^^ Onkos tämä myös Marin II:n lähtökohta vai pitäisikö fläppitauluun vaihtaa "velkaa on"...
Uutiset:
Minkäänlaista perustuloa en kannata. En kannata järjestelmää jossa tukia maksetaan vaikkapa minulle koska en minä mitään tukea tarvitse yhtään mihinkään. Käyn töissä ja saan palkkaa ja se riittää minulle oikein mainiosti.
Valtion korkomenoista suurin osa johtuu edellisten hallitusten ottamasta velasta.
Ei tule siinäkään vaiheessa koska pidän perustuloa huononnuksena nykykäytäntöön verrattuna.
Minkäänlaista perustuloa en kannata. En kannata järjestelmää jossa tukia maksetaan vaikkapa minulle koska en minä mitään tukea tarvitse yhtään mihinkään. Käyn töissä ja saan palkkaa ja se riittää minulle oikein mainiosti.
Siinä vaiheessa sinusta tulee perustulon kannattaja melkoisen varmasti jos työpanostasi ei työelämässä yksinkertaisesti enää tarvita mutta silti tarvitset rahaa elämiseen.
Kokoomus ja Sampsa Kataja. Politiikkaa kännissä ja läpällä.Kokoomus tekee kännissäkin parempaa politiikkaa kuin vihervassarit.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009391041.html
Sujahtaa kokoomukseen kivuttomasti.
Petri Pentikäiseltä varsin hyvä kolumni....kuvaa todella hyvin myös tämän foorumin kirjoittelijoita ja kirjoituksia.Täyttä roskaa koko kolumni.
Neljän vuoden aikana on tullut tutuksi möykkääjien tietotoimiston totuus: meillä on kaikkien aikojen katastrofikokoonpano, taloudesta kokonaan ymmärtämätön ministerityttöjen hupakkohallitus.Täyttä tottahan toi on. Nämä nykyhallitusta puolustavat joukot ovat valmiita suoltamaan jokapäiväisen raivoannoksensa oppositiolla, mutta heittäytyvät uhreiksi, kun kertoo nykyhallituksesta totuuden, esimerkiksi sen, että taloudesta ymmärtämätön on taloudesta ymmärtämätön.
Joulun alla meni vähäisellä huomiolla Jyväskylän yliopistossa tehty tutkimus, joka matkasi ministereihin kohdistuvan vihan lähteille. Tulos ei ollut yllätys. Mölyäjien 30:stä eniten seuraamasta Twitter-tilistä 26 oli rasistien ja/tai perussuomalaisten poliitikkojen tilejä.Tää "toimittaja" ei sitten jaksanut edes lukea tota "tutkimusta". Tuloksista ei voinut päätellä twiittajien puoluetaustaa, saati että olisivat olleet perussuomalaisia poliitikkoja. Tämä on tuotu esiin mediassakin moneen kertaan, mutta tää "toimittaja" toistaa ko. valhetta edelleen koska se sopii omaan agendaan.
Ei tarvitse olla psykologi ymmärtääkseen, että raivo on pelkoa oman aseman menettämisestä. Jos oma ego on köytetty siihen, että itse on yläpuolella, alapuolelle tarvitaan jotain.Jos Persussuomalaisia tässä kerran halutaan syyttää, niin en nyt ole huomannut että esim. Riikka Purraa tai Sebastian Tynkkystä olisi painettu alas muuten kuin vihervasemmistolaisten vihapuheella ja Tynkkyseen kohdistetulla väkivallalla josta tuli tuomiokin. Tynkkynenhän seurustelee tummaihoisen miehen kanssa, joten aika erikoinen käsitys tällä "toimittajalla" rasismista ja homojen alas painamisesta.
Siellä on pidettävä naiset, lapset, transut, homot, eriväriset ja tietenkin luonto ja luontokappaleet.