Ruplajengin talousosaaminen on ollut kyllä aina hämmästyttävän paskaa.
Me tienataan tällä
T. Jutta SDP:stä.
"Suomen ja Kreikan valtiovarainministerit Jutta Urpilainen ja Evangelos Venizelos allekirjoittivat vakuussopimuksen iltapäivällä Brysselissä."
https://yle.fi/uutiset/3-5055729
Tästähän tulee vaan lisää korkoa korolle
Tosin Kreikka ei tule noita koskaan maksamaan takaisin. Se nyt oli täysin selvä jo lainaa myönnettäessä. Katainen joutui vaan liian kovaa paineeseen
Orpolta lainattuna: "Vanhasen hallitus, Kataisen hallitus, Stubbin hallitus, Sipilän hallitus — kaikki eduskuntaryhmät, jotka tässä salissa istuvat, ovat olleet mukana näissä hallituskoalitioissa hoitamassa Kreikan kriisiä, kantamassa vastuuta, allekirjoittamassa peruslinjan. Arhinmäki, Niinistö, Wallin, Räsänen: kaikki ovat olleet mukana. Peruslinjaa ja jokaista ratkaisuvaihetta tässä erittäin vaikeassa kysymyksessä — erittäin vaikeassa kysymyksessä — on tehty siinä ajassa parasta mahdollista ratkaisua suomalaisten kannalta hakien. Minä olen ihan varma tästä. Voidaan olla jälkiviisaita siinä, mikä olisi ollut viisasta, mikä ei, mutta siinä hetkessä on toimittu parhaalla mahdollisella tavalla. Minä nostan hattua kaikille niille päätöksentekijöille, jotka ovat vaikeissa paikoissa olleet näitä ratkaisuja tekemässä ja neuvottelemassa yhdessä eurooppalaisten kumppaneiden kanssa"
Toimittiinko oikeasti parhaalla mahdollisella tavalla?