Jäätkö pian työttömäksi,raksa apupoika? Raksabisnes kusee ja joukkotyöttömyys alalla on lähellä.
Uutiset:
Paradoksaalista kyllä, päinvastoin! Se oli minullekin yllätys. Välillä tuntuu että paikan päälle tullaan nimenomaan huolehtimaan MINUN nautinnostani. Mikä minä olen sanomaan ei.
Jäätkö pian työttömäksi,raksa apupoika? Raksabisnes kusee ja joukkotyöttömyys alalla on lähellä.Älä ole huolissasi minusta. Jos timpurin hommia ei ole niin kokemusta löytyy baarimikon ja nuorisotyön alalta. Mutta yritäs nyt ottaa rauhassa siellä eläkkeellä. Verenpaine näyttäisi nyt nousevan aika rajusti. Syöt vähän salaattia niin kyllä se siitä laskee
Miksi pyörisin tinderissä hakemassa paskaa seksiä kun saisin parempaa, ja vieläpä rahaa siitä.
Luulis ettei asiakkaat paljoa panosta pt:n nautintoon, ei vaan kuulu pelin henkeen.
^ Suomalaiset asiakkaat ovat järkeä vailla olevia lapasia.
Paradoksaalista kyllä, päinvastoin! Se oli minullekin yllätys. Välillä tuntuu että paikan päälle tullaan nimenomaan huolehtimaan MINUN nautinnostani. Mikä minä olen sanomaan ei.
Jospa tinderissä löytyy ulkonäön mukaan valiten pelkkiä osaamattomia urpoja, ja maks.palstoilta fiksuja, kokeneita ja muut huomioon ottavia perhemiehiä, jotka osaavat naisen miellyttämisen :-D
”Vahingossa” oikeastaan. Joku ehdotti seksin myymistä ja päätin kokeilla. Sille tielle jäin😁Ihana kuulla. Mä kanssa baarissa kyselen että saako persettä parilla setelillä
”Vahingossa” oikeastaan. Joku ehdotti seksin myymistä ja päätin kokeilla. Sille tielle jäin😁Ihana kuulla. Mä kanssa baarissa kyselen että saako persettä parilla setelillä
Tuleeko enemmän persettä vai nyrkkiä?
”Vahingossa” oikeastaan. Joku ehdotti seksin myymistä ja päätin kokeilla. Sille tielle jäin😁