Mua kiehtoo tantra ja sen merkitys seksuaalisuuteen. Miehetkin voi harjoitella orgasmia ilman ejakuloimista. Musta ois niin mielenkiintosta touhuta tällasen parissa.
Kerran oon siis tavannu miehen joka sai orgasmin ilman ejakuloimista. Super mielenkiintoista ja kiihottavaakin kuinka joku voi hallita kehoaan noin. Varsinkin kun miehen orgasmi nimenomaan liitetään ejakulokmiseen ja suvun jatkamiseen.
Ilman ejakuloimista se energiakin pysyy kehossa.
Tästä puhutaan enemmän kirjassa
Taoist secrets of love, cultivating male sexual energy
By Mantak Chia
Olen onnistunut laukeamaan ilman ejakulaatiota (mahdollistaa useampia peräkkäin) ja ejakuloimaan laukeamatta (vie fiiliksen pois ilman hyötyä)

Koska olen utelias, ja kokeillut monia asioita.
Mutta, eivät nuo kumpikaan (omalta kannaltani) ole oikeastaan sen vaivan, oikeaan mielentilaan pääsyn, kontrollin, arvoisia. Sen sijaan, pidempään kiihottuneena pysyminen, seksi ilman laukeamista, lisää maailmaan väriä ja mielekkyyttä, fokusoi omaan partneriin hyvin (tämähän on tantraa) ... noin viikkoon asti (ehkä tuossa y.o. tutkimuksessa oli jotain oikein). Viikon jälkeen ... vaikea sanoa, joskus toimii, joskus taas keho tulee siihen tulokseen, ettei tätä enää kannata edes yrittää, kun ei selvästikään päästä perille, parempi menettää kaikki libido

Noissa Mantak Chian jutuissa on selvästikin jotain mikä joillekin toimii -- ei itselleni, kuitenkaan. Liian mystisiä, tällaiselle insinöörille.