En ole aikoihin lukenut täältä foorumilta aihetta...
Minulla tosiaan on olemassa kaikki viestit tämän Cinderellan kanssa, joista ilmenee vähintään suurin osa maksuista. Myös tilisiirto on tehty aikoinaan.
Joku ilmeisesti palveluntarjoaja tuolla mainitsi, että olisin kuvankaappaukset toiselle foorumille tehnyt.
Asia nyt on kuitenkin siis poliisilla, ja jos kuvat muokkaisin itse niin joutuisin siitä varmaan itse vastuuseen.
Muokkasin niistä kuvankaappauksista vain hänen nimensä tietysti pois suttaamalla.
Tilanne on hyvin harmittava ja tätä en olisi yhtään halunnut. Yritin yrittämällä olla hänelle hyvä, että saisin sen hyvän kokemuksen jonka olisin tarvinnut.
Mielestäni Cinderellan olisi pitänyt osata ajatella ihmisenä ja inhimillisesti annettua apua jonka tarjosin, ja sitä vastaan antaa se mistä sovittiin.
Mulle on edelleen suuri kysymysmerkki että miksi hän haluaisi tarkoituksella loukata jotakuta näin??? Tuo asia ei vain uppoa päähän.
Lisäksi kun hän lupasi ne 5 käyntiä, joita sitten ei tullutkaan. Tarjouduin ihan itse hänelle, että niiden ei tarvitsisi sisältää seksiä.
Olen siis yrittänyt tehdä asiasta hänelle hyvin helppoa monella tapaa, antanut aina aikaa ja ymmärrystä niihin peruttuihinkin aikoihin ym.
Mutta ei mistään pientäkään kiitosta...
Hottis Puuma:lle voin omasta puhelimestani viestit näyttää jos uudellamaalla pyörit.
Ainiin, toisella foorumilla kerroinkin jo että joku hänen ystävistään lähetti minulle FB:ssä uhkauksen, jonka voi tulkita vahingonteko tai peräti tappouhkauksena...
Uskon tuon olevan vain pelottelua, että en yrittäisi periä rahoja takaisin, mutta ei onnistu.
Muokataan viestiä vielä;
En siis usko että nämä jotka minunkin kotona kävivät olisi hänen porukoitaan, epäilin sitä kyllä välillä mutta tässä on monia piirteitä jotka ei täsmää.
Pelkästään jo se kun hänet hain sieltä tuusulasta, ja nämä oli siis niitä samoja tyyppejä ketkä hänet sinne kutsuivat tarkoitetuille ohareille, ja jotka kävivät kotonani.
Olen antanut Cinderellalle tässä syksystä lähtien paljon suojaa näitä kohtaan, koska tässä on yksi piirre jota en vielä halua esiin tuoda, mutta jos olisin vienyt nämä toiset tyypit poliisille niin Cinderellakin olisi joutunut sanktioihin.
Monimutkainen tilanne tuokin.
Lukijan on vaikea nähdä kokonaistilannetta kun tarinasta tietää vasta puolet.