Uutiset:
^
Kolumni oli hyvä ja todellista tilaa kuvaava.
Samarinilla on kova tarve näyttää, "ei tartte auttaa" ja "minä vittu päätän". Noh, niin tai näin tulevaisuus sitten näyttää miten kaikki sitten ihan oikeasti meni.
Sanna Marin on kuitenkin järjestelmällisesti vaihtanut kantaansa monessa asiassa ja sitten tuonut asiat julki, ikään kuin "omana juttuna". Tulee ihan mieleen ex siippa, jollei idea tule häneltä se ei ole hyvä.
Sinänsä ikävä asia.
Taas yksi 12-vuotiaan räkänokan tasolle pysähtynyt julli meni minulla ignoreen.
Minusta poliitikkoja saa ja pitää arvostella, mutta ihmisinä heillä on minun mielessä kunnioitus, jota ei pidä halventaa tytöttelyllä tai "älykkäillä" nimenväännöksillä.
Hieman harmitti, koska nyt estämälläni kirjoittajalla oli muuten hyviä kirjoituksia.
Euroopan vilja-aitat, Venäjä ja Ukraina, ovat jo alkaneet rajoittamaan viljan vientiä ulkomaille, joten nyt on Suomessa todella tärkeä satokausi kohta käsillä.Jep, Neuvostoliiton aikana Ukrainakin oli mainitsemasi vilja-aitta. Eipä ole ihan sitä enää.
Toivoa sopii että tulevaisuudessa osataan arvostaa paremmin suomalaista ruuantuotantoa.Niinpä, mutta tuntuu laiskan kansan huolena olevan enemmän kukkaron paksuus.
Jep, Neuvostoliiton aikana Ukrainakin oli mainitsemasi vilja-aitta. Eipä ole ihan sitä enää.No ei ihan mitätönkään. Maailman vehnästä taitaa noin 8 prosenttia tulla Ukrainasta. Koko EU:n osuus n. 16 prosenttia.
Jep, Neuvostoliiton aikana Ukrainakin oli mainitsemasi vilja-aitta. Eipä ole ihan sitä enää.No ei ihan mitätönkään. Maailman vehnästä taitaa noin 8 prosenttia tulla Ukrainasta. Koko EU:n osuus n. 16 prosenttia.
Ongelmia toki ollut ja itäosissa riehuva sota ei nyt ainakaan paranna tilannetta.
^
Olen lukenut paljon "uutisia" hesarista. Mutta hyvä, jos on näin. Todellisuus saattaa olla kuitenkin aivan jotain muuta.