Ei siinä mitään, jos joku kyselee ilmaista seksiä. Lainsäädäntö on ihan hölmö, ei mikään ihme että se hämmentää ihmisiä. Toki pyrin aina vastaamaan näille kyselijöille, että ilmaista seksiä kannattaisi kenties siirtyä etsimään muualta, koska oikeasti sinun alueellasi ei ole tuhansia kiimaisia naisia jotka palavat halusta päästä tapaamaan juuri sinut.
Se on kuitenkin ihan perseestä, kun joku vetää tästä melonin kokoiset herneet perseeseensä. Siis useimmat vastaavat ihan ystävällisesti ja toivottavat hyvää päivänjatkoa, tai eivät vastaa ollenkaan, mutta aina silloin tällöin minulle vedetään täysimittaiset paskaraivarit siitä, miten kehtaankin olla maksullinen.
Mieleenpainuvin tyyppi rupesi syyttämään minua, että minun pitää laittaa ilmooni selkeä hinnoittelu ja varoitus siitä, että olen joku saastainen huora, jotta hänen kaltaisensa normaalit, kivat miehet tietävät olla tuhlaamatta arvokasta aikaansa minuun. Selitin, että Suomen lainsäädäntö pakottaa suomalaiset sivustot mainostamaan maksullista seksiä "piilossa", ja sen vuoksi tällaisille sivustoille ei voi laittaa hintoja näkyviin. Toivotin hänelle vieläpä onnea ilmaisen seksin etsimiseen jostain muualta, niin sehän oli vain bensaa liekkeihin.
Lyhyesti referoiden: "Siis MINULLEHAN ei mitään ilmaista seksiä olekaan, minä PANOSTAN naisiin ja yhdessäoloon ja parisuhteeseen ja naisen nautintoon ja se on kuule niin kovaa työtä, että sinun kaltaisesi rakkaudesta ymmärtämättömän huoran tulisi maksaa siitä minulle, ja paljon kalliimmin kuin oma tautinen pillusi maksaa. Ihan turha luennoida minulle mistään lainsäädännöistä, minua ei kiinnosta sinun kaltaistesi ongelmat, ja sinäkin voisit ihan hyvin palvella meitä normaaleita ihmisiä laittamalla varoitustekstin ilmoosi, jos vain vähän viitsisit nähdä vaivaa. Mutta sinuahan ei kiinnosta ottaa meitä normaaleita ihmisiä huomioon, kun kuvittelet maailman pyörivän vain oman huoranapasi ympärillä."
Ja kyllä, tämä henkilö oli ensimmäisessä viestissään esittäytynyt naisia kunnioittavaksi herrasmieheksi, kuten tällaiset aina. Olisi ollut kiva olla näkemässä, miten hän jatkaa ilmaisen seuran raadollisen ja raskastöisen parisuhdetyöprojektin etsimistä seksinmyyntisivustolta, ja raivoaa yksitellen niille parille tuhannelle huoralle, jotka sieltä tulee vastaan. Joku toinen olisi voinut oppia, että okei, tältä sivustolta ei ehkä kannata jatkaa etsintöjä.