Kauan aikaa sitten olin itsekin demari. Se oli silloin kun SDP oli vielä työväen puolue. Nykyään se on tällä Sanna Suuren aikakaudella enemmänkin tyhjäpäisten tubettajien ja temppareiden puolue.Tällainen aivopieru saattaisi vaatia perusteluja? 😄
Uutiset:
Kauan aikaa sitten olin itsekin demari. Se oli silloin kun SDP oli vielä työväen puolue. Nykyään se on tällä Sanna Suuren aikakaudella enemmänkin tyhjäpäisten tubettajien ja temppareiden puolue.Tällainen aivopieru saattaisi vaatia perusteluja? 😄
Reiskat, Mustikset ja muut, onko Temellä joku erioikeus käyttää ziljoonaa läpinäkyvää nikkiä ?
Inkoon terästehdas on vain jäävuoren huippu – Suomessa käynnistyi varkain teollisten investointien buumi
Teollisuuden investointiaikeet ovat 2000-luvun huipussa, ja keskeinen ajuri on vihreä siirtymä, kirjoittaa HS:n taloustoimittaja Jarno Hartikainen.
https://www.hs.fi/talous/art-2000009304144.html
Olen jo vuosia sanonut, että ilmastoasioissa ei ole mitään vikaa jos niistä saadaan luotua bisnes. Ja nyt merkit viittaavat siihen, käynnistyi tämä hanke tai ei.
Sitä olen aina muistanut toitottaa mitä vihreät ei ymmärrä sitten millään, että bisnes on kapitalismia ja ilman sitä ei ole vihreää siirtymää. Ja neljä miljardia on puhdasta ja raakaa kapitalismia. Ei kukaan sijoita mihinkään yhtään mitään jos ei saa tuottoa.
Mutta kukaan ei vastusta sitä, että jos tuotto saadaan ilmastonmuutoksen torjunnasta. Heille ihan sama mistä se tulee ja se kapitalismi tulee (vihreidenkin) hyväksyä mukisematta. Ja punaisten myös
Vajaa kolme kuukautta Marinin hallituksen lopputiliin. Ohessa muistoja pikavippihallituksen vuosilta: …Lisänä muita twiittiketjussa kerättyjä vaalikauden ”helmiä”:
– Hallitus kämmäsi uhanalaiset luontotyypit luonnonsuojelulaista.
– ”Sitoutuminen tietopohjaisen politiikan tekoon sekä systemaattiseen vaikutusarviointiin”
– Kurkitaan ikkunasta, onko kaikki hyvin
– Korotonta lainaa
– Koronanhoidon Euroopan mestaruus, vähintään sillä rehvastelu:
– ”Jätetään nämä spektaakkelit muille”
– EU:n suojavarustehankinnoista myöhästyminen
– Spekulointi sillä, että maskien käyttö oikeastaan voitaisiin jopa kieltää …
– ”Myykää omaisuutta”.
– ”Marin said it is ”very unlikely” that Finland would apply for a NATO membership during her current term of office.” Reuters
– ”Pankkitilille ilmestyy rahaa”.
– Hei buumeri ota coolimmin
– Ei tule unohtaa iloa, valoa ja hauskuutta.
– Biletys, Postigate, aamupalat, esiintymiskoulutus, Finnvera takaa ja pankit jakaa, yhtään firmaa ei koronan vuoksi konkurssiin, maskigate ja huoltovarmuuskeskus, koulutuksen laadun romahtaminen, sotesoppa, Al-Holin salakusetus, Nigerian kehitysapu korruptioon, vihreä katastrofi ym
– ”Nyt on aika elää”
– Fortum, Uniper seitsemän miljardin laskun hoitoon pääministerimme luuli yhden tekstiviestin riittävän. Oli nimittäin kiire RuisRock-festareille.
– ”#herkälläkorvalla me tätä kokonaisuutta hallituksessa seuraamme”, olemme päättäneet perustaa työryhmän asiaa valmistelemaan ..#mutkukokoomus on syypää tähänkin
– ”Valtion velan korko on kiinteää”.
– ”Tämä ei maksa kansalaisille mitään, sillä tämä korvataan täysimääräisesti valtion varoista”.
– ”Suomi on sotatilataloudessa”. Sanna Marin, Suomen pääministeri
– EU:n metsäkusetus- hoitajille pakkotyölaki- päivystykset kaaoksessa
– ”Iloa, valoa ja hauskuutta näiden synkkien pilvien keskellä”
– Aamupalat vain ilmestyi jääkaappiin!- Kesära(n)ta!
– Ikinä en ole instassa filttereitä käyttänyt!
– Marin pitää Brysselissä puheen jossa vaatii että EU-maiden tulee sulkea rajansa Venäjän suuntaan – samaan aikaan kun Suomi on about ainoa joka ei ollut tehnyt asialle yhtään mitään.
– 2020 keväällä valehdeltiin maskeista, koska tiedettiin, että niitä ei ole tarpeeksi. Oikeuttiko toi valehtelemaan?
– Huoltovarmuus turvattu
– 40 miljardia velkaa!
– Hoitajamitoitus, parin tunnin juttu.
– Minulla ei ole aikaa käydä Prismassa
– Sipilän hallituksen vika
– Aktiivimalli pois, paitsi uusi tilalle.
– Just selfies.
– HILJAA!!!!
– Ehkä noin kymmenen kertaa päivässä toisteltu ”mutkun kokoomus”.
– Rekat lähtevät liikkeelle, joten ruuhkistakin varoiteltiin.
– Vain mietoja alkoholijuomia.
^jep...ajattele, että nää oikeistopopulistit joutuvat ihan oikeasti elämään koko elämänsä tuollaisissa harhoissa...ja vieläpä itse tiedostavat sen. Mahtaa olla raskasta.
jopa suht toden näköinen taistelupari Pekka Haavisto vs Jussi Halla-Aho.
seuraava Suomen presidentti ei ole vihreä lause on suunnattu siihen.
tästä tulee ahtisaari vs rehn uusinta loppupelissä ennemmistö hylkää pekan.
rehn johti galluppeja suht selkeästi kunnes tuli tosipaikka.
Kyllä, perusteluja sille miten kukaan on koskaan voinut olla demari (tai olla edelleen). Vaatii syvempää analyysia ja lääkärillä käyntiä.Kauan aikaa sitten olin itsekin demari. Se oli silloin kun SDP oli vielä työväen puolue. Nykyään se on tällä Sanna Suuren aikakaudella enemmänkin tyhjäpäisten tubettajien ja temppareiden puolue.Tällainen aivopieru saattaisi vaatia perusteluja? 😄
Kyllä, perusteluja sille miten kukaan on koskaan voinut olla demari (tai olla edelleen). Vaatii syvempää analyysia ja lääkärillä käyntiä.Kauan aikaa sitten olin itsekin demari. Se oli silloin kun SDP oli vielä työväen puolue. Nykyään se on tällä Sanna Suuren aikakaudella enemmänkin tyhjäpäisten tubettajien ja temppareiden puolue.Tällainen aivopieru saattaisi vaatia perusteluja? 😄
Hys hys, sanoi Purra.Mitä hys hys? Ei hän mitään hyssyttele, mutta tuo mitä tuohon painettu pitää varmasti paikkansa. Vai oletko eri mieltä?