Mä oon koittanut löytää kohtaa mistä voi antaa toisille tuota mainetta vai mikä onkaan. Auttaisko joku hölmöä?
Uutiset:
Mulla toimii, että puhelimen kääntää poikittain tai sitten laittaa tietokonesivuston päälle (oik yläkulman 3pistettä)
Mulla toimii repukoiden tykitys hyvin puhelin pystyasennossa. Riippunee puhelimen mallista kai, mun luuri iPhone Pro Max 11.
Mä oon koittanut löytää kohtaa mistä voi antaa toisille tuota mainetta vai mikä onkaan. Auttaisko joku hölmöä?Vaarilla lukee sun nimen alla - anna palautetta
Eikö siinö ollut joku raja, että pitää ensin kirjoittaa x määrä kommentteja ennen kun voi antaa repukkaa?
Pystyasennosta on hyvä aloittaa ja sitten siirtyä vaaka-asentoon. Eiköhän ne alueet selviä, mistä pitää painella. 😊
Klikkaa selaimen asetuksista *tietokonesivusto* käyttöön. Tuo itsellä toimii androidilla. Sit pitäs nimimerkin alla näkyä tuo joku anna palautetta tjs. Klikkaa sitä, ja zoomaa sitten näyttöä kauemmaksi. Se pieni palautteenantoikkuna ilmestyy vähän outoon paikkaa, mutta sen pitäs kyllä näkyä.