Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vs: Politiikka  (Luettu 1614609 kertaa)

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #580 : Marraskuu 14, 2019, 11:51:50 »
^Jos SDP nyt sattuisi erottamaan Husun pysyvästi demareista, niin vassarit kyllä varmasti mielellään ottaisi tän  niljakkeen riveihinsä...niissä piireissä tämmöset rikostuomiot vaan nostaa pisteitä.
Perfektionisti.

Poissa Vieras0087

  • Hero Member
  • Viestejä: 841
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #581 : Marraskuu 14, 2019, 12:43:56 »
Sebastian Tynkkynen rakkauselämästään Alanin kanssa: "Hän repii minut takaisin sänkyyn..." Kyllä persumies parhaiten tietää miten toiselle persumiehelle rakkautta tehdään. Vaikka virallisestihan julkilausimissaan ja juhlapuheissaan persut ovat niin heteroja että. Ja isänmaallisia. Sano. Ja vastustavat maahanmuuttoa. Mutta näyttää mamun mokkakikkelikin persulle hyvältä maistuvan siellä sänkykammarin puolella. Onkohan tämä homoilu kovinkin yleistä persujen keskuudessa? Alkaa vähän eppäilyttää. Persujen äänestäjistähän oli kevään eduskuntavaaleissa 87% miehiä. Eli naisia oli vain 13%. Eihän siitä pimpsaa kaikille riitä. Tietenkään. Ja vihervasemmiston naisilta tuskin paljon persuille hellyyttä heruu. Taitaisi sen hommafooruminkin olla parasta vaihtaa vaan nimensä homofoorumiksi  :D  :D  :D.

https://www.iltalehti.fi/iltv-paivarinta-klipit/a/d7757ec6-c47c-4a63-b6dd-ee1c7df1182d
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 14, 2019, 12:46:03 kirjoittanut kocour »

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15731
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #582 : Marraskuu 14, 2019, 13:03:37 »
Sebastian Tynkkynen rakkauselämästään Alanin kanssa: "Hän repii minut takaisin sänkyyn..." Kyllä persumies parhaiten tietää miten toiselle persumiehelle rakkautta tehdään.
Onko sulla jotain miesten välistä rakkautta vastaan?
Jos joku on homo se sitä sitten on eikä salaile sitä. Hienoa, että ilmaisevat rakkauttaan julkisesti.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0087

  • Hero Member
  • Viestejä: 841
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #583 : Marraskuu 14, 2019, 13:50:38 »
^Anteeksi. Ei ollut mitenkään tarkoitus henkilökohtaisesti loukata. En arvannut että tämä homoseksuaalisuus on sinullekin niin arka asia. Rohkeaa että sinäkin Seben innoittamana avaudut näin julkisesti. Arvostan suuresti. Olen kanssasi aivan samaa mieltä siitä, että maailmassa on aivan liian vähän rakkautta. Voit olla varma, että minä en lähde Sebastianin tai sinun rakkauden tulta sänkykammareihinne sammuttamaan. Minulle on aivan sama että mitä te sänkykammareissanne touhuatte. Yritän pitää huolta vain omasta sänkykammaristani  :).

Tarkoitin lähinnä sitä, että Sebastian Tynkkysen puheiden ja tekojen välillä on suuri ristiriita perussuomalaisten puheiden ja tekojen kanssa. Seben käsitys homoseksuaalisuudesta ja mamupoikaystävästä poikkeaa mielestäni aikas paljon persujen poliittisesta linjasta ja ohjelmanjulistuksista. Mikäli minä olen oikein ymmärtänyt. Mutta toisaalta eikö se entinen pappikin saarnannut, että "älkää tehkö kuten minä teen, vaan tehkää kuten minä saarnaan"  :D
 

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15731
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #584 : Marraskuu 14, 2019, 15:43:03 »
^
Et sinä minua mitenkään loukannut ällös huoli. Homoseksuaalisuus ei ole minulle mitenkään arka asia ja omassa viestissäni en sitä mitenkään tuonut julki. Ihmettelin vain sinun kommenttiasi ja kapeakatseisuuttasi homoseksuaaleista.
Se jos jotain jostain kommentoi ei minusta tarkoita mielensä pahoittamista. ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0087

  • Hero Member
  • Viestejä: 841
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #585 : Marraskuu 14, 2019, 15:56:01 »
^Elä sekota ja sotke "sateenkaari Ville". Edelleenkään ei minua kenenkään ihmisen homoseksuaalisuus mitenkään nahnista, vaan sitä vaan ihmettelen että teillä persuillahan on niin ahdasmielinen ja kielteinen kanta myös homoseksuaaleihin muitten vähemmistöjen ohella, ja sitten Sebastian Tynkkynen oikein kuin rienaa näitä persujen "pyhiä" arvoja kertomalla telkussa kiihkeästä makuukammariseksistä mamumiehensä kanssa. Onkohan vihervasemmisto soluttautunut jo persujenkin ytimeen? 

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15731
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #586 : Marraskuu 14, 2019, 16:28:11 »
^
Äläkä sinä nimeä ihmisiä siksi mitä ne eivät ole. Ymmärrän kyllä, että sinulla on tarve lyödä sanan säilällä ja jatkaa sitä loputtomiin.
Minun osaltani tämä asia on loppuun käsitelty.  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #587 : Marraskuu 14, 2019, 16:51:36 »
Tarkoitin lähinnä sitä, että Sebastian Tynkkysen puheiden ja tekojen välillä on suuri ristiriita perussuomalaisten puheiden ja tekojen kanssa. Seben käsitys homoseksuaalisuudesta ja mamupoikaystävästä poikkeaa mielestäni aikas paljon persujen poliittisesta linjasta ja ohjelmanjulistuksista. Mikäli minä olen oikein ymmärtänyt.

Onpas historianopettaja rajoittunut henkilö. Ei, et ole ymmärtänyt oikein. Perussuomalaisten kannattajissa on nykyään hyvinkin erilaisia ihmisiä, erilaisine mielipiteineen. Vai onko opettaja sitä mieltä, että 23% äänestäjistä on Teuvo Hakkaraisen klooneja, tosin Teuvo on hieno ja rehellinen mies, jota arvostan suuresti. Jos ope tulisi sieltä pölyisestä historiankammiosta joskus ihmisten ilmolle, hän huomaisi, että vanhat stereotypiat ovat...no vanhanaikaisia.
Minä kannatan persuja ja paras "tyttöystäväni" on homo. Perussuomalaiset vastustaa haittamaahanmuuttoa, ei ulkomaalaisia yleisesti. Jos Sebe on rakastunut Alaniin, niin se ei edes kommunistille pitäisi olla irvailun aihe.

Poissa Vieras0087

  • Hero Member
  • Viestejä: 841
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #588 : Marraskuu 14, 2019, 16:55:53 »
^
Äläkä sinä nimeä ihmisiä siksi mitä ne eivät ole. Ymmärrän kyllä, että sinulla on tarve lyödä sanan säilällä ja jatkaa sitä loputtomiin.
Minun osaltani tämä asia on loppuun käsitelty.  ;D

Voi Ville Ville. Kukahan täällä yleensä jatkaa jankuttamista samasta aiheesta loputtomiin  :D. Alatko nyt mököttämään  :-X.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 14, 2019, 16:59:46 kirjoittanut kocour »

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #589 : Marraskuu 14, 2019, 17:02:42 »
Keskustellaan väliin vaikka Samettivallankumouksesta.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #590 : Marraskuu 14, 2019, 17:23:11 »
Vai onko opettaja sitä mieltä, että 23% äänestäjistä on Teuvo Hakkaraisen klooneja, tosin Teuvo on hieno ja rehellinen mies, jota arvostan suuresti.
Teuvokin on sentään tahkonut tälle maalle tukuittan veroeuroja, toisin kuin joku homeinen historian opettaja jonka ydinosaamista kalliin veronmaksajien kustantaman koulutuksensa jälkeen on muistaa joku pähkinäsaaren rauhan solmimisvuosi ulkoa.
Perfektionisti.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15731
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #591 : Marraskuu 14, 2019, 17:41:38 »
Keskustellaan väliin vaikka Samettivallankumouksesta.
Se olisikin mielenkiintoista, mutta ei liity mitenkään meidän Suomalaisten arkeen. Oikeastaan se mitä Tsekeissä tai Slovakiassa tapahtuu ei vaan kiinnosta. Kaameat kulissit on.
 ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0087

  • Hero Member
  • Viestejä: 841
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #592 : Marraskuu 14, 2019, 18:29:59 »
Vai onko opettaja sitä mieltä, että 23% äänestäjistä on Teuvo Hakkaraisen klooneja, tosin Teuvo on hieno ja rehellinen mies, jota arvostan suuresti.
Teuvokin on sentään tahkonut tälle maalle tukuittan veroeuroja, toisin kuin joku homeinen historian opettaja jonka ydinosaamista kalliin veronmaksajien kustantaman koulutuksensa jälkeen on muistaa joku pähkinäsaaren rauhan solmimisvuosi ulkoa.

No onneksi ei ole sentään joutunut kaltaistasi ääliötä koskaan työkseen opettamaan. Olisi kyllä karmeaa huomata että on joutunut henkilökohtaisesti tekemisiin tuollaisen alkeellisen limanuljaskajuntin kanssa. Olen maksanut varmasti sen verran veroja, että sinäkin voit nyt hyvällä omalla tunnolla nauttia työmarkkinatuesta ja perustoimeentulotuesta. Toivottavasti sinulla on ollut niin hyvä historian- ja yhteiskuntaopin opettaja, että osaat edes niitä hakea. Muu koulullinen oppi ja sivistys onkin varmaan mennyt sitten pahasti yli hilseen  :)
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 14, 2019, 18:35:30 kirjoittanut kocour »

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #593 : Marraskuu 14, 2019, 19:30:09 »
Vai onko opettaja sitä mieltä, että 23% äänestäjistä on Teuvo Hakkaraisen klooneja, tosin Teuvo on hieno ja rehellinen mies, jota arvostan suuresti.
Teuvokin on sentään tahkonut tälle maalle tukuittan veroeuroja, toisin kuin joku homeinen historian opettaja jonka ydinosaamista kalliin veronmaksajien kustantaman koulutuksensa jälkeen on muistaa joku pähkinäsaaren rauhan solmimisvuosi ulkoa.

No onneksi ei ole sentään joutunut kaltaistasi ääliötä koskaan työkseen opettamaan. Olisi kyllä karmeaa huomata että on joutunut henkilökohtaisesti tekemisiin tuollaisen alkeellisen limanuljaskajuntin kanssa. Olen maksanut varmasti sen verran veroja, että sinäkin voit nyt hyvällä omalla tunnolla nauttia työmarkkinatuesta ja perustoimeentulotuesta. Toivottavasti sinulla on ollut niin hyvä historian- ja yhteiskuntaopin opettaja, että osaat edes niitä hakea. Muu koulullinen oppi ja sivistys onkin varmaan mennyt sitten pahasti yli hilseen  :).
Aika hyvin tässä kuitenkin on sivistytty ilman sun opetuksias kun ei ole tarvinnut edes perehtyä jonkun työmarkkinatuen tai muittenkaan tukien hakuun. Mitään tukia en saa, enkä kyllä tarvisikaan. Omilla olen tullut ja tulen toimeen, ja vielä sun kaltaisten turhanpäiväisten kyöstien palkkojakin joutuu kustantamaan.

Sun palkkas ja veros maksetaan valtion kassasta, eli yksityisten yritysten ja niiden työntekijöiden maksamista veroista jotka siis tuottavat oikesti jotain talouskasvua ja lisäarvoa tähän talouteen. Oletko tosiaan niin saatanan tyhmä ettet tätä tajua, vai jankkaatko vaan kun et muutakaan osaa?
Perfektionisti.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #594 : Marraskuu 14, 2019, 19:43:52 »
Melkonen nilkki tää Husu...no, mitä muutakaan demarilta voi odottaa.

https://www.youtube.com/watch?v=YGJdFoGvJK4

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #595 : Marraskuu 14, 2019, 19:46:56 »
^
Totta on varmasti tuo ja aika sen näyttää. Tosin Rinne on jo nyt melkoisissa vaikeuksissa rahan kanssa, miten saa rahan riittämään.
Ai niin, vasemmitopuolueiden mielipuuhastelu voi taas alkaa. Vero sitä vero tätä ja laina sitä laina tätä.

Totta. Demaripääministeri tuntuu olevan sokeaisin kun seinäkello ja antaa ihmeellisiä lausuntoja, milloin mistäkin. Viimeksi eläkkeistä.
Vasemmiston sekoilu kanssa vailla vertaan. Velkaa otetaan holtittomasti ja verot korotetaan maailman tappiin, joita vasemmisto rakastaa.  Vaikka en ole uskovainen mies, sanon luoja meitä varjelkoon seuraavat 3,5 vuotta. Toivottavasti tämä puunhalaaja; treetoo-hallitus katuu ennen sitä.     

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5730
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #596 : Marraskuu 14, 2019, 19:48:56 »
Kocourille heitän sellaisen kysymyksen että opetatko vain historiaa vai onko myös toinen aine? En tiedä nykykuvioista mutta yhdellä aineella ei taida tunnit riittää kovin helposti? Mulla on eräs tuttu joka on koulutukseltaan historian opettaja mutta tekee muita töitä - kertomansa mukaan kaikista opettajista historian opettajien on vaikeinta saada töitä. En tiedä pitääkö paikkaansa. Kun itse kävin koulua niin historian opettajani opetti meille myös äidinkieltä mutta kyseinen aineyhdistelmä ei liene kovin yleinen.

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #597 : Marraskuu 14, 2019, 19:53:06 »
Melkonen nilkki tää Husu...no, mitä muutakaan demarilta voi odottaa.

Husu Hussein on tuomittu kolmesta petosrikoksesta – erehdytti Kelaa ja Turun kaupungin sosiaalitoimea

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/9cf60e1d-1bbe-4352-8967-fb2f10e3c7a6

Melkoista husuilua. Sopii demareihin kuin nenä päähän. Demareilta voi odottaa vain idioottimaisia päähänpistoja ja ulostuloja. Mitenhän sekaisin tämä hallitus saa maan asiat kolmessa vuodessa  ???     

Poissa Vieras0087

  • Hero Member
  • Viestejä: 841
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #598 : Marraskuu 14, 2019, 20:09:18 »
Vai onko opettaja sitä mieltä, että 23% äänestäjistä on Teuvo Hakkaraisen klooneja, tosin Teuvo on hieno ja rehellinen mies, jota arvostan suuresti.
Teuvokin on sentään tahkonut tälle maalle tukuittan veroeuroja, toisin kuin joku homeinen historian opettaja jonka ydinosaamista kalliin veronmaksajien kustantaman koulutuksensa jälkeen on muistaa joku pähkinäsaaren rauhan solmimisvuosi ulkoa.

No onneksi ei ole sentään joutunut kaltaistasi ääliötä koskaan työkseen opettamaan. Olisi kyllä karmeaa huomata että on joutunut henkilökohtaisesti tekemisiin tuollaisen alkeellisen limanuljaskajuntin kanssa. Olen maksanut varmasti sen verran veroja, että sinäkin voit nyt hyvällä omalla tunnolla nauttia työmarkkinatuesta ja perustoimeentulotuesta. Toivottavasti sinulla on ollut niin hyvä historian- ja yhteiskuntaopin opettaja, että osaat edes niitä hakea. Muu koulullinen oppi ja sivistys onkin varmaan mennyt sitten pahasti yli hilseen  :).
Aika hyvin tässä kuitenkin on sivistytty ilman sun opetuksias kun ei ole tarvinnut edes perehtyä jonkun työmarkkinatuen tai muittenkaan tukien hakuun. Mitään tukia en saa, enkä kyllä tarvisikaan. Omilla olen tullut ja tulen toimeen, ja vielä sun kaltaisten turhanpäiväisten kyöstien palkkojakin joutuu kustantamaan.

Sun palkkas ja veros maksetaan valtion kassasta, eli yksityisten yritysten ja niiden työntekijöiden maksamista veroista jotka siis tuottavat oikesti jotain talouskasvua ja lisäarvoa tähän talouteen. Oletko tosiaan niin saatanan tyhmä ettet tätä tajua, vai jankkaatko vaan kun et muutakaan osaa?

Olet sinä kyllä täysi pelle. Vai vedätätkö minua? Kait sinäkin nyt edes sen verran tajuat, että meidän hyvinvointimme riippuu täysin meidän ulkomaankaupastamme. Ei siitä että sinä luuttuat vessoja Helsingin rautatieasemalla. Eli siitä että meillä on kaupata sellaisia tuotteita ja palveluja (esim. matkailupalvelut) joita ihmiset ulkomailla tarvitsevat ja haluavat niitä meiltä ostaa. Se että meillä on ulkomaankauppaan tarjota näitä hyviä ja laadukkaita tuotteita ja palveluja, vaatii tietenkin monimutkaisen ja toimivan yhteiskuntarakenteen. Ja se että meillä on laadukas ja vieläpä ilmainen koulutus esiopetuksesta yliopistoon asti, on tietenkin aivan meidän elinehtomme tässä maailmassa. Sillä tavalla me tuotamme osaajia kaikille yhteiskunnan sektoreille. Sinun filosofiallasi me kierrettäisiin taas kohta savupirttiä ne tuohivirsut jalassa. Ymmärrän kyllä, että kaltaisesi älyllisesti ja sivistyksellisesti vajavaisen ihmisen on ylivoimaisen vaikea ymmärtää monimutkaisia kokonaisuuksia ja hahmottaa ympäröivää maailmaa. Mutta katso kuitenkin vaikka yle areenasta se viime viikolla tullut a-studio, missä Supercellin pääomistaja Ilkka Paananen kertoo miksi hän viimekin vuonna maksoi yli 40 miljoonaa euroa veroja Suomen valtiolle. Eikä vienyt niitä veroparatiisiin. Ehkä Paanasen puheenvuoro avaisi hieman sinunkin ajatusmaailmaasi.

Mutta elä menetä toivorikkauttas millä taval. Kyl luuttujia ja sikaniskaduunareita tarvittas tulevaisuudessaki. Ja lukeminen kannattaa aina. Aloita vaikka historiasta  :D.

Poissa Vieras0087

  • Hero Member
  • Viestejä: 841
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #599 : Marraskuu 14, 2019, 20:33:07 »
Kocourille heitän sellaisen kysymyksen että opetatko vain historiaa vai onko myös toinen aine? En tiedä nykykuvioista mutta yhdellä aineella ei taida tunnit riittää kovin helposti? Mulla on eräs tuttu joka on koulutukseltaan historian opettaja mutta tekee muita töitä - kertomansa mukaan kaikista opettajista historian opettajien on vaikeinta saada töitä. En tiedä pitääkö paikkaansa. Kun itse kävin koulua niin historian opettajani opetti meille myös äidinkieltä mutta kyseinen aineyhdistelmä ei liene kovin yleinen.

Vastasin sinulle yksityisviestillä  :).