Median propaganda nähtävästi uppoaa kuin veitsi sulaan voihin. Ihmiset unohtavat sen mitä media toitotti 6kk aikaisemmin - 70% rokotekattavuus riittää ja yksi rokoteannos vapauttaa elämään.Mihin tietolähteeseen itse perustat ajatuksesi?
Uutiset:
Median propaganda nähtävästi uppoaa kuin veitsi sulaan voihin. Ihmiset unohtavat sen mitä media toitotti 6kk aikaisemmin - 70% rokotekattavuus riittää ja yksi rokoteannos vapauttaa elämään.Mihin tietolähteeseen itse perustat ajatuksesi?
Sairastin kuulemma vuosi sitten koronan. En vain itse huomannut mitään.
On jossain määrin vaikea ennustaa kenelle tauti iskee pahemmin. Toki on tiettyjä riskiryhmiä, mutta aika ajoin niihin kuulunattomat saavat vakavan taudinkuvan. Siksi on tärkeää rokottaa mahdollisimman kattavasti. Näin terveydenhuolto ei kuormitu. Onko sinulla jokin erityinen syy miksi et uskalla ottaa rokotetta?Sairastin kuulemma vuosi sitten koronan. En vain itse huomannut mitään.
Ja tämän takia kaikkien tulee oottaa rokote, hullun hommaa.
Koronarokote olisi todennäköisesti nämäkin säästänyt jos sellainen olisi silloin ollut.Sairastin kuulemma vuosi sitten koronan. En vain itse huomannut mitään.
Ja tämän takia kaikkien tulee oottaa rokote, hullun hommaa.
Mutta samalta kylältä kaksi iäkkäämpää henkilöä se vei.
Just nii. Jääköön rokotetut kotiin ja annetaan muiden mellastaa minkä ehtivät. Koskee myös terveydenhuollon työntekijöitä.
Miksi kenenkään pitäisi jäädä kotiin kun kaikki voisivat nimenomaan jatkaa elämistä ihan normaalisti? MEillä ei ole mitään hengenvaarallista pandemiaa.
Rajoitukset eivät ole menossa mihinkään, kuinka monta kertaa teitä pitää vetää nenästä että opitte asian.Onko sinulla jokin erityinen syy miksi et uskalla ottaa rokotetta?
Niin mihin tietolähteeseen?Median propaganda nähtävästi uppoaa kuin veitsi sulaan voihin. Ihmiset unohtavat sen mitä media toitotti 6kk aikaisemmin - 70% rokotekattavuus riittää ja yksi rokoteannos vapauttaa elämään.Mihin tietolähteeseen itse perustat ajatuksesi?
Tämä olisi tosiaan mukava kuulla. Sama josta saa tietoa reptiliaaneista?Niin mihin tietolähteeseen?Median propaganda nähtävästi uppoaa kuin veitsi sulaan voihin. Ihmiset unohtavat sen mitä media toitotti 6kk aikaisemmin - 70% rokotekattavuus riittää ja yksi rokoteannos vapauttaa elämään.Mihin tietolähteeseen itse perustat ajatuksesi?
Niin mihin tietolähteeseen?Median propaganda nähtävästi uppoaa kuin veitsi sulaan voihin. Ihmiset unohtavat sen mitä media toitotti 6kk aikaisemmin - 70% rokotekattavuus riittää ja yksi rokoteannos vapauttaa elämään.Mihin tietolähteeseen itse perustat ajatuksesi?
Onko sinulla jokin erityinen syy miksi et uskalla ottaa rokotetta?
Yhä edelleen odotan vastausta.Niin mihin tietolähteeseen?Median propaganda nähtävästi uppoaa kuin veitsi sulaan voihin. Ihmiset unohtavat sen mitä media toitotti 6kk aikaisemmin - 70% rokotekattavuus riittää ja yksi rokoteannos vapauttaa elämään.Mihin tietolähteeseen itse perustat ajatuksesi?
Se oli miehekkäästi sanottu. Jos sattuisit sairastumaan sairaalahoitoa vaativaan koronaan, niin varmaan yhtä miehekkäästi kuolisit kotona, jotta et rasittaisi sairaanhoitojärjestelmää.
On erityinen syy, en koe tarvitsevani rokotetta, minkä lisäksi rokote on vielä testi vaiheessa.
Eiköhän sitä tietoa tule joka suunnasta ja jokainen käyttää sitten omaa ymmärrystään sen suodattamisessa.Onko minun nyt sitten oletettava, että käytät vaikkapa tokentubea, rapsodia.fi tai MV-lehteä?
Onko sinulla jokin erityinen syy miksi et uskalla ottaa rokotetta?
On erityinen syy, en koe tarvitsevani rokotetta, minkä lisäksi rokote on vielä testi vaiheessa.