^ Aikamoisia tunareita tai enemmänkin tuhlareita oli myös Sannan femmaripissisten hallitus joka välittää enemmän jetset-elämäntyylistä kuin työläisten oikeuksista.
Uutiset:
^
Oikeastaan olen onnellinen, että olet löytänyt kristillisen uskon.
Ei minulle tee pahaa mieltä olet mitä tahansa, saat puolestani olla. Mutta esimerkiksi tuo laittamasi kuva kertoo muuta siitä, että oletko ateisti vaiko et. Hyvää pääsiäistä ja pitköö perjantaita juuri sinulle.^
Oikeastaan olen onnellinen ateisti, mutta voidaanhan me sopia näin ettei sinulle tule paha mieli.
^
Usko voi tuoda monelle ongelmaiselle ihmiselle mielenrauhan, joten samaa mieltä
Vasemmistodeologiassa on paljon uskonnollisia piirteitä ja ateistikin aika usein jeesustelee.Totta ja kunnon ateisti ei julkaise kuvia, joissa on jotain uskonnollisia piirteitä.
Annika Saarikolta vakava varoitus perussuomalaisista: Halpamaisten heittojen takana pyrkimys järjestelmälliseen instituutioiden romuttamiseen
”Demokratia ja hyvinvointiyhteiskunta eivät ole wokea”
PerussuomalaisetKeskustan puheenjohtaja Annika Saarikko varoittaa vakavasti perussuomalaisten pyrkimyksistä suomalaisen yhteiskunnan peruspilarien horjuttamiseen.
– Ei kysymys ole Yleisradion uutisista tai ulkoministeriön työkulttuurista. Kysymys on järjestelmällisestä instituutioiden romuttamisesta. Halpamaisista heitoista, joilla kerätään hetken suosiota omalta potentiaaliselta äänestäjäkunnalta ja samalla vaivihkaa järjestelmällisesti romutetaan ihmisten luottamusta yhteiskunnan keskeisiin instituutioihin, Saarikko kirjoittaa Suomenmaan Puheenvuorossaan.
^Kai se nyt Saarikkoa vituttaa kun Keskustan kannatus mataa ja PS sen kun porskuttaa.Keskusta varmaan oppi nyt että miten käy kun lähdetään vasemmistoliiton kaltaisten marginaalipuolueiden kanssa hallitukseen.
Tosin ei se Kepun kannatus kuitenkaan sentään ihan niin umpisurkea ole kuin Vasemmistoliitolla.
Totta ja kunnon ateisti ei julkaise kuvia, joissa on jotain uskonnollisia piirteitä.
Villeriuksen käyttämä termi ateisti viittaa henkilöön. Iltalehti on mielestäsi henkilö?Totta ja kunnon ateisti ei julkaise kuvia, joissa on jotain uskonnollisia piirteitä.
Ai että, nyt on niin herkullinen täky, että pakko tarttua. Onko Iltalehti mielestäsi uskonnollinen julkaisu, koska siinä julkaistiin pilapiirros, joka liippaa hiukan kristinuskoa?
Kerro toki, missä olen maininnut iltalehden olevan uskonnollinen julkaisu?Totta ja kunnon ateisti ei julkaise kuvia, joissa on jotain uskonnollisia piirteitä.
Ai että, nyt on niin herkullinen täky, että pakko tarttua. Onko Iltalehti mielestäsi uskonnollinen julkaisu, koska siinä julkaistiin pilapiirros, joka liippaa hiukan kristinuskoa?
Muslimien joukkotuhoamiskirjoituksesta syytteessä oleva Teemu Keskisarjan vieraana eduskunnassa
Perussuomalaisten kansanedustaja Teemu Keskisarja isännöi keskiviikkona Kiuas Kustannus -kustantamoa, jonka kirjailijajäsenistä osa on tunnettuja äärioikeistolaisista mielipiteistään.
Kiuas Kustantamo kertoo verkkosivuillaan olevansa "yhteiskunnalliseen ja filosofiseen kirjallisuuteen erikoistunut kustantamo". Sen jäseninä ovat muun muassa äärioikeistolaisen Suomen Sisun perustaja ja entinen puheenjohtaja Teemu Lahtinen sekä Suomen Sisun nykyinen toinen varapuheenjohtaja Timo Hännikäinen.
Onkohan siellä ihan isossa salissa käyty kainaloita tuulettamassa, kuten James Hirvisaaren tapauksessa.No siitä sitten vaan varaamaan aikaa audienssiin niin ei tarvi täällä foorumilla kiukutella kun ei ole päässyt mukaan.LainausMuslimien joukkotuhoamiskirjoituksesta syytteessä oleva Teemu Keskisarjan vieraana eduskunnassa
Perussuomalaisten kansanedustaja Teemu Keskisarja isännöi keskiviikkona Kiuas Kustannus -kustantamoa, jonka kirjailijajäsenistä osa on tunnettuja äärioikeistolaisista mielipiteistään.
Kiuas Kustantamo kertoo verkkosivuillaan olevansa "yhteiskunnalliseen ja filosofiseen kirjallisuuteen erikoistunut kustantamo". Sen jäseninä ovat muun muassa äärioikeistolaisen Suomen Sisun perustaja ja entinen puheenjohtaja Teemu Lahtinen sekä Suomen Sisun nykyinen toinen varapuheenjohtaja Timo Hännikäinen.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/muslimien-joukkotuhoamisesta-kirjoittanut-kirjailija-teemu-keskisarjan-vieraana-eduskunnassa/8907794
Kerro toki, missä olen maininnut iltalehden olevan uskonnollinen julkaisu?