Hienoa että "Spiidi" on palannut yölinjalle.
Onkin ollut tylsää.
Onkin ollut tylsää.
Uutiset:
Tulos EI yllättänyt SELKEÄ ERO ! Selvitys: Suomalaiset haluavat kokoomuksen ja perussuomalaiset seuraavaan hallitukseen
EVAn tuoreen selvityksen mukaan kokoomuksen ja PS:n muodostama hallituspohja on suosituin Suomen seuraavaksi hallitukseksi.
jos tuomiot on tyyliin kiihottamisesta kansanryhmää vastaan pidän mitättömänä samaa sarjaa
jos saa kusi sakon. nämä marginaalipuolueet nyt ottaa varmaan kenet vaan isommilla puolueilla
tuskin istuneita on ehdolla.
En ole koskaan tavannut Halosta, Heinäluomaa tai Hippiojaa. mutta (kaikella kunnioituksella) heistä kaikista paistaa läpi se akateemiselle vasemmistolle tyypillinen ylimielisyys.
Tällaista kannattanee hiukan perustella, jos koet vasemmiston ylimieliseksi?
^ Jep. Hänelle ei ehkä edes makseta palkkaa siitä että hän rähjää täällä itsekseen.
Hienoa että "Spiidi" on palannut yölinjalle.
Onkin ollut tylsää.
On toki jaettu, muttei sinulle.Suomen jakama kehitysapu venäjää tukeville valtioille on häpeällistä ja naiivia.
Jaa ihmeessä siitä lisätietoa meille muillekin?
Oletko ikinä miettinyt että asioista voisi ottaa selvää ennen kuin kommentoit?Sinullekin sangen suositeltavaa.
Yhä enemmän olen varma siitä, että tää Lintilä juttu on demarien lanseeraama homma. Saadaan ajatus pois Marinista.
Tilannehan on kieltämättä tämä, Marinin ryyppääminen on iloa ja valoa, mutta Lintilän ryyppääminen on alkoholismia.
Tämä johtuu siitä, että Marin on ihminen, mutta Lintilä on mies.
Yhä enemmän olen varma siitä, että tää Lintilä juttu on demarien lanseeraama homma. Saadaan ajatus pois Marinista.
Tilannehan on kieltämättä tämä, Marinin ryyppääminen on iloa ja valoa, mutta Lintilän ryyppääminen on alkoholismia.
Tämä johtuu siitä, että Marin on ihminen, mutta Lintilä on mies.
Nyt saa kukin kansalainen kuulla omin korvin, sammalsiko Lintilä vai ei.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/fd4d5dfe-34a4-43ca-a218-d78262350df0
Mulle tuo on vanhan miehen jopa tavallista skarpimpaa ilmaisua.
Näemmä on taas tämä mustis vauhdissa. Odotan järkeviä kommentteja vaan niiden odotteluun taitaa yksi jos toinenkin kyllästyä.
Odotan järkeviä kommentteja vaan niiden odotteluun taitaa yksi jos toinenkin kyllästyä.