On tää melkoista touhua.
Uutiset:
Vittu sillon tietää, että ollaan asian ytimessä ku aletaan toistamaan mitä toinen sanoo. Pääministeri ei oo vielä tuota kokeillu😂😂Se johtuu siitä ettei edes eduskunnan kyselytunnilla ole vielä saavutettu näin syvää tunteen tasoa keskustelussa.
Vittu sillon tietää, että ollaan asian ytimessä ku aletaan toistamaan mitä toinen sanoo.
Toivottavasti Lipposelta jää saatavia.
Niinhän siinä kävi että Lipposen, Halosen ym. demareiden hyvä ystävä Veijo Balzar vapautetttiin kaikista syytteistä koskien naisten hyväksikäyttöä, ihmiskauppaa ja raiskauksia. Naisten kertomukset todistusaineistona eivät olleet riittävä peruste tuomiolle.Joko Halonen on kiittänyt tuomareita oikeasta päätöksestä?
Niinhän siinä kävi että Lipposen, Halosen ym. demareiden hyvä ystävä Veijo Balzar vapautetttiin kaikista syytteistä koskien naisten hyväksikäyttöä, ihmiskauppaa ja raiskauksia. Naisten kertomukset todistusaineistona eivät olleet riittävä peruste tuomiolle.Näin siinä kävi. Arvioitko, että asiassa tapahtui virhe? Onko sinulla tarkempaa tietoa mitä Veijon tiluksilla tapahtui? Minulla ei ole.
Niinhän siinä kävi että Lipposen, Halosen ym. demareiden hyvä ystävä Veijo Balzar vapautetttiin kaikista syytteistä koskien naisten hyväksikäyttöä, ihmiskauppaa ja raiskauksia. Naisten kertomukset todistusaineistona eivät olleet riittävä peruste tuomiolle.Näin siinä kävi. Arvioitko, että asiassa tapahtui virhe? Onko sinulla tarkempaa tietoa mitä Veijon tiluksilla tapahtui? Minulla ei ole.
Veijolla on rahaa ja vaikutusvaltaisia ystäviä oikeista poliittisista piireistä. Halonen taisi johtaa demlaa aikanaan ja nimitti mieleisiään aatteellisia tovereita tuomareiksi. Nämä ovat kiitollisuudenvelassa Tavjalle ja maksavat kiitollisuudenvelkaansa muokkaamalla oikeuslaitosta halutunlaiseksi ja siinä sivussa voi hyvinkin tapahtua niin että suojellaan Tavjan kavereita. Rikoksen uhreja oli paljon mutta näiden kertomuksia ei pidetty riittävänä todisteena.Niinhän siinä kävi että Lipposen, Halosen ym. demareiden hyvä ystävä Veijo Balzar vapautetttiin kaikista syytteistä koskien naisten hyväksikäyttöä, ihmiskauppaa ja raiskauksia. Naisten kertomukset todistusaineistona eivät olleet riittävä peruste tuomiolle.Näin siinä kävi. Arvioitko, että asiassa tapahtui virhe? Onko sinulla tarkempaa tietoa mitä Veijon tiluksilla tapahtui? Minulla ei ole.