Hei rakkaat kanssasisaret, arvon herrat, long time no seen, eli pitkästä aikaa päätin minäkin ”pieni” kantaa voimakkailla käsivarsillani korteni tähän seksiä tihkuvaan keskusteluun.
Kuten uudesta profiilikuvastani arvata saattaa, olen palannut retkiltäni isompana, vahvempana ja voimakkaampana kuin koskaan aiemmin. Olen myös ostanut nakharotsin sillä olisihan sangen epämiellyttävää kulkea pelkissä pikkareissa varsinkaan näillä ulkoisilla avuilla, jotka luoja lahjaksi minulle soi. Pelkällä kaurapuurolla, tonnikalalla ja Ninnin (sullakin uusi prof.kuva, ihana oot ja niin tikissä) jo mainitsemilla kilon lihakimpaleilla kasvatetut musculus subscapularis, m. supraspinatus, m. infraspinatus, m. teres minor, m. pectoralis major, m. pectoralis minor, m. biceps brachii, m. deltoideus, triceps brachii, rectus abdominis sekä quadratus lumborum ja lukemattomat määrät muita musculuksiani, pysyvät jokseenkin paremmassa piilossa uteliailta katseilta.
Jos jollakin on edelliseen jotain sanottavaa, pyydän ystävällisesti huomioimaan vahvassa kourassani lepäävän käsiaseeni joka muuten painaa kuin synti eli n. 50 kilogrammaa. Voitte kuvitella kun laukaisen sen ja lasti lentää, silloin Hiroshiman ydinpommikin häpeää tussahdustaan.
Mitä taas tulee alkuperäiseen kysymykseen, kerron seuraavaksi oman tämänhetkisen seksikkään suokkarikuntoiluvinkkini. Palasin nimittäin juuri kuusi kuukautta kestäneeltä Booty Campiltä joka järjestettiin tänä vuonna Yhdysvaltain Minnesotan osavaltiossa, kyläpahasessa nimeltään Finland (kyllä, jenkeissä tämäkin on mahdollista ja onkin, kvg jollet usko).
Voi perse-parkaani! Se oli kuulkaas niiiiiin kipeä kaikesta siitä rääkistä jolla sitä prepattiin kohti täydellisyyttä. Pari kertaa olin niin loppuunajettu että minun oli lähetettävä sen päivän pyllyilyihin kaksoisveljeni Terminator.
Tuota pikkuvilppiä lukuunottamatta läpäisin pyllyleirin kiitettävin arvosanoin ja minut palkittiin
kaikkien aikojen parhaana oppilaana. Kannattelin mm. kymmentä uittotukkia ja kahtakymmentä neitokaista samaan aikaan kun tein sadan toiston askelkyykkyhyppyjä. Kevyttä kauraa minulle, mutta mielestäni ehdottomasti yksi seksikkäimmistä kuntoilumuodoista ja tuloksethan voi jokainen tarkistaa vaikkapa yhteisen kahvitteluhetkemme aikana.
Tämän pidemmittä puheitta lienette ymmärtäneet, rakkaat hupsusiskoni (meissähän on ilmeistä yhdennäköisyyttä), että olen lunastanut lupaukseni ja tullut nyt takaisin. Takalistoni on viritetty äärimmilleen - ennustaisin jopa Kuningatar Perseen pyllyn kunnioittavan jatkossa vain gravitaatiota.
Hasta la vista babyt!!!