Kiitos ihanat Matka huipulle jatkukoot 😁😉
Uutiset:
Kävin vähän shoppailee... 😄 homma eskaloitu omaan kivaan sovituskopissa, mutta se on ihan eri tarina se!Jos tarinasta ei ole kuvaa sitä ei ole tapahtunut 😉
No eihän toi mun GIF taaskaan edes pyöri, onpas noloa 🤦🏼♀️😂 heikennetään vielä lisää laatua, jos ei nyt toimi ni en tule tähän ketjuun enää ikinä
Jousimies, sovituskoppitarinasta on olemassa videotodiste, mutta kun tänne ei meinaa saada edes parin sekunnin giffiä ladattua, niin yli 7min video täyty pistää muualle... 😅 Etsivä löytää jos sen haluaa nähdä 😉
No eihän toi mun GIF taaskaan edes pyöri, onpas noloa 🤦🏼♀️😂 heikennetään vielä lisää laatua, jos ei nyt toimi ni en tule tähän ketjuun enää ikinä
Jousimies, sovituskoppitarinasta on olemassa videotodiste, mutta kun tänne ei meinaa saada edes parin sekunnin giffiä ladattua, niin yli 7min video täyty pistää muualle... 😅 Etsivä löytää jos sen haluaa nähdä 😉
No eihän toi mun GIF taaskaan edes pyöri, onpas noloa 🤦🏼♀️😂 heikennetään vielä lisää laatua, jos ei nyt toimi ni en tule tähän ketjuun enää ikinäNyt toimii eli jatkossakin näemmä ohastuttavia videoita 😉
Oisko se sitten peppuperjantai? 🤔 Huomenna olis taas JOI-päivä 💖💋
Huomenna olis taas JOI-päivä 💖💋
Oisko se sitten peppuperjantai? 🤔 Huomenna olis taas JOI-päivä 💖💋kyllä perkutarallaa on peppuperjantai
Oisko se sitten peppuperjantai? 🤔 Huomenna olis taas JOI-päivä 💖💋Kylläpäs se pyrstö keinuukin mukavasti