Beni on sen verran sekaisin ollut jo vuosikymmeniä, että kaipaa jo edunvalvojaa hoitamaan asioita.
Uutiset:
Kyllä minä sen linkin katsoin ja vaikka alunperin en yrittänytköön vastata kysymykseeni itse, tein sen nyt ja näpyttelin googleen tekstin "eduskunta-aloitteet Ben Zyskowicz" ja haku toi tulokseksi ainakin seuraavaa:Onko Ben tehnyt jotakin eduskunta-aloitetta taikka vastaavaa korjatakseen mainitsemansa epäkohdan? Aikaahan hänellä on tähän ollut 40+ vuotta.Kuuntelitko mitä hän ehdotti? Keskitytkö ainoastaan arvostelemaan häntä?
Jos asia kiinnostaa voit toki itse tutkia ja saat vastauksen kysymykseesi.
Jokohan se häiriintynyt lapsi, Greta Thunberg, on otettu huostaan vanhemmiltaan? Kun ei enää ole ollut otsikoissa.19 vuotiaita on vähän vaikea ottaa huostaan.
Marinin hallituksen jäljiltä tarvitsee muistaa vain yksi luku - 50 mrd euroa lisää velkaa.Ei taida riittää tällä menolla.
Näinhän se on.Jopa suupielet alaspäin käännettyinä Riikka Purra on kauniimpi kuin yksikään vihervassari ikinä.
Näinhän se on.Jopa suupielet alaspäin käännettyinä Riikka Purra on kauniimpi kuin yksikään vihervassari ikinä.
No onhan Ohisalo kaunis nainen kasvoiltaan
No onhan Ohisalo kaunis nainen kasvoiltaan
Anteeksi sir mutta valikosta puuttuu oksennushymiö.
Mulla on isompi ämpäri ku sulla