Tätä vihervasemmisto haluaa peitellä !
Uutiset:
Taas joku persujen sketsihahmo pistänyt parastaan.Miksi kahden yksityishenkilön väliset keskustelut kuuluisivat lehtien palstoille?Lainaus"Nyt puhuu aurakuskia uhannut kunnanvaltuutettu: "Menen poliisikuulusteluihin kertomaan, mitä olen sanonut" – syyttää YIT:tä asiattomasta kohtelusta
Kimmo Virtanen (ps) kiistää uhanneensa kuljettajaa ampumisella. Kunnanjohtaja toivoo työrauhaa auraajille."
...
Aurankuljettaja kertoi aiemmin Turun Sanomille, että hänet pysäyttänyt mies uhkasi ampumisella.
– Karunantiellä mieshenkilö ajoi eteeni keskelle tietä ja pysäytti autonsa. Hän repi oveni auki ja huusi, että jos en nyt laita auraa maahan, hän hakee pyssyn kotoa ja ampuu minut hyttiini, aurankuljettaja kertoi tiistaina tapahtumista.
Aurankuljettaja kertoi tehneensä työnantajansa ohjeistuksesta uhkauksesta rikosilmoituksen. Virtanen kertoo saman asian Facebookissa.
– Aurakuski oli tehnyt musta rikosilmoituksen poliisille, häirinnästä työaikana, Virtanen kirjoittaa.
Turun Sanomat tavoitti Virtasen kommentoimaan tapausta. Hän kertoo Karunantien olleen maanantai-iltana todella huonossa kunnossa. Tiellä oli hänen mukaansa aurauksen jälkeen edelleen 10–15 senttimetriä lumisohjoa.
Virtanen sanoo pysäyttäneensä aurakuskin selvittääkseen tien talvikunnosapitoa ja kysyäkseen kuskin työnantajan numeroa, sillä tietää, että kuljettaja toimii ylempää annettujen ohjeiden mukaisesti. Hän kieltää uhkailleensa aurakuljettajaa ampumisella, mutta ei kuitenkaan halua avata tarkemmin millaisia sanamuotoja on käyttänyt.
– Menen poliisikuulusteluihin kertomaan, mitä olen sanonut. En halua, että kukaan lukee lehdistä mitä olen sanonut.
https://www.ts.fi/uutiset/
Persuvaltuutettu kertoo lehdessä menevänsä poliisikuulusteluihin kertomaan mitä on sanonut, koska ei halua, että kukaan lukee lehdistä mitä on sanonut .
Kyllähän poliitikkojen tekemiä rikoksia tai heihin kohdistuvia rikosepäilyjä on aina ollut tapana käsitellä mediassa. Saman huomion saavat yleensä myös poliitikkojen itse tekemät rikosilmoitukset. Pitäisin outona, jos media vaikenisi niistä. Itse ainakin haluaisin tietää, jos vaikkapa äänestämäni poliitikko olisi osallisena rikostutkinnassa.Kyse olikin siitä miksi pitäisi medialle kertoa mitä on sanonut. Ei tuo aurakuskikaan tuon uutisen perusteella kertonut mitä on sanomut toiselle osapuolelle.
^Laitatko vielä eri medioiden päätoimittajien puoluekannat? Ja lähteenä joku muu kuin Suolenuutiset. Ai miksi et?
https://faktabaari.fi/fakta/verkossa-leviaa-toimittajien-puoluekantoja-virheellisesti-esittava-kuvaaja-tama-toimittajien-puoluekannoista-todellisuudessa-tiedetaan/
"Kyseinen kuvaaja toimittajien puoluekannoista on kuitenkin keksitty. Siinä ei ole viittausta mihinkään lähteeseen eikä sille löydy tukea aiheesta tehdyistä tutkimuksista. Lisäksi kuvaajaan ei ole merkitty yksiköitä, eli siitä ei selviä, mitä se oikeastaan esittää. Mikäli vasemmassa laidassa olevissa numeroissa olisi kyse prosenteista, pylväiden yhteenlaskettu tulos menisi yli sadan."
"Bilekohu muuttui tarinaksi ilkeästä mediasta - Sanna Marin jatkaa uhriutumistaan maailmalla""En juonut alkoholia, kun olin töissä. Tein aina työni ..."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/571f7d21-ec3f-411c-b2f8-243e5f714074
Kuulemma misogyyninen media ahdisteli koska on nainen ja liian seksikäs.. Voi jumalauta😅
Suomi keskeyttää tuen YKn palestiinalaispakolaisten järjestölle.Ja samaan aikaan Li...ja yllättyneitä ovat?
Työntekijöitä osallistui Hamasin terrori-iskun.
Kansanedustaja Sheikki Laaksolla välikohtaus poliisin kanssa Kouvolan yössä: ”Hävettää niin perkeleesti”
Kansanedustaja kertoo, että hänellä ”keitti yli” baari-illan jälkeen.
Sheikki Laakso Linnan juhlien jatkoilla hotelli Kämpissä 6. joulukuuta 2023. Kuva: Paula Kaskimaa / IS
Akseli Vanhala, Miikka Kaskinen
18:48
Perussuomalaisten kansanedustaja Sheikki Laakso, 55, on määrätty sakkorangaistukseen virkamiehen vastustamisesta.
Syyttäjälaitoksen rangaistusmääräyksestä ilmenevän teonkuvauksen mukaan poliisipartio oli pysäyttänyt luistattelun vuoksi henkilöauton, jossa Laakso oli matkustajana. Pysäytys tapahtui 2. joulukuuta noin kello 4.45 Kouvolan Ahlmanintiellä.
Partio kirjoitti autoa kuljettaneelle henkilölle sakon.
– Laakso ei hyväksynyt sakon kirjoittamista kuljettajalle ja alkoi huutamaan ja käyttäytymään aggressiivisesti partiota kohtaan, rangaistusmääräyksessä kuvaillaan aamuöistä tilannetta.
Kansanedustaja Laakso oli kysynyt, miten pääsisi poliisin matkaan ja vetänyt poliisiauton sivuoven auki. Kun poliisit olivat kehottaneet Laaksoa poistumaan paikalta, kansanedustaja oli estänyt poliisia sulkemasta poliisiauton ovea.
– Poliisin noustessa autosta Laakso tönäisi tätä kerran rintaan jatkaen samalla huutamista, rangaistusmääräyksessä kerrotaan.
Sheikki Laakso kertoo omilla verkkosivuillaan pyörittäneensä muutamia vuosia kymmentä kuljettajaa työllistävää kuljetusyritystä. Kuva vuodelta 2019. Kuva: Johannes Wiehn
Laakso määrättiin maksamaan teostaan 20 päiväsakkoa ja 40 euron rikosuhrimaksu. Hänen tuloillaan maksettavaa kertyy yhteensä 1 540 euroa.
Rangaistusmääräyksestä käy ilmi, että Laakso teki tekonsa väkivallan vähäisyyden tai muiden rikokseen liittyvien seikkojen vuoksi lieventävien asianhaarojen vallitessa.
Laakso valittiin ensimmäisen kerran kansanedustajaksi Kaakkois-Suomen vaalipiiristä vuoden 2019 eduskuntavaaleissa. Hän uusi paikkansa vuoden 2023 vaaleissa.
Ilta-Sanomat tavoitti kansanedustaja Sheikki Laakson, joka myöntää aamuöiset tapahtumat viime joulukuulta.
– Hävettää niin perkeleesti, Laakso alustaa.
Hän kertoo taustaksi olleensa aiemmin illalla baarissa ja lähteneensä sieltä hänelle entuudestaan tuntemattomien nuorten miesten autokyytiin.
– Meitä taisi olla siinä täysi autolastillinen.
Poliisin pysäyttäessä kuljettajan, kertoo Laakso hänellä ”keittäneen yli”.
– Minulla on ollut todella haasteellinen vuosi.
– Taustalla on avioero, eräs pitkäaikainen ystäväni kuoli syöpään ja lisäksi tässä on ollut vesivahinkokin.
Tekojaan katuva mies ei kuitenkaan lähde selittelemään sillä ajatuksella, että hänen olisi pitänyt olla saamatta sakkoja.
– Kun suomalainen mies kohtaa ongelmia, niin valitettavan usein vastaus siihen on kupittelu, niin se vaan menee.
– Paineet ovat olleet kovat.
Poliisipartion toimintaa Laakso kiittelee, mutta yhden asian hän olisi toivonut heidän tilanteessa tekevän.
– Olisivat käyttäneet etälamautinta minuun. Kyllä minä olisin sen ansainnut, niin apina minä tilanteessa olin.