälle myös naisen sisään menevään osaan sekä sen juureen Mullistava vekotin! - -
Ah, kuulostaapa kivalta lelulta! 😍 Mutta mulla on ongelmana se, että irtosträpit (ne, jotka menee pimppiin ja kaartuu siitä eteenpäin kikkelströmiks) putoo multa ku oon niin märkänä aina! Mutta onneks on vyölliset versiot, ne ei putoo!
Kyllä jokaisen on koettava ainakin kerran näitä strapon-leikkejä, missaatte muuten todella paljon Mikään ei ole tuhmempaa tai intohimoisempaa kuin saada neidolta strapparia peppuun Sen kyllä ymmärrän että kynnys kokeiluun on suuri koska monet stressaa esivalmistelua. Mutta harjoittelemalla oppii.
Vinkkejä turskille: kevyt ja kuitupitoinen ruokavalio päivää ennen sessiota, wc-käynti ja sitten esim. bidee-suihkulla puhdistetaan kevyesti loputkin pienet epäpuhtaudet peräaukon seinämiltä hetki ennen sessiota. Jos vettää pääsi vahingossa suoleen asti tai on sellainen polttava ripulin tunne, niin kannattaa perua sessio siltä päivältä... kannattaa myös soolona harjoitella tuo kaikki oman hieromasauvan kanssa ennen ensimmäistä strapon-kokemusta niin tietää samalla minkäkokoinen on itselle sopiva
Vinkkejä hupakoille: silikonidildo + öljypitoinen liukkari on paras ja edullisin kombinaatio, koska ei tarvi öljyä läträtä joka minuutti ja samaa silikonidildoa on helppo puhdistaa täydellisesti vaikkei käyttäisi mitään kortsua. Lähetyssaarnaaja-asennossa kannattaa asettaa tyyny turskan pepun alle, jotta hän on sillai C-asennossa selällään ja pylly ylempänä sänkytasosta. Helpottaa sisäänmenoa ja tuntuu luultavasti paremmalta myös hänelle
pitääkö tehdä suolihuuhtelu ennen käsittelyä?
Olen fossiili kinky osiossa kun en oikeen ole ikinä strappia ymmärtänyt. tietysti se on
häpäisy kun lutka saa perseeseen. olen kuitenkin " huolestuneena " seurannut että alkaa olla
normi joka kinky leffassa ja melkeen joka Domme mainitsee että kiinnostaa. ei ole minulta pois
jos joku innostuu. kohta teen muistelmat ajasta kun Dominalla oli 2 piiskaa + nahkavyö
ja asenne oli se mikä ratkaisi ei " 2000e" lateksi asu tai 10000e dunkkari.
Mikään silikonisträssppi ei suojaa asiakasta. Ainoastaan kondomi tekee sen varmasti.
Moi, olin taas Kouvolassa, kiitos kysymästä. Olen niin pieni ja hentoinen, etten mainosta strappia. Koska voin tehdä sitä vain muutamia minuutteja. Siinä ajassa pitiäs sitten laueta. Eli olen nopeille laukeamisille sopiva strappaaja.Mikään silikonisträssppi ei suojaa asiakasta. Ainoastaan kondomi tekee sen varmasti.
OIJOI, Meeme kouvolassa! Onko sträppi mukana?
Kannattaa myös kysyä palveluntarjoajalta etukäteen, onko hänellä sträppiin useamman kokoista dildoa ja minkä kokoisia. Hyvässä ilmossa on jopa niistä kuva, josta pystyy koon/koot arvioimaan. Omasta kokemuksesta olen törmännyt usein siihen, että vain yksi koko on tarjolla, ja sekin joku julmettu halko. Toki joku sellaistakin tarvitsee, mutta veikkaan, että harvempi.
Moi, olin taas Kouvolassa, kiitos kysymästä. Olen niin pieni ja hentoinen, etten mainosta strappia. Koska voin tehdä sitä vain muutamia minuutteja. Siinä ajassa pitiäs sitten laueta. Eli olen nopeille laukeamisille sopiva strappaaja.Mikään silikonisträssppi ei suojaa asiakasta. Ainoastaan kondomi tekee sen varmasti.
OIJOI, Meeme kouvolassa! Onko sträppi mukana?
Jos palveluntarjoajalla on ilmoituksen kuvastossa tai tekstissä jotain sträppijuttuja mieheen, jätän menemättä