Matkailu on hauskaa ainakin muiden piikkiin.
Ei ole leikattavaa ei. Tutkimuksesta näkyy olevan ja paljon.
Uutiset:
Matkailu on hauskaa ainakin muiden piikkiin.
Ymmärrän vasemmiston osakesäästötilin vastustuksen.Yleensähän ihmiset vaurauden karttuessa muuttavat äänestyskäyttäytymistäänkin oikealle.
Sehän voisi tarkoittaa, että kansalaiset pääsisivät kerryttämään varallisuutta, joka on jotain muutakin kuin oma asunto. Sitten me ei ehkä enää oltaisi niin persaukinen ja pääomaköyhä maa, jonka pitää myydä kaikki ulkomaille.
^ Ei minulla ole mitään sateenkaari-ihmisiä vastaan mutta joskus tuntuu että heidän seksuaalisuuttaan vain rahoitetaan vähän liikaakin. Ei ainakaan minulle ole koskaan annettu rahaa eikä ylistetty sen takia että olen hetero.
P. Haavisto pyrkii presidentiksi valitsijayhdistyksen kautta. Minun ääntäni hän ei tule saamaan.
P. Haavisto pyrkii presidentiksi valitsijayhdistyksen kautta. Minun ääntäni hän ei tule saamaan.
Joo ei täältäkään. Rutto vai kolerakysymys: Olli Rehn vai Pekka Haavisto? Taitaa jäädä pressavaaleissa vaihtoehdot vähiin.
HBO-dokumentti on fanisarja, joka pyhittää valikoivasti hallituksen perintöä ihmiskasvoisena supersankarijoukkueena.
^ Ei minulla ole mitään sateenkaari-ihmisiä vastaan mutta joskus tuntuu että heidän seksuaalisuuttaan vain rahoitetaan vähän liikaakin. Ei ainakaan minulle ole koskaan annettu rahaa eikä ylistetty sen takia että olen hetero.
Erilaisuutta tulee tukea siksi, että erilainen ei tuntisi olevansa erilainen. Tosiasiassa kukaan ei oikeasti ole kiinnostunut mitä kukin tekee kotonaan, mutta näiden erilaisten täytyy tuoda koko maailmalle tietoisuuteen miten he ovat erilaisia. Oikeasti oksettavaa koko vitun sateenkaari.