« Vastaus #17611 : Helmikuu 15, 2023, 16:29:51 »
Tuskin kukaan tervejärkinen suomalainen kannattaa Putinin rajanylitystä.
Käypä ihmeessä historiaa läpi.
Ja mistähän kohtaa historiaa olisi syytä aloittaa? Ole hyvä ja valaise tietämätöntä. - Mikään irtonainen lehtiartikkeli ei mene kyllä läpi, sen verran kovaa puhetta että vaatii vähintään 1-2 opusta (ja niistä ei riitä takakannen tekstit vaan sisällön referointi mikä todistaa että olet itse käynyt teokset läpi ajatuksen kanssa.) - Aikaa tasan tunti, pystyt kyllä siihen helposti.
Tarkoitin täältä keskusteluhistoriaa. Toki näiden suomeksi kirjoittavien oikeistotrollien kansallisuudesta ja tervejärkisyydestä en todellakaan ole varma.
Minua alkoi kiinnostamaan tämä, laitatko linkkejä viesteihin missä kannatetaan Putinin rajan ylitystä
Et oikeasti tunnista Venäjämielisiä trollaajia täältä?
Laita nyt vain niitä linkkejä 😊
Näepä sinä nyt vähän vaivaa 😁
Päivystävän vassarin perusvastaus pyyntöihin perusteista 😊 Mutta kiitos, se riitti hyvin vastaukseksi kun sitä on opittu tulkitsemaan.
Ai, missä sellainen oli?
Annetaan nyt vielä vinkiksi tuohon alkuperäiseen kysymykseesi: Niitä on valtaosa viesteistä tämän politiikkaosion jotakuinkin jokaisesta sivusta.
Joko löytyy?
Perusteista: luulin ettei tässä osiossa saa niitä edes esittää? En ole ikinä nähnyt niitä keneltäkään, vaikka useasti olen kysynyt.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 15, 2023, 16:34:00 kirjoittanut mustis »