Hapansilakkaliike.
Uutiset:
Rohkea veto perustella ihmisten ilkeämielistä kommentointia tällaiseen alaan liittyvällä foorumilla ja ottaen vielä oman aseman huomioon.
^ Minulle taas tulee mieleen Kummelin sporttivarttien tähtiurheilija Timo Silakka.
Purista perseellä kun sulla sitä o.^ Minulle taas tulee mieleen Kummelin sporttivarttien tähtiurheilija Timo Silakka.
Joo.. Purista perseellä normaalisti,Silakka!
Olipas Kocourin kirjoitus hyvä joten siitä pisteet, mutta yksi korjaus siihen on laitettava. Lipponen on ollut myöskin pääministerinä kaksi nelivuotiskautta.
Purista perseellä kun sulla sitä o.^ Minulle taas tulee mieleen Kummelin sporttivarttien tähtiurheilija Timo Silakka.
Vai silakka... sardiineja me aikoinaan oltiin.
Sori ot.
https://www.youtube.com/watch?v=lBWZcQ50Sr8Purista perseellä kun sulla sitä o.^ Minulle taas tulee mieleen Kummelin sporttivarttien tähtiurheilija Timo Silakka.
Vai silakka... sardiineja me aikoinaan oltiin.
Sori ot.
Joo, Puopolo ei ole journalisti, mutta eräät ihmisryhmät pitävät häntä journalistina, jolla journalistille kriittinen asenne.Kylläpäs jatkaakin.
Hän ei enää jatka MTV3 ja syy voi olla missä vaan.
14.6.1940 kaksi NL:n Tupolev-pommikonetta ampui lähietäisyydeltä alas reittilennolla Tallinna-Helsinki olleen matkustajakone Kalevan. Kaikki 9 kuolivat. Silminnäkijät virolaisia kalastajia. Talvisota oli loppunut 13.3. Virossa oli meneillään neuvostotukikohtien aika.