Oletko yhtä peto makkarissa kuin pyykkihuoneessakin?
Jotain viitteitä siihen suuntaan saattaa olla. Pedon ja hullun raja on hiuksen hieno.
Uutiset:
Oletko yhtä peto makkarissa kuin pyykkihuoneessakin?
Ja tässähän jo suorastaan ehdotellaan
Ja oon muuten aika hyvä kattomaan noihin konehuoneisiin. Pesukoneen moottoriinkin oon vaihtanu hiilet
Freija ja pesukone. Hullut riehuu. Part 2.
Täytyy vain sanoa, että olet hyvä ratsastamaan.
Ja oon muuten aika hyvä kattomaan noihin konehuoneisiin. Pesukoneen moottoriinkin oon vaihtanu hiilet
Hienoa! Mun konehuone kaipaisikin vähän rassausta!
Näitä vaan lisää. Tästä saa hyvät esimaut, ennenku tuun sun pöydälle kuunteleen ohjeita
Hienoa! Mun konehuone kaipaisikin vähän rassausta!
Oijoi
Erona pesukoneen korjaajaan tässä rassauksessa vaan taitaa olla rahaliikenteen suunta. Mut jos sul ois vanhempi pesukone ni vois rassata kaikki koneet niinku päikseen
Voin tulla ruuvaa (to screw in English ) niitä koneen säätöjalkoja ja samalla vähän vilkaista mitä säätöjalkojen välissä on. Että saatais kaikki koneet käymään balanssissa ja pienin värinöin. Kovempi jyskytys kun rikkoo koneen ja alakerran naapurikin kuulee. Siis pesukoneesta nyt on kyse
Eikä se sunkaan kone kauaa heilu kun ruuvaat nyt ne säätöjalat niin että kone on passissa...paitsi jos tietty tykkäät ratsastaa sillä mieluummin kuin...♥️
Piti vain käytellä vähän meisseliä.
Luin pesukoneen asennusohjeet.Kyllähän se usein vähän helpottaa, kun käyttelee meisseliä... Kivoja pyykkihetkiä, jäädään odottelemaan uusia giffejä 😘
Erittäin viisas teko oli se.
Luin pesukoneen asennusohjeet.
Erittäin viisas teko oli se.