Onko hupakoille käynyt koskaan niin, että treffit on sovittu ja kun tapaatte niin turska onkin jo aiemmin tuttu jostain ihan muista yhteyksistä?
Hauskoja tai kamalia tarinoita?
Hauskoja tai kamalia tarinoita?
Uutiset:
Mulla ei ole tainnut käydä asiakkaana koko uran aikana kuin yksi jonka nyt voisi sanoa olevan tuttu - siis sellainen jonka kanssa oltu siviilissä löyhästi tekemisissä silloin tällöin.
Hän ilmoitti jo aikaa varatessaan tästä kohteliaasti, ja mulla ei ollut mitään ongelmaa ottaa häntä asiakkaaksi. Tiet oli jo siinä vaiheessa erkaantuneet, ja tiesimme ettemme siviilissä tule toisiamme todennäköisesti enää kohtaamaan.
Henkilöille jotka läheisempiä, niin olen ihan sanonut etten myisi heille. Ja en usko että kukaan heistä edes koittaisi tulla asiakkaaksi.
Kerran mä säikähdin että oliko asiakas mun serkku
Se asiakas joutui valitettavasti poikkeuksellisen tenttauksen kohteeksi, kun ongin tietoja jotta pystyisin varmistamaan ettei kyseessä ole sukulaiseni.
En tiedä miten asiakas olisi ottanut jos olisin vaan ovella todennut "kuule, me ei voida naida, koska mä epäilen et sä saatat olla mun serkku".
Aihe, että turska onkin tuttu. Mut onhan sitä sattunut, että hupakko onkin tuttu. Kun menin tapaamaan, niin ovessa luki tuttu sukunimi, no soittelin ovikelloa ja tuttuhan oven avasi, tunsin heti hänet, mut hän ei tuntenut minua. Sit kun jonku aikaa juteltiin, määrättyjä asioita, niin hänkin tunnisti minut ja sanoi, että ei ole totta, että vuosien jälkeen tavataan näin. No ei siinä mitään, juteltiin ja kahviteltiin, kunnes sovittiin juttumme, sekstattiin ja hyvältä tuntui molemmista. Sen jälkeen tavatiin useamman kerran ja tavataan vieläkin aina silloin tällöin. Et sattuu sitä tuttujakin tulemaan ovella vastaan...Tää olis kyllä hauska kokea. Joku sellainen josta ei ole kuvitellutkaan että olisi hupakko 😄
Olen tunnistanut 3 hupakkoa ilmoituksesta tutuksi, en ole koittanut käydä tai ottaa yhteyttä.
Olen tunnistanut 3 hupakkoa ilmoituksesta tutuksi, en ole koittanut käydä tai ottaa yhteyttä.
Tunnistanut vai epäillyt tunnistavasi?
Minulle soitti kerran mies joka oli ihan varma että olen työkaverinsa. Oli Tunnistanut kuvasta. Paikkakunta ja ikä oli ihan eri.
Tietysti jos joku näyttää kasvonsa tai tatuoinnit on helppo tunnistaa, tai käyttää samaa kuvaa ilmoituksessa kun facebookin profiilissa. Nykyisin näyttää skene menevän vapaampaan suuntaan ja enemmän tunnistettavia kuvia laitetaan näkyville.