Minua kiinnostaa nämä syyt miksi sovitaan aika ja kerrotaan toiveet mutta lopulta ei saavuta paikalle?🤔
Uutiset:
varataan usealle aika ja mennään yhdelle jos jaksetaan.
En nyt puhu itsestäni mutta tällaisia tulee mieleen:Lisäisin tuohon vielä:
-pupu menee pöksyyn ja nolous
-kiusanteko pt:lle joko kateellisen kolleegan tai katkeroituneen turskan toimesta
-pt:n aliarvostus ja ei vaan kiiinnosta paskaakaan jos itselle tuleekin este
Epäilen, että osalla oharintekijöistä toiminta on organisoitua, ns. sarjaoharoijia. Yksinkertaisesti ei ole parempaa tekemistä tai kyseessä on pyrkimys kiusata ihmisiä, jotka kokee itseään huonommiksi. Ajanviete sekin...Olen tuosta samaa mieltä.
Epäilen, että osalla oharintekijöistä toiminta on organisoitua, ns. sarjaoharoijia. Yksinkertaisesti ei ole parempaa tekemistä tai kyseessä on pyrkimys kiusata ihmisiä, jotka kokee itseään huonommiksi. Ajanviete sekin...Olen tuosta samaa mieltä.
Tuon lisäksi se on joidenkin "normaalia" huonoa käytöstä. Varaillaan aikoja ja jos huomataan että syntyi este niin ei haluta nähdä sitä pientä vaivaa että ilmoittaisi siitä ajoissa.
Ei oo ohareita tullu tehtyä. Pari kertaa on toki itse jääny kuin nalli kalliolle. Yleensä on ollut ihan painavakin syy ollut mutta vittumaisin on ehdottomasti se kun oot varannut hotellin ja siellä sitten odotellut palveluntarjoajaa saapuvaksi. Siitä ei jää ku lovi lompakkoon, kassit täyteen ja orastava seisokki siirtyy otsalohkoon massiivisena seisokkina.