Turskien siviiliministä en tiedä mitään, mutta jonkin verran tiedän turskien foorumiminästä vs. turskaminästä.
Eli sama tyyppi forkalla ja tapaamisella.
Ero voi olla kuin yöllä ja päivällä.
Tässä on tavallaan vähän hassuus, koska eroavaisuus hyvä tyyppi forkalla ja ongelmatapaus tapaamisella vs. toisinpäin ei tapahdu laisinkaan samoissa määrin. Jos hyvän tyypin viban saa forkalla, niin yleensä hyvä tyyppi on vastassa tapaamisellakin. Harvemmin tässä tulee yllätyksiä.
Mutta siinä että foorumilla naisia dissaavina huorien vihaajina esintyvät ovatkin sitten tapaamisilla niin mukavaa ja nöyrää poikaa tapahtuu huomattavasti useammin.
Mua tää vain hymyilyttää ja vuosien varrella saanut hyvät kikatukset forkan kukkoiluista kun tietää millainen kaveri sitten oikeasti tapaamisella on, mutta, asiassa on sitten toinenkin puoli.
Palveluntarjoajat helposti alkavat välttää tietysti tuollaista käytöstä esittävien tyyppien tapaamista, ja yleisestikin se saa aikaan varsinkin uraa aloittavissa/alaa harkitsevissa aikaiseksi reaktion että jos asiakkaat on oikeasti tuollaisia niin ei koskaan eikä mistään hinnasta & halun lopettaa duunit jos ne nyt ovat jo ehtineet alkaa.
Mulle ei forkkakirjoittelulla ole juuri mitään väliä tapaamisen toteutumisen suhteen. Ymmärrän sen että koska mä en täällä kirjoittele vain mainostaakseni, vaan pääosin täysin muista syistä, niin ymmärrän hyvin eron kirjoittelun ja maksetun tapaamisen käyttäytymisen välillä. Joten annan saman ennakkoluulottomuuden myös turskille.