Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Liukuhihna ja naapuri saitti ilmoitukset  (Luettu 4940 kertaa)

Poissa Vieras0186

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Liukuhihna ja naapuri saitti ilmoitukset
« : Kesäkuu 21, 2021, 10:34:35 »
Mikä on tämä mainittu naapuri saitti, mihin usein viitataan että on jollain ilmoitus?
Sitten mietin mitä tarkoitatte liukuhihnalla. Ja on puhe ollut suihkun lattiasta? Siis onko nyt kyse paljonko on on aikaa asiakkaiden välillä? Vai monta asiakasta saa ottaa päivässä? Kysyisin mitä väliä jos se hetki jonka viettää on itselle laadukas? Vaikka ei nyt ihan ovella huvita heitellä yläfemmoja edellisen kanssa.

Poissa NiinaKoo

  • Newbie
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Liukuhihna ja naapuri saitti ilmoitukset
« Vastaus #1 : Kesäkuu 21, 2021, 11:43:55 »
Testaan tietämystäni:

Naapurisaitti on hämmentänyt täällä aiemminkin, mutta jos vähän kiertelee, päässee tämän seksipainotteisia deittejä varten kehitetyn saitin jäljille...

Liukuhihnalla meinattaneen sitä, että asiakkaita otetaan sen verran tiukalla aikataululla, että kaikkiin ei välttämättä ehdi täysillä keskittyä ja hommasta näkyy suorittamisen meininki.

Suihkun lattiasta varmaan joku pyrkii päättelemään, onko joku toinen vastikään käynyt peseytymässä. Toistaiseksi en ole keksinyt, miksi märkä suihkun lattia olisi ongelma, mutta varmaan siinä karisee illuusioita omasta ainutlaatuisuudesta.

Jollakulla voi olla mielipiteitä asiakkaiden sopivasta määrästä päivää kohden, mutta eipä sitä kukaan muu päätä kuin palveluntarjoaja itse.
Tampere 3.-4.7. <3

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2688
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Liukuhihna ja naapuri saitti ilmoitukset
« Vastaus #2 : Kesäkuu 21, 2021, 11:47:58 »
^ hyvä vastaus
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 711
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Liukuhihna ja naapuri saitti ilmoitukset
« Vastaus #3 : Kesäkuu 21, 2021, 12:01:16 »
Mä en ole koskaan käsittänyt tuota suihkun lattia -juttua. Kyllä mä itsekin peseydyn ennen asiakasta, joten miksi se märkä lattia olisi edellisen asiakkaan jäljiltä?

Itse tavallaan tykkään liukuhihnasta, mutta mun liukuhihna ei joidenkin mielestä oo sellaista nähnytkään.
Tavattavissa taas 25.6. Helsingissä.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11397
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Liukuhihna ja naapuri saitti ilmoitukset
« Vastaus #4 : Kesäkuu 21, 2021, 12:47:28 »
Mä en ole koskaan käsittänyt tuota suihkun lattia -juttua. Kyllä mä itsekin peseydyn ennen asiakasta, joten miksi se märkä lattia olisi edellisen asiakkaan jäljiltä?
...

Nimenomaan! Mä en ainakaan osaa päätellä märästä lattiasta sitä onko siinä suihkutellut neito vai edellinen asiakas.

Ja jos haluaa ylläpitää olluusiota että olisi päivän ainoa asiakas niin kättä taskuun vaan ja varaa koko päivän itselleen. 😊
Amator

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2688
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Liukuhihna ja naapuri saitti ilmoitukset
« Vastaus #5 : Kesäkuu 21, 2021, 13:18:10 »
Joo, ei siitä märästä lattiasta mitään pystykkään päättelemään. Aika usein se on ollut kuiva niillä neidoilla, kellä mä oon käynyt.
Mitään merkitystä ei asialla mulle ole.
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Liukuhihna ja naapuri saitti ilmoitukset
« Vastaus #6 : Kesäkuu 21, 2021, 14:52:56 »
Minä en yleensäkään ihan tajua sitä, miksi liukuhihnausta niin vihataan. Siis joo, paska palvelu tai toisten asiakkaiden kohtaaminen ovat huono juttu, mutta joidenkin mielestä asiakkaita ei saisi ottaa liian lyhyillä väliajoilla edes silloin, jos se ei heijastu negatiivisesti palveluun. Ja paskaa palveluahan voi saada myös päivän ainoa asiakas, joten en tajua, miksi juuri liukuhihnaus on olevinaan niin paha asia.

Jos palveluntarjoaja ottaa päivässä 10 asiakasta, niin hän on paha liukuhihnaaja. Jos hän ottaa päivässä 1 asiakkaan ja sanoo lopuille 9:lle, että "sori, päivän kiintiö täynnä", niin hän on vaikeasti tavoitettava hölmö, jolle ei raha kelpaa.

Jos palveluntarjoaja ei peseydy ennen tapaamista, hänellä on hygieniassa ja sen jatkeena asiakkaiden kunnioittamisessa parannettavaa. Mutta jos hän peseytyy ennen asiakasta, hän on taas huono liukuhihnaaja, kun suihkun lattia on märkänä "edellisen asiakkaan jäljiltä".

Kerran eräs herra sanoi rauhoittuvansa tapaamisen jälkeen useaksi tunniksi ajattelemaan äskeistä tapaamista, mehustelemaan sitä mielessään ja muistelemaan, miten ihanaa se oli. Ja hänen mielestään huoran pitäisi tehdä jokaisen asiakkaan kohdalla samoin. On kuulemma aivan käsittämätöntä, miten joku voisi olla niin sieluton ja kylmä, että ottaisi jonkun toisen miehen vielä saman vuorokaudenajan sisällä.
Eläkkeellä.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 1208
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Liukuhihna ja naapuri saitti ilmoitukset
« Vastaus #7 : Kesäkuu 21, 2021, 15:02:03 »

Kerran eräs herra sanoi rauhoittuvansa tapaamisen jälkeen useaksi tunniksi ajattelemaan äskeistä tapaamista, mehustelemaan sitä mielessään ja muistelemaan, miten ihanaa se oli. Ja hänen mielestään huoran pitäisi tehdä jokaisen asiakkaan kohdalla samoin. On kuulemma aivan käsittämätöntä, miten joku voisi olla niin sieluton ja kylmä, että ottaisi jonkun toisen miehen vielä saman vuorokaudenajan sisällä.

Ei kai sitä koko elämää tarvitse pysäyttää ja jäädä muistelemaan ihanaa tapaamista.
Tekevätkö esim kampaajat sillä tavalla, tai jonkun muun palveluammatin edustajat?

Kyseiselle herralle ei tule mieleen se kun palveluntarjoaja voi muistella asiakkaan tapaamista monissa arkielämän eri tilanteissa.

Btw. Mun studiolla on vessan lattia aina märkä. 😏. Hana vuotaa.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Liukuhihna ja naapuri saitti ilmoitukset
« Vastaus #8 : Kesäkuu 21, 2021, 15:19:59 »
Minä olen sisäistänyt jo wörkin ajoilta, että vaikka käyn suihkussa, niin kuivaan lattian. Kuivaan sen muuten suihkun jälkeen silloinkin, vaikkei olisi ketään tulossa.
Nykyään en tee liukuhihnaa, teen silleen kivasti ja sopivasti. Joskus tein, vaikkei se asiakkaille näkynyt millään lailla. Tai kerran kaksi, toinen heppuliini häiritsi olemassaolollaan pihalla poistuvaa asiakasta, kun en jatkanut ilmasex aikaa, kirjoittikin minun liukuhihnaamisesta ja toinen närkästyi, kun olin kaksi asiakasta tavannut jo samana päivänä ennen häntä.
Kun asiakas kerran maksaa rahalla eikä vanhoilla villasukilla, niin kyllä hänelle kuuluu jakamaton huomio ja kaikki ameriikan temput tuon ajan sisällä. Mutta vaikka kuinka monta asiakasta päivässä tapaisi, niin se ei kuulu asiakkaalle, jollei se millään tavalla näy hänelle.

Poissa Rabotnik

  • Jr. Member
  • Viestejä: 69
  • * Kelpo kaveri
Vs: Liukuhihna ja naapuri saitti ilmoitukset
« Vastaus #9 : Kesäkuu 21, 2021, 15:37:37 »
Tarvitsisi varmaan täsmentää mitä tuo liukuhihna tarkoittaa.

Liukuhihna on sitä kun asiakkaalta, tai ehkä tässä instanssissa uhrilta, on tarkoitus saada rahat pois ja lähettää tämä matkoihinsa mahdollisimman nopeasti. Myöskään näissä tapauksissa ei juuri pidetä väliksi vaikka poistuva asiakas kolauttaa otsansa tulevan asiakkaan otsaan poistuessaan. Liukuhihnassa itse seksillä ei juuri ole tekemistä asian kanssa. Sitä on näillä tapaamisilla ehkä jokunen minuutti, jopa sekunteja. "Palveluntarjoajan" näkökulmasta tämä tuskin edes on seksin harrastamista. Tuleeko asiakas tai ei, sillä ei ole juuri merkitystä, kunhan hänet saadaan pihalle mahdollisimman pian. Näistä tapauksista voi lukea rapsoista menneellä forkalla. Liukuhihnailussa on myös vahva parituksen ilmapiiri, ilmojen kuvat ovat aina feikkejä ja teksti geneeristä koska kyse on rikollisesta toiminnasta.

Mielestäni palveluntarjoaja joka haluaa antaa asiakkalleen rahalle vastiketta ei ole ikinä liukuhihnailua, oli asiakkaita sitten kuinka paljon tai oli vessan lattia sitten kuinka märkä.

Vuosien varrella on tullut tavattua itsenäisiä ulkomaalaisia sihteerejä, pääasiassa Tsekistä ja Slovakiasta. Monet heistä ovat painaneet paljonkin duunia, välillä ovat pyyhkeet ja vessan lattiat olleet märkiä mutta eipä se ole ikinä kokemusta latistanut kun palvelu on ollut sellaista että sovituista on pidetty kiinni. Kotimaan tytöistä taas, ikinä en ole heiltä saanut märkää pyyhettä ;)

Poissa Vieras0415

  • Full Member
  • Galleria (9)
  • Viestejä: 223
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Liukuhihna ja naapuri saitti ilmoitukset
« Vastaus #10 : Kesäkuu 21, 2021, 16:23:44 »
Mä en ole koskaan käsittänyt tuota suihkun lattia -juttua. Kyllä mä itsekin peseydyn ennen asiakasta, joten miksi se märkä lattia olisi edellisen asiakkaan jäljiltä?

Itse tavallaan tykkään liukuhihnasta, mutta mun liukuhihna ei joidenkin mielestä oo sellaista nähnytkään.

Tämä! Mä käyn aina, varsinkin nyt kuumalla kelillä, suihkussa aina ennen kuin asiakas tulee. Jos jotain se häiritsee, niin antaa häiritä vaan 😄

Poissa PapaRomeo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 63
  • * Kelpo kaveri
Vs: Liukuhihna ja naapuri saitti ilmoitukset
« Vastaus #11 : Kesäkuu 21, 2021, 17:05:47 »
Pointsit Ninalle, lattian voi tosiaan kuivata. Itse narisin märästä kylppärin lattiasta puoliksi leikilläni Mikä huorissa vituttaa - ketjuun, mutta olin myös puoliksi tosissani. Varsinkin korona-aikana käyn vakkarille mennessäni ensimmäisenä pesemässä kädet, ja enhän minä kiimoissani huomaa jos lattia on märkä vaan astun siihen sukallani, ja kyllähän märkä sukka vituttaa.

En mielestäni voi huomauttaa asiasta suoraan, koska en tohdi sanoa tai tehdä mitään mikä saattaisi harmittaa ihanaa mutta ah niin herkkää vakkariani. Siksi narisen asiasta täällä siltä varalta että hän lukee sen ja alkaa moppaamaan lattian, oli se sitten märkä edellisen asiakkaan tai hänen itsensä jäljiltä. Toistaiseksi juoneni ei ole tuottanut tulosta.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 21, 2021, 17:09:02 kirjoittanut PapaRomeo »

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 188
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Liukuhihna ja naapuri saitti ilmoitukset
« Vastaus #12 : Kesäkuu 21, 2021, 17:40:34 »
Pitää myös muistaa on kuitenkin kyse maksuseksistä. Ei oikeista deiteistä, ei oikeasta gfestä jos setti on gfetä. Se on vaan hyvin luotu illuusio.

Ja jos joku tapaaminen on jäänyt kaivelemaan niin aina pitää muistaa myös oma osuutensa. Olitko siisti, miten käyttäydyit jne. On niin helppo syyttä toista ja unohtaa oma osuutensa tapaamisessa.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Liukuhihna ja naapuri saitti ilmoitukset
« Vastaus #13 : Kesäkuu 21, 2021, 18:03:43 »
Märkä lattiahan vituttaa, jos on sukat jalassa, mutta se ratkeaa, kun ottaa sukat pois :D Olen ollut ihan ihmeissäni, miten järjestään kaikki miehet tulevat sisälle ja riisuvat kenkänsä, mutta jättävät sukat jalkaan. Minulle on aina opetettu, että kenkäsukat riisutaan aina kenkien mukana. Jos sisällä haluaa olla sukat jalassa, niin päälle vaihdetaan erilliset sisäsukat. Jos ei ole omia mukana, niin talon isännältä pyydetään lainasisäsukat jalkaan.

Lattiat vedetään tietysti lastalla enimmistä vesistä, mutta en minä pyyhkeen kanssa jaksa ruveta hinaamaan lattioita kosketuskuiviksi. Ja jos ennen asiakasta tulee niin kiire, ettei lattioita ehdi vetää edes lastalla, niin sentään varoitan asiakasta, mikäli hän on menossa pesulle sukat jalassa.

Harvat asiat ovat muuten kiihottavampia, kuin miehet, jotka ojentavat rahat pyytämättä, ja sitten suuntaavat omatoimisesti käsien pesulle :inlove:
Eläkkeellä.

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 188
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Liukuhihna ja naapuri saitti ilmoitukset
« Vastaus #14 : Kesäkuu 22, 2021, 09:43:58 »
Moni mies pitää sukat jalassa koko tapaamisen ajan,, useimmiten koska itse tietävät jalkojensa olevan huonossa jamassa,, tämä on minusta fiksua. Fiksumpaa toki on ne jalta laittaisi kuntoon. Tää nyt ei liity ketjun aiheeseen kylläkään. Tai no jos jäi paska maku tapaamisesta niin oon aina sanonut peiliinkin kandee vilkaista, ja vaikka sitten omiin varpaisiinkin josko niillä vaikutusta pt:n mahdolliseen nihkeyteen..

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11397
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Liukuhihna ja naapuri saitti ilmoitukset
« Vastaus #15 : Kesäkuu 22, 2021, 10:06:37 »
... jos jäi paska maku tapaamisesta niin oon aina sanonut peiliinkin kandee vilkaista, ja vaikka sitten omiin varpaisiinkin josko niillä vaikutusta pt:n mahdolliseen nihkeyteen..

Minkälaiset varpaat selittää nihkeän palvelun..?

Sukat oli siis hyvä tipsi, niillä voi piilottaa varpaat. Entä jos on ruma naamasta, joku pussi kait sitte  päähän? Onks muuten väliä palvelun nihkeyttä ajatellen sillä onko päässä muovipussi vai kangaspussi? 
Amator

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Liukuhihna ja naapuri saitti ilmoitukset
« Vastaus #16 : Kesäkuu 22, 2021, 11:00:20 »
... jos jäi paska maku tapaamisesta niin oon aina sanonut peiliinkin kandee vilkaista, ja vaikka sitten omiin varpaisiinkin josko niillä vaikutusta pt:n mahdolliseen nihkeyteen..

Minkälaiset varpaat selittää nihkeän palvelun..?

Sukat oli siis hyvä tipsi, niillä voi piilottaa varpaat. Entä jos on ruma naamasta, joku pussi kait sitte  päähän? Onks muuten väliä palvelun nihkeyttä ajatellen sillä onko päässä muovipussi vai kangaspussi?

Mä suosisin juuttikangasta. Vähän niin kuin batman elokuvassa se yksi pahis. Ja että asu olisi yhtenäinen, niin kropanpäällä vielä säkki, niin ei näy se kroppakaan, jos se ei kuitenkaan miellytä silmää  ::)
Feel so good...

Poissa Marie93

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 177
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Liukuhihna ja naapuri saitti ilmoitukset
« Vastaus #17 : Kesäkuu 22, 2021, 11:10:10 »
^! :laught:

Huh kaikkea sitä kuulee jos jonkun varpaat voivat olla syy nihkeyteen 😅 Mä en kyllä muista koskaan ees kattoneen yhdenkään asiakkaan varpaita tai sitten eivät ole jääneet vaan mieleen.. Ehkä tapaamisilta on jäänyt mielen päälle jotain ihan muuta  :inlove:
Sex is like money.. only too much is enough.
💋

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Liukuhihna ja naapuri saitti ilmoitukset
« Vastaus #18 : Kesäkuu 22, 2021, 11:25:23 »
^! :laught:

Huh kaikkea sitä kuulee jos jonkun varpaat voivat olla syy nihkeyteen 😅 Mä en kyllä muista koskaan ees kattoneen yhdenkään asiakkaan varpaita tai sitten eivät ole jääneet vaan mieleen.. Ehkä tapaamisilta on jäänyt mielen päälle jotain ihan muuta  :inlove:

Kyllä siinä jääkin ihan muut asiat mieleen, kun tapaa ihanan sihteerin
Feel so good...

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Liukuhihna ja naapuri saitti ilmoitukset
« Vastaus #19 : Kesäkuu 22, 2021, 11:43:35 »
Hmm, toisaalta jos varpaat haisevat niin pahalta, että huora pyörtyy kun asiakas ottaa sukkansa pois, niin se voi tosiaan vaikuttaa asiakkaan silmiin vähän nihkeältä palvelulta.

Sitten tulee rapsaa, että "saatana pillua olisin halunnut, mutta heti kun maksoin, palveluntarjoaja kävi vain pitkälleen lepäilemään".
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 22, 2021, 11:45:15 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.