Käy maksullisella, ja älä ikinä kerro mahdolliselle tyttiksellä että teit niin. Sun ei tarvitse olla mikään pyhimys.
Uutiset:
Ainoastaan sinä voit vastata tuohon viimeiseen kysymykseen, koska päätös on sun. Ei ole olemassa mitään tiettyä ikää tai tapaa kun neitsyys "pitää" menettää.
Ei ole kuitenkaan tavatonta et eka kerta ollaan maksullisen kanssa. Siinä hyviä puolia on että toinen on ammattilainen ja osaa ohjata tilannetta vaikka itseä jännittäisi. Hyvä olisi varata tarpeeksi pitkä aika, että ehtii rauhassa edetä. Maksulliselta voi myös hyvin kysellä kaikki mieltä askarruttavat asiat. Tämä voi olla siis hyvä tapa mikäli eka kerta jännittää niin paljon et vaikeuttaa naisten kanssa tutustumista.
Tuo sitten on henkilökohtainen kysymys et miten kukaan on menettänyt neitsyyden ja sinä saat vastata siihen miten haluat tai olla vastaamatta. Itsevarmat naiset tuskin järkyttyisivät mikäli jonkun eka kerta on ollut maksullinen, mikäli perustelee syyn (useimmiten jännitys koskien ekaa kertaa). Jos joku ei hyväksy niin yleensä kyse on ymmärryksen/tiedon puutteesta.
Mut kannattaa sulatella asiaa ja sit tehdä päätös. Suosittelen myös et teet vähän taustatyötä mikäli menet maksulliselle, että löydät hyvän ammattilaisen juuri sinulle.
Väitän että aika monella tämän foorumin miehellä ensimmäinen seksikokemus on koettu hupakon kanssa. Näin on myös minulla. Voin kertoa että kokemus oli surkea. Tästä syystä suosittelen että teet hieman taustatyötä ennen kun sovit tapaamisen, jotta löydät mukavan ja itsellesi sopivan palveluntuottajan.
^ No kuukauden sisään neljä on käynyt, vain minulla. Enkä minä edes työskentele joka viikko.
Eikä sitä oikeaa neitsytikää ole.
Tuntuu siltä että monet nuoret tienaa tällä hetkellä ihan ok.
Jos viettää muutenkin rauhallisempaa elämää eikä käy baareissa jne niin kummasti jää rahaa muihin hupijuttuihin 🙊
^ No kuukauden sisään neljä on käynyt, vain minulla. Enkä minä edes työskentele joka viikko.
Jos viettää muutenkin rauhallisempaa elämää eikä käy baareissa jne niin kummasti jää rahaa muihin hupijuttuihin 🙊
Nyt kuulostaa kyllä vielä oudommalta, ei kai sitä nyt siinä iässä baarissa muutenkaan käydä, baareissa kun yleensä kysytään paperit.
Lisäksi minusta on aika kyseenalaista myydä seksiä alaikäisille.
Mutta jokainen tyylillään.
Nyt kuulostaa kyllä vielä oudommalta, ei kai sitä nyt siinä iässä baarissa muutenkaan käydä, baareissa kun yleensä kysytään paperit.
Saisi kyllä olla laitonta myös🙄
Pojat panevat ekan kerran n. 17-vuotiaana Suomessa. Kyllä sen vuoden jaksaa odottaa, jos välttämättä haluaa ostaa seksiä.
Monet ihan tavalliset aikuiset harrastavat seksiä ekan kerran vasta aikuisena eikä siinä ole mitään pahaa.
On todella surullista, jos tietyn ikäisenä on ”pakko” menettää neitsyys. Seksin ei pitäisi olla koskaan pakollista.
^^
Mä ymmärsin että Golddigger viittasi neitsyisiin ei ikään. Eli että hänellä on käynyt kuukauden sisään 4 täysikäistä neitsyttä. Mutta voi toki olla että ymmärsin väärin.🤔
Mutta ei siinä mitään väärää tietenkään ole jos haluaa panostaa koulun käyntiin eikä pyöriä kaupungilla kavereiden kanssa tai touhuta tyttöjen kanssa.
Mutta ei siinä mitään väärää tietenkään ole jos haluaa panostaa koulun käyntiin eikä pyöriä kaupungilla kavereiden kanssa tai touhuta tyttöjen kanssa.
Eihän tuossa monillekaan ole kysymys mistään valinnasta. Kaikki eivät pääse "touhuamaan tyttöjen kanssa" vaikka miten haluaisivat, paitsi sitten tietysti rahalla. Ei kaikilla ole niitä kavereitakaan.