^Heh kerkisin korjata tuon mustien ominaishajukommentin
Uutiset:
No ne samat mitkä on tuolla aikaisemmin mainittu.Syrjinnästähän tässä olisi kyse. Ja mukavaa, että tummaihoiset suomalaiset olisivat tervetulleita!
No ne samat mitkä on tuolla aikaisemmin mainittu.Syrjinnästähän tässä olisi kyse. Ja mukavaa, että tummaihoiset suomalaiset olisivat tervetulleita!
No ei parane innostua liikaa, mm. Fatimalle ei aikaa löydy, hänellä on sen verran julmat mielipiteet maalaisista.
Ja kuten sanottu, en ole rasisti.
Mielenkiintoinen kysymys. Toisaalta sanotaan että seksityö on kuin mikä vain yrittäjyyden toimiala, toisaalta sanotaan että seksi on niin intiimiä, että seksityöntekijän on voitava vapaasti valita kenen kanssa harrastaa seksiä, huolimatta lainsäädännöstä.
No ei tarvi, eiköhän tämä keskustelu mene tässä samassa ketjussa. Aloittajan kysymykseen, niin minun pilde on allerginen kaikille kikkeleille, missä ei lue Made in Finland. Ei muuten auta edes antihistamiini, äitilläkin on astma, se allergia varmaan on periytyvää.
[/quote
Noh, härnään tarkoituksella aloittajaa! Aina kannattaa olla suoraselkäinen ja kertoa, mitä hän hakee kysymyksellään! Edelleen, tule kolostasi kertomaan se!
Vastaan vielä kerran, ulkomaalaiset naiset kysyy siks, että on paljon huonoja kokemuksia. Ja ovat joutuneet toimimaan monesti välimeren alueen hämärä pordeleissa kunnes ovat täysi-ikäisiå ja voivat tulla tänne ym. Meidän standardien ja naisen arvostamisen kulluurin pariin töihin. Pika vilkaisulla huomasin rasismi kautta syrjintä keskustelua. Joten onko joku nyt sitä mieltä että Romanialaiset 70-90% naisista on rasisteja kun ei vastaanota heitä ennen kaltoinkohdelleita kansallisuuksia? Onko kyse syrjinnästä ja ikärasismista kun monet ei ota alle 30v asiakkaita? Kenelle voi valittaa ne joille on syntymästä tullut liian iso vehje jota suurinosa naisista ei halua sisälleen. Naisilla on samanlainen oikeus kieltäytyä seksistä vaikka tekee sitä maksusta. Aivan samoin kun turska voi kääntyä itse ovelta.
Onpa hämmentävä keskustelu.Ja itse asiassa vieläpä niin, että joku toinen yrittäjä voi saada syrjinnästä vaikkapa sakot, mutta seksityöntekijä ei. Koska itsemääräämisoikeus.
Siviilielämässäkin yrittäjä, oli sitten millä alalla tahansa, valikoi asiakkaitaan. Heilutetaan rasisti-/syrjintäkorttia tahi ei. Vaikka miten päin tämän asian vääntää, niin silti se vaan on niin. Miksi huoralla ei olisi oikeutta tehdä niin?
Nyt on tullut minulta muutamia tiukempia kommentteja mutta minkäs teet, laitetaan yksi vielä ja pidetään taukoa.En pidä tätä kovin onnistuneena selityksenä. Hetero rajaa oman sukupuolensa asiakkaista pois siksi että homoseksi tuntuu jo ajatuksenakin vastenmieliseltä tms. Ei-suomalaisen poisrajaamisen syy on ihan erilainen, ehkä sopivin yksittäinen sama kuvaamaan tätä rajausta on "ennakkoluulo".
Tuo alkaa olla jo noloa tuo vertailu partureihin, kahviloihin ja ravintoloihin. Ja rasismista nillittäminen. Ne kun ei ole verrattavissa.
Jokainen voi vetää henkiset stay upit jalkaan ja rehellisesti miettiä, mitä jos itse myisin seksipalveluja? Ottaisinko kaikki asiakkaaksi vai rajaisinko? Ja rehellinen vastaus on, aivan vitun varmasti rajaisin. Ja miksi rajaisin? Koska en halua nussia miesten kanssa vaikka ei minulla ole mitään miehiä vastaan. Ja niin edelleen.