minä oon niin aina ollut rakastunut irritaatioon (huom! se kirjoitetaan pienellä).
harmi kun se on varattu.
harmi kun se on varattu.
Uutiset:
Nää on meidän johtajia.Katsoin videota vajaan minuutin. Marin aloittelee luentoa miksi hänen nähdäkseen demarit ja persut eivät voi olla samassa hallituksessa. Riikka oli sanonut kulttuurin olevan luksusta ja siitä voitaisiin leikata.
https://www.youtube.com/watch?v=2aDWJXpo8TI
25 minuuttia suoraa huutoa.
Katsominen omalla vastuulla.
Hesarissa artikkeli viinin myynnistä maitokaupoissa
Hesarissa artikkeli viinin myynnistä maitokaupoissa
Tähän pienenä omana mielipiteenä vaikkei sillä mitään merkitystä olisi niin jos viinit otetaan myyntiin kauppoihin niin se tarkoittaa noin 2400 uutta työtöntä tähän maahan.
Kaupat eikä varsinkaan kauppiaat tulisi palkkaamaan yhtään ainoata asiantuntijaa (eli entisiä Alkon työntekijöitä) kertomaan viineistä asiakkaille.
Toki perus Maquarin sinne voi Huttusen kera tuoda mutta siinäpä se. Näiden tuotteiden ostajat ei tartte mielipiteitä sopiiko kalan kanssa ja onko pirskahteleva suussa tai muuta nahkaisuutta.
Tämä oli sitten viimeinen ns.poliittinen mielipiteeni täällä
Katson vaalitenttiä. Vaikka en todellakaan ikinä äänestäisi Vasemmistoliittoa, myönnän että Li Andersson on todella hyvä.Lin vakiovastaus kaikkiin ongelmiin on veronkorotukset. Ei hyvä.
Niinhän se on. Mielestäni Andersson on hyvä argumentoimaan asian puolesta.Katson vaalitenttiä. Vaikka en todellakaan ikinä äänestäisi Vasemmistoliittoa, myönnän että Li Andersson on todella hyvä.Lin vakiovastaus kaikkiin ongelmiin on veronkorotukset. Ei hyvä.
^Ai, mun mielestä on koko ajan näyttänyt siltä että se tyttö ei avustajia kuuntele vaan menee ihan päänsisäisen neljä tuulen hatun mukaan.
Marinilla ei ollut aikaa kuunnella ja hänellä ei liene kykyä ajatella asiaa itsenäisesti vaan tarvitsee sen lukuisan avustaja joukkueensa miettimään mitä sanoa tai tehdä.
^ Jos pitäisi veikata milloin viinit pääsee Suomessa kauppoihin, niin kaipa siinä vielä useampi 10 v. menee meidän holhousyhteiskunnassaAikanaan laulettiin "kaljaa kioskeihin" ja silloin ajattelin, ettei minun elinaikanani. Olin onneksi väärässä ja kyllä ne viinit sinne maitojen viereen vielä tulevat.
Perusteena lienee terveyshaitat, vaikka kulutettaisiin juomia lopulta vähemmän mitä ennen.
Totta varmasti myös, että Alkon duunipaikat vähenisivät tuotteiden vähetessä.