^ Se on sitä nykyajan trendikästä feminismiä.
Uutiset:
Kokoomus on istunut eri hallituskokoonpanoissa käytännössä 90-luvun laman alkutekijöistä lähtien. Jo vuodesta 1987 kokoomus on johdonmukaisesti heikentänyt ajamallaan politiikalla hyvinvointivaltion peruspilareita...on harhaanjohtavaa väittää (tai tietoisesti näytellä ymmärtämätöntä) nykyisten ongelmien johtuvan nyt istuvan hallituksen toimista kun kyseessä on todellisuudessa liian pitkään jatkuneen oikeistopolitiikan toteuttamisen lopputulos.Toki on istunut ja ovat varmasti tehneet virheitä ja sitä, toisin kuten tässä(kin) väität ei kukaan kiistä. Toki on istunut ja ovat varmasti tehneet virheitä ja sitä, toisin kuten tässä(kin) väität ei kukaan kiistä.
"Emme ole rasistinen puolue" vol 666.
Mallia näyttää Markus Jukarainen.
”Olen ylpeä perussuomalaisesta ihmiskäsityksestä” - Riikka Purra -
Tässä jo odottelen millaiseksi tämä ketju muuttuu, jos ja kun pääministeri pian vaihtuu ja vihervasemmisto siirtyy oppositioon joko kokonaan tai osittain.
Mä oon aina ollut vähän vasemmistoon päin kallellaan mutta nyt en tiedä.- Mistä tietää että vaalit lähestyy?
Ei oikeen vakuuta toi Temen propakanda.
Vähän liikaa tollasta keksittyä juttua.
Ei huono idea ollenkaan.
Ei huono idea ollenkaan.Taidanpa äänestää ensimmäistä kertaa eläissäni persuja, kiitos temen!
Ei huono idea ollenkaan.
Suattas homoille ja tiktokkaajille ym. näläkä tulla jossain vaiheessa. Ja jano
EDIT: jäis sinne valoisaan valtioon tietty ruuantuotto välineitä, mutta siinä se olis kiva katella ku pankkiirit, lääkärit, homot, somevaikuttajat, sisällöntuottajat, koodaajat ja kaltaisensa yhdessä miettii, että miten tämä traktori käynnistetään
^Entä Jambo! Mustafa ja Autisaaren Peksi?😂
Entä jos ahkera talonrakentaja tulee sairaaksi mutta ainoastaan Temen puolella asuva homokoodarilääkäri osaa parantaa?