^Jos SDP nyt sattuisi erottamaan Husun pysyvästi demareista, niin vassarit kyllä varmasti mielellään ottaisi tän niljakkeen riveihinsä...niissä piireissä tämmöset rikostuomiot vaan nostaa pisteitä.
Uutiset:
Sebastian Tynkkynen rakkauselämästään Alanin kanssa: "Hän repii minut takaisin sänkyyn..." Kyllä persumies parhaiten tietää miten toiselle persumiehelle rakkautta tehdään.Onko sulla jotain miesten välistä rakkautta vastaan?
Tarkoitin lähinnä sitä, että Sebastian Tynkkysen puheiden ja tekojen välillä on suuri ristiriita perussuomalaisten puheiden ja tekojen kanssa. Seben käsitys homoseksuaalisuudesta ja mamupoikaystävästä poikkeaa mielestäni aikas paljon persujen poliittisesta linjasta ja ohjelmanjulistuksista. Mikäli minä olen oikein ymmärtänyt.
^
Äläkä sinä nimeä ihmisiä siksi mitä ne eivät ole. Ymmärrän kyllä, että sinulla on tarve lyödä sanan säilällä ja jatkaa sitä loputtomiin.
Minun osaltani tämä asia on loppuun käsitelty.
Vai onko opettaja sitä mieltä, että 23% äänestäjistä on Teuvo Hakkaraisen klooneja, tosin Teuvo on hieno ja rehellinen mies, jota arvostan suuresti.Teuvokin on sentään tahkonut tälle maalle tukuittan veroeuroja, toisin kuin joku homeinen historian opettaja jonka ydinosaamista kalliin veronmaksajien kustantaman koulutuksensa jälkeen on muistaa joku pähkinäsaaren rauhan solmimisvuosi ulkoa.
Keskustellaan väliin vaikka Samettivallankumouksesta.Se olisikin mielenkiintoista, mutta ei liity mitenkään meidän Suomalaisten arkeen. Oikeastaan se mitä Tsekeissä tai Slovakiassa tapahtuu ei vaan kiinnosta. Kaameat kulissit on.
Vai onko opettaja sitä mieltä, että 23% äänestäjistä on Teuvo Hakkaraisen klooneja, tosin Teuvo on hieno ja rehellinen mies, jota arvostan suuresti.Teuvokin on sentään tahkonut tälle maalle tukuittan veroeuroja, toisin kuin joku homeinen historian opettaja jonka ydinosaamista kalliin veronmaksajien kustantaman koulutuksensa jälkeen on muistaa joku pähkinäsaaren rauhan solmimisvuosi ulkoa.
Aika hyvin tässä kuitenkin on sivistytty ilman sun opetuksias kun ei ole tarvinnut edes perehtyä jonkun työmarkkinatuen tai muittenkaan tukien hakuun. Mitään tukia en saa, enkä kyllä tarvisikaan. Omilla olen tullut ja tulen toimeen, ja vielä sun kaltaisten turhanpäiväisten kyöstien palkkojakin joutuu kustantamaan.Vai onko opettaja sitä mieltä, että 23% äänestäjistä on Teuvo Hakkaraisen klooneja, tosin Teuvo on hieno ja rehellinen mies, jota arvostan suuresti.Teuvokin on sentään tahkonut tälle maalle tukuittan veroeuroja, toisin kuin joku homeinen historian opettaja jonka ydinosaamista kalliin veronmaksajien kustantaman koulutuksensa jälkeen on muistaa joku pähkinäsaaren rauhan solmimisvuosi ulkoa.
No onneksi ei ole sentään joutunut kaltaistasi ääliötä koskaan työkseen opettamaan. Olisi kyllä karmeaa huomata että on joutunut henkilökohtaisesti tekemisiin tuollaisen alkeellisen limanuljaskajuntin kanssa. Olen maksanut varmasti sen verran veroja, että sinäkin voit nyt hyvällä omalla tunnolla nauttia työmarkkinatuesta ja perustoimeentulotuesta. Toivottavasti sinulla on ollut niin hyvä historian- ja yhteiskuntaopin opettaja, että osaat edes niitä hakea. Muu koulullinen oppi ja sivistys onkin varmaan mennyt sitten pahasti yli hilseen .
Melkonen nilkki tää Husu...no, mitä muutakaan demarilta voi odottaa.
^
Totta on varmasti tuo ja aika sen näyttää. Tosin Rinne on jo nyt melkoisissa vaikeuksissa rahan kanssa, miten saa rahan riittämään.
Ai niin, vasemmitopuolueiden mielipuuhastelu voi taas alkaa. Vero sitä vero tätä ja laina sitä laina tätä.
Melkonen nilkki tää Husu...no, mitä muutakaan demarilta voi odottaa.
Husu Hussein on tuomittu kolmesta petosrikoksesta – erehdytti Kelaa ja Turun kaupungin sosiaalitoimea
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/9cf60e1d-1bbe-4352-8967-fb2f10e3c7a6
Aika hyvin tässä kuitenkin on sivistytty ilman sun opetuksias kun ei ole tarvinnut edes perehtyä jonkun työmarkkinatuen tai muittenkaan tukien hakuun. Mitään tukia en saa, enkä kyllä tarvisikaan. Omilla olen tullut ja tulen toimeen, ja vielä sun kaltaisten turhanpäiväisten kyöstien palkkojakin joutuu kustantamaan.Vai onko opettaja sitä mieltä, että 23% äänestäjistä on Teuvo Hakkaraisen klooneja, tosin Teuvo on hieno ja rehellinen mies, jota arvostan suuresti.Teuvokin on sentään tahkonut tälle maalle tukuittan veroeuroja, toisin kuin joku homeinen historian opettaja jonka ydinosaamista kalliin veronmaksajien kustantaman koulutuksensa jälkeen on muistaa joku pähkinäsaaren rauhan solmimisvuosi ulkoa.
No onneksi ei ole sentään joutunut kaltaistasi ääliötä koskaan työkseen opettamaan. Olisi kyllä karmeaa huomata että on joutunut henkilökohtaisesti tekemisiin tuollaisen alkeellisen limanuljaskajuntin kanssa. Olen maksanut varmasti sen verran veroja, että sinäkin voit nyt hyvällä omalla tunnolla nauttia työmarkkinatuesta ja perustoimeentulotuesta. Toivottavasti sinulla on ollut niin hyvä historian- ja yhteiskuntaopin opettaja, että osaat edes niitä hakea. Muu koulullinen oppi ja sivistys onkin varmaan mennyt sitten pahasti yli hilseen .
Sun palkkas ja veros maksetaan valtion kassasta, eli yksityisten yritysten ja niiden työntekijöiden maksamista veroista jotka siis tuottavat oikesti jotain talouskasvua ja lisäarvoa tähän talouteen. Oletko tosiaan niin saatanan tyhmä ettet tätä tajua, vai jankkaatko vaan kun et muutakaan osaa?
Kocourille heitän sellaisen kysymyksen että opetatko vain historiaa vai onko myös toinen aine? En tiedä nykykuvioista mutta yhdellä aineella ei taida tunnit riittää kovin helposti? Mulla on eräs tuttu joka on koulutukseltaan historian opettaja mutta tekee muita töitä - kertomansa mukaan kaikista opettajista historian opettajien on vaikeinta saada töitä. En tiedä pitääkö paikkaansa. Kun itse kävin koulua niin historian opettajani opetti meille myös äidinkieltä mutta kyseinen aineyhdistelmä ei liene kovin yleinen.