Kaipaan Kilikellon gifejäKiva kun kaivataan Mun liikkuvia kuvia on viime aikoina inspiroinut auton lähestyvä katsastus..
Mutta ihania nämä muut ovat ilman muuta myös
Taattua laatua ihanalta Kilikellolta
Uutiset:
Kaipaan Kilikellon gifejäKiva kun kaivataan Mun liikkuvia kuvia on viime aikoina inspiroinut auton lähestyvä katsastus..
Mutta ihania nämä muut ovat ilman muuta myös
Onneksi meisseli näyttää pysyvän hyvin kädessä...
Olen sillä tavalla kätevä nainen!
Saanko tulla pesemään pyykkini sinne?
Kotiuduin bileistä ja jatkui ihan omat tsembalot. Itseni viihdyttämisen lisäksi olen siinä mielessä kiva, että hauskuutan nyt sitten teitäkin mun sangen sensuellilla tanssilla. Sarcasm included.Huikeet muuvit, aamukivistys sen kun vaan kasvaa…mitä tehä?
Kotiuduin bileistä ja jatkui ihan omat tsembalot. Itseni viihdyttämisen lisäksi olen siinä mielessä kiva, että hauskuutan nyt sitten teitäkin mun sangen sensuellilla tanssilla. Sarcasm included.Sulla on upea vartalo. Rehellisesti sanoen: kaipaan seuraasi.
Olen sillä tavalla kätevä nainen!
Kotiuduin bileistä ja jatkui ihan omat tsembalot. Itseni viihdyttämisen lisäksi olen siinä mielessä kiva, että hauskuutan nyt sitten teitäkin mun sangen sensuellilla tanssilla. Sarcasm included.
Piti vain käytellä vähän meisseliä.
Ja kyllä mä tiedän, että se on jakoavain! Meisseli on vaan niin paljon kivempi sana!
Kotiuduin bileistä ja jatkui ihan omat tsembalot. Itseni viihdyttämisen lisäksi olen siinä mielessä kiva, että hauskuutan nyt sitten teitäkin mun sangen sensuellilla tanssilla. Sarcasm included.
Yritin kovasti vilauttaa, mutta eihän tuolta hameen alta mitään näy. Ehkä ensi kerralla sitten.
Jostain ihmeen syystä mulle on alkanut kertyä noita tikkareita. Varmaan koska tykkään imeskellä asioita, tai en sitten tiedä. 🤷🏼♀️
Ajattelin nyt kuitenkin tehdä asialle jotain, kun muutenkin kaikkea omituista kerääntyy nurkkiin pyörimään.
Tää on kyllä sen verran iso, että tätä saa nuoleskella jokusen tovin.
Vielä hetki sitten kaikki oli hyvin eikä mikään harmittanut...nyt harmittaa mutta jännällä tavalla se on kuitenkin positiivinen harmitus...
Jostain ihmeen syystä mulle on alkanut kertyä noita tikkareita. Varmaan koska tykkään imeskellä asioita, tai en sitten tiedä. 🤷🏼♀️
Vielä hetki sitten kaikki oli hyvin eikä mikään harmittanut...nyt harmittaa mutta jännällä tavalla se on kuitenkin positiivinen harmitus...
No voi harmi! Siis se että harmittaa. 😢 Saanko kysyä, mitä on positiivinen harmitus? En harmikseni muista kokeneeni sellaista vielä koskaan.