Säbä valmentaja Juzzia harmittaa kun kehtasivat USA:ssa valita uudeksi puolustusministeriksi Afganistanissa ja Irakissa palvelleen entisen sotilaan, eikä säbä valmentajaa.
Uutiset: SeksiSaitti toivottaa kaikille foorumilaisille leppoisaa joulunaikaa!
Jahas, kansalaisaloite Perussuomalaisen puolueen lakkauttamiseksi.Haluavat siis demokratian puolustamisen nimissä lakkauttaa demokraattisissa vaaleissa toiseksi eniten kannatusta saaneen puolueen.
^ Kyllä.
Lähetin Koneen säätiölle apurahahakemuksen, jossa teen taidetta laittamalla paikalliseen City markettiin tulleeseen halal- liha altaaseen pekonipaketin joka päivä.
Ikävää kun harrastelijoiden on nykyään niin vaikea saada rahoitusta
😢
Demarilähteiden mukaan ulkoasiainvaliokunnan puheenjohtaja putinisti Kimmo Kiljunen on eroamassa paikaltaan. Katsotaan kuinka käy.Hyvä alku. Mitä vähemmän vasemmistotoimijoita missä tahansa tehtävissä, sitä parempi Suomelle.
Jahas, kansalaisaloite Perussuomalaisen puolueen lakkauttamiseksi.Foorumtaktisesti äärettömän älykäs viesti. Mr. Ström ikäänkuin arvostelee vasemmistopuoluetta jotta häntä ei olisi niin helppo tunnistaa Lprmaniksi. Edellinen nimimerkki-yritelmänsä oli parodia jostakin äärioikeistolaisesta joka mahdutti jokaiseen viestiinsä sanan "Hail".
Mikä puolue saa kunnian olla seuraava mielestänne? Itse arvelen sen olevan Vihreät.
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14269
Ikävää kun harrastelijoiden on nykyään niin vaikea saada rahoitusta
😢
Riippuu mitä haluaa harrastaa. Kesäkurpitsoiden perseeseen työntäminen samalla runkaten ja siitä videon näyttäminen opetusmateriaalina yliopistossta on melkein 80 tuhannen egen apurahan arvoinen.
"Kansanedustaja Teemu Keskisarja kertoo menevänsä Linnan juhlien sijaan 612-tapahtumaan ja soihtukulkueeseen"Olin kanssa vähän kummissani tuosta, mutta taitava sanankäyttäjä Keskisarja kyllä on.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010870042.html
Olin kyllä hämmästynyt kun uutiset luin - mutta en suinkaan "phöyristynyt", sen enempää kantaa ottamatta.