Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Testosteroni  (Luettu 18168 kertaa)

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Testosteroni
« Vastaus #60 : Maaliskuu 20, 2025, 20:50:34 »
Mua kiehtoo tantra ja sen merkitys seksuaalisuuteen. Miehetkin voi harjoitella orgasmia ilman ejakuloimista. Musta ois niin mielenkiintosta touhuta tällasen parissa.

Kerran oon siis tavannu miehen joka sai orgasmin ilman ejakuloimista. Super mielenkiintoista ja kiihottavaakin kuinka joku voi hallita kehoaan noin. Varsinkin kun miehen orgasmi nimenomaan liitetään ejakulokmiseen ja suvun jatkamiseen.

Ilman ejakuloimista se energiakin pysyy kehossa.

Tästä puhutaan enemmän kirjassa

Taoist secrets of love, cultivating male sexual energy
By Mantak Chia

Olen onnistunut laukeamaan ilman ejakulaatiota (mahdollistaa useampia peräkkäin) ja ejakuloimaan laukeamatta (vie fiiliksen pois ilman hyötyä) ;D
Koska olen utelias, ja kokeillut monia asioita.

Mutta, eivät nuo kumpikaan (omalta kannaltani) ole oikeastaan sen vaivan, oikeaan mielentilaan pääsyn, kontrollin, arvoisia. Sen sijaan, pidempään kiihottuneena pysyminen, seksi ilman laukeamista, lisää maailmaan väriä ja mielekkyyttä, fokusoi omaan partneriin hyvin (tämähän on tantraa) ... noin viikkoon asti (ehkä tuossa y.o. tutkimuksessa oli jotain oikein). Viikon jälkeen ... vaikea sanoa, joskus toimii, joskus taas keho tulee siihen tulokseen, ettei tätä enää kannata edes yrittää, kun ei selvästikään päästä perille, parempi menettää kaikki libido :D

Noissa Mantak Chian jutuissa on selvästikin jotain mikä joillekin toimii -- ei itselleni, kuitenkaan. Liian mystisiä, tällaiselle insinöörille.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #61 : Maaliskuu 20, 2025, 20:54:45 »
Miehetkin voi harjoitella orgasmia ilman ejakuloimista.
Joka ikinen kerta kun olen tästä puhunut niin minua katsotaan kuin kuun pimeältä puolelta tullutta alienia. Parisuhteessa yrittänyt kertoa että sain kyllä vaikka mälli ei lentänyt ja alaleuka vapisten kuka kulloinkin kultsuna on ollut, valittaa kun en enään tykkää hänestä.

On se nyt luojan kiitos että edes joskus joku mainitsee tästä vitun asiasta. Aamen ja kiitos.
KäteenHeiluttaja

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (6)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #62 : Maaliskuu 20, 2025, 21:31:39 »
Mua kiehtoo tantra ja sen merkitys seksuaalisuuteen. Miehetkin voi harjoitella orgasmia ilman ejakuloimista. Musta ois niin mielenkiintosta touhuta tällasen parissa.

Kerran oon siis tavannu miehen joka sai orgasmin ilman ejakuloimista. Super mielenkiintoista ja kiihottavaakin kuinka joku voi hallita kehoaan noin. Varsinkin kun miehen orgasmi nimenomaan liitetään ejakulokmiseen ja suvun jatkamiseen.

By Mantak Chia

Olen onnistunut laukeamaan ilman ejakulaatiota (mahdollistaa useampia peräkkäin) ja ejakuloimaan laukeamatta (vie fiiliksen pois ilman hyötyä) ;D
Koska olen utelias, ja kokeillut monia asioita.

Mutta, eivät nuo kumpikaan (omalta kannaltani) ole oikeastaan sen vaivan, oikeaan mielentilaan pääsyn, kontrollin, arvoisia. Sen sijaan, pidempään kiihottuneena pysyminen, seksi ilman laukeamista, lisää maailmaan väriä ja mielekkyyttä, fokusoi omaan partneriin hyvin (tämähän on tantraa) ... noin viikkoon asti (ehkä tuossa y.o. tutkimuksessa oli jotain oikein). Viikon jälkeen ... vaikea sanoa, joskus toimii, joskus taas keho tulee siihen tulokseen, ettei tätä enää kannata edes yrittää, kun ei selvästikään päästä perille, parempi menettää kaikki libido :D

Noissa Mantak Chian jutuissa on selvästikin jotain mikä joillekin toimii -- ei itselleni, kuitenkaan. Liian mystisiä, tällaiselle insinöörille.

Ah, mutta välillä kannattaa luopua niistä inssi aivoista (:

Mantakin kirjoja en oo lukenut, joku niitä joskus suositteli, kun keskusteltiin bdsm:n ja tantran yhdistämisestä. Periaatteessa black/red tantraa siis.

Siellä minun kiinnostus, mutta jäänyt taka-alalle tähän perehtyminen toistaiseksi. Tsekkaa nämä!
Being an artist isn't a career.
it's a kink.
a sacred fetish for the soul.

Poissa Kyybel

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #63 : Maaliskuu 20, 2025, 21:42:05 »

By Mantak Chia

En ole itse kokenut tuota ruikkimatonta orgasmia mutta mitä tantraan ja vastaaviin (ja niitähän riittää) tulee niin joitainkin kertoja on kokemusta totaalisesta kiihottumisesta hierontaa antaessa ja kyllä on piristänyt kuin pannullinen kahvia. Tosin tähän ei riitä perus 30min. NH-leipominen vaan parikin tuntia kestävä hidas tempoinen kokovartalon käsittely.
Harvoinpa niitä vaan pääsee toteuttamaan.
Everyone deserves a good foot massage🌹♥️🌹

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #64 : Maaliskuu 20, 2025, 22:51:52 »
Ah, mutta välillä kannattaa luopua niistä inssi aivoista (:

Mantakin kirjoja en oo lukenut, joku niitä joskus suositteli, kun keskusteltiin bdsm:n ja tantran yhdistämisestä. Periaatteessa black/red tantraa siis.

Siellä minun kiinnostus, mutta jäänyt taka-alalle tähän perehtyminen toistaiseksi. Tsekkaa nämä!

Black/red tantra on teoriassa "tantran väärinkäyttöä / kerettiläistä tantraa" -- missä ei ole mielestäni mitään vikaa -- insinöörinä olen täysin kykenevä (ja onhan minussa tietty kevyt bdsm-streak myös, ymmärrän hyvin turvallisen ja miellyttävän kivun mahdollisuudet aistinautinnon osana, kumpaankin suuntaan, jos niitä halutaan) tarvittaessa väärinkäyttämään tantraa ilmankin Mantakia (joo, olen lukenut jonkun matkaa, mutta ne on suunnattu enemmän uskonnollis- / mystishenkiselle yleisölle)

Sen sijaan, laitetaan tähän nyt vielä insinöörimäinen, ja jollekin kohderyhmälle ehkäpä tehokkaampi, ohje "laukeamiseen ilman siemensyöksyä" ja päinvastoin. Tämä nyt menee niin off-topic testosteronista, että en ihmettele, jos moderaattorit siirtävät tämän jonnekin muualle.

Miehen orgasmi ja siemensyöksy tapahtuvat normaalisti samaan aikaan, mutta ne ovat erilliset reaktiot, ja on mahdollista oppia erottamaan ne toisistaan. Kaksi tehokkainta keinoa ovat:

1) PONR ("Point Of No Return") hyödyntäminen. Kun stimulaatio on saavuttanut pisteen, jossa "jotakin väistämättä tapahtuu", stimulaation lopettaminen/jatkaminen juuri oikean ajan, juuri oikealla voimakkuudella, voi johtaa kumpaankin noista erillisistä reaktioista yksinään. Tosin nuo ääripäät ovat vaikeita saavuttaa, ja yleensä tämä johtaa välimuotoon, niin sanottuun "ruined orgasm", keskeytynyt laukeaminen, joka päästää (jonkun verran) spermaa ulos, tuntuu (jonkun verran) laukeamiselta, eikä kuitenkaan johda erektion menetykseen tai seksin loppumiseen.

2) Puhdas eturauhasorgasmi, ilman mitään penikseen kohdistuvaa kosketusta, voi ylläolevaa todennäköisemmin johtaa jompaankumpaan ääripään reaktioon, normaalin laukeamisen sijasta. Tosin tämä orgasmi pitää opetella erikseen, harjoituksen kautta, ja se voi olla vaikeaa.

Jos nuo onnistuu saavuttamaan, tietää miltä ne tuntuvat, pystyy sitten ohjaamaan reaktioitaan, halutessaan, noihin suuntiin. Ei tarvetta mystiikalle tai guruille, vain oman kehon tuntemusten ymmärtämiselle.

Poissa Jope125

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #65 : Maaliskuu 23, 2025, 11:30:46 »

By Mantak Chia

Itse saan orgasmin helpostikkin ilman siemensyöksyä eturauhasta hieromalla. Kiinnostaa onko tähän muitakin tapoja?

Poissa Jope125

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #66 : Maaliskuu 23, 2025, 14:52:13 »

By Mantak Chia

Itse saan orgasmin helpostikkin ilman siemensyöksyä eturauhasta hieromalla. Kiinnostaa onko tähän muitakin tapoja?

Tarkoitan siis kuivaa orgasmia  :D

Poissa lepahuu

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #67 : Maaliskuu 24, 2025, 06:41:03 »
lyhytvaikutteisen sustanonin vaikutus tuntuu 1-3 piikin jälkeen eli alle kuukaudessa, geeleillä 2-4 viikossa ja Nebidolla II- piikin jälkeen ( I jA II väli 6vk)

Ylilääkäri

Kiitos tiedoista
Kun pistän sustanoli annoksen pakaraani,vaikutus alkaa noin 2-3 vrk hyvä seisokki tulee ja muutenkin jaksaa hyvin