^Ilmeisesti joku työttömyyden kasvu & hyvätuloisten veroalennukset tematiikan erityisasiantuntija
Itse asiaan en ota kantaa, mutta eikös tämä Taneli Hämäläinen ole Anna Kontulan avustaja?
Uutiset:
^Ilmeisesti joku työttömyyden kasvu & hyvätuloisten veroalennukset tematiikan erityisasiantuntija
Itse asiaan en ota kantaa, mutta eikös tämä Taneli Hämäläinen ole Anna Kontulan avustaja?
^
Vihapuhe on ihan ok, jos se tapahtuu vapaa-ajalla. T. Anna (vas.).
Esititkö kysymyksen toivoen että joku vastaa siihen? Vaikka itse et vastaa ikinä.Vihapuhe on ihan ok, jos se tapahtuu vapaa-ajalla. T. Anna (vas.).
Mitä vihapuhetta tuossa on? Ihan oikeita huomioita Hämäläiseltä.
Hienoa että tuot vasemmiston kaksoisstandardit taas hyvin esille.Vihapuhe on ihan ok, jos se tapahtuu vapaa-ajalla. T. Anna (vas.).
Mitä vihapuhetta tuossa on? Ihan oikeita huomioita Hämäläiseltä.
Joko tähän saatiin vastaus, minulta mennyt ihan ohi?Huh huh, todella surullista että Orpon tunarihallitus luo työttömyyttä hyvätuloisten veroalennuksen kustannuksella.Miten hyvätuloisten veroalennus aiheuttaa työttömyyttä?
Kuten sanoin, itse asiaan en ota kantaa, joten älä sekoita minua silloin siihen.^
On, mutta mitä tekemistä sillä on sen kanssa, että Keskisarja hengaa tunnetun fasistin Timo Hännikäisen kanssa eduskunnan tiloissa?
Oikeiston perseitä kaihertaa, kun kirkot ottavat kantaa ihmisoikeuksien ja lähimmäisenrakkauden puolesta, ja täten asettuvat vasemmistolaisesti poikkiteloin maailman parhaan hallituksen tielle.Pappien persettä kaihertaa kun maata johtaa nyt kaikkien aikojen paras hallitus.
^
Oikeastaan olen onnellinen, että olet löytänyt kristillisen uskon.