https://www.is.fi/autot/art-2000009547432.html suomessako ollaan..
Uutiset:
Suru-uutinen. Fatim Diarra ei lähde hakemaan Vihreiden puheenjohtajan tehtävää.
Päinvastoin, pitää olla iloinen siitä kun Fattu tunnistaa omat heikkoudet. Jos ei ole valmis ottamaan vastaan puheenjohtajan tehtävää liian kokemattomana, on hyvä että sen pystyy sanomaan ääneen.
Arvoitus; Miksi U0tin veljesten toisen verorötösfirman nimi aikoinaan oli Tillsten?Oli kai niillä toinenkin firma, nimi oli 'Torocks'.
Siitä meni hillot Karille (U0ti)
Kepu ei muutu vasemmistopuolueeksi vaikka sitä kuinka itselleen uskottelisi.
Oliko se niin, että melkein kaikki täällä kannattavat oikeistolaista hallitusta?Isoimpia syitä minulla on kaksi.
Kerrotko miksi juuri sinä kannatat oikeistolaista hallitusta?
Ihan konkreettisesti, vaikkapa kuukausitasosta vuoteen lähtien?
ILMASTOTAVOITTEIDEN osalta Orpo sanoi, että hallituspohja pitää kiinni tavoitteesta, että Suomi on hiilineutraali vuoteen 2035 mennessä, mutta niin, että Suomen kilpailukyky ei romutu eivätkä suomalaisten arjen kustannukset nouse.Kuulostaa oudolta. Miten tavoitteessa voi edetä jos Suomen kilpailukyky ei romutu (yritysten kustannukset eivät kasva) ja kansalaisten arjen kustannukset eivät myöskään nouse?
Oliko se niin, että melkein kaikki täällä kannattavat oikeistolaista hallitusta?Siksi ettei pääministeriksi hyvin suurella todennäköisyydellä nouse ainakaan mikään ylimielinen bilettävä post-teinipissis.
Kerrotko miksi juuri sinä kannatat oikeistolaista hallitusta?
Vihervasemmiston itkut ovat musiikkia korvillePirjo Auvinen kertoo oikeistohallituksen synnystä. 4 vuoden päästä saattaa tilanne olla taas toinen.
Eikö paljon kasvihuonekaasua/henkilö tuottavien jälkiteollistuneiden maiden tulisi kuitenkin olla eturintamassa fossiilisesta energiasta eroon pääsemistavoitteissa?Vastaan kysymyksiisi kunhan sinä vastaat tähän yhteen:
miten Suomen vihervasemmisto jakaa Kiinan viiden miljoonan asukkaan alueisiin jotka saavat itse päättää ilmasto-ohjelmastaan?
Jos tarkoitat kyselyitäsi nimimerkillä mustis niin joku aika sitten laitoin aika pitkänkin vastauksen jota et tietenkään ole kommentoinut. Jos olet jättänyt kyselyitä muulla nimimerkillä niin sitten en tiedä mihin viittaat.Ai että! Huikeaa! 😁 ihan huikeaa, että todistat itseäsi vastaan tuolla tavalla. Osaisitko kertoa mistä helvetistä tuon repäisit, kun en sanallakaan siitä maininnut?Oliko sinulla itse aiheesta mitään?
Joo, varmasti! Olen jo pidemmän aikaa yrittänyt kysyä teiltä perusteluita väitteille, mutta ei ole onnistunut. Joko viimein?
Ei mulla ole kuin tämä yksi nimimerkki, oli sama jo so:n aikoina. Entäpäs sinulla?No jopas, jos olet oikeasti vastannut? Se olisikin ensimmäinen kerta. Millä nimerkillä itse itse siis täällä noin enimmäkseen operoit?Jos tarkoitat kyselyitäsi nimimerkillä mustis niin joku aika sitten laitoin aika pitkänkin vastauksen jota et tietenkään ole kommentoinut. Jos olet jättänyt kyselyitä muulla nimimerkillä niin sitten en tiedä mihin viittaat.Ai että! Huikeaa! 😁 ihan huikeaa, että todistat itseäsi vastaan tuolla tavalla. Osaisitko kertoa mistä helvetistä tuon repäisit, kun en sanallakaan siitä maininnut?Oliko sinulla itse aiheesta mitään?
Joo, varmasti! Olen jo pidemmän aikaa yrittänyt kysyä teiltä perusteluita väitteille, mutta ei ole onnistunut. Joko viimein?
Ja tietenkään et viitsi lukea vastausviestiäni ja kommentoida sitä vaan jatkat itsellesi tuttua ruikutusta. Senhän sinä osaat oikein mainiosti. Sulla ei ole mitään mielipidettä mistään paitsi että haukut viestistä toiseen foorumin kirjoittelijoita. Tyypillinen vihervasemmiston äänestäjä.
Kepu ei muutu vasemmistopuolueeksi vaikka sitä kuinka itselleen uskottelisi.
Vaikea se on sellaiseksi muuttua mikä jo on.