Kerrankin joku poliitikko sentään tekee jotakin ja gtafiiteille respektiä
Uutiset:
^ Ihan mukava aasin silta
Vaikka Arhinmäki ei suuri taiteilija olekaan niin paremmalta ne esim.alikulkutunnelin seinät näyttää kun ovat saaneet maalia. Ja minulle ihan sama vaikka graffiteja tekisi persu tai joku muu juntti.
Idiootit eivät rajoja ymmärrä ja edes todella idiootti ei rupea sun kanssa vänkäämään. Koska tässä ketjussa olet yksi pahin koskaan lukemani jäärä ja sun ruokahalu on loputon.^ Ihan mukava aasin silta
Vaikka Arhinmäki ei suuri taiteilija olekaan niin paremmalta ne esim.alikulkutunnelin seinät näyttää kun ovat saaneet maalia. Ja minulle ihan sama vaikka graffiteja tekisi persu tai joku muu juntti.
Mihin on vedetty raja siitä, mikä on julkista tilaa jonka saa töhriä ja minkä ei? Ja jos julkisen tilan saa niin miksi ei yksityistä tilaa? Ja miksi tällähetkellä sovitut säännöt eivät kelpaa vai onko kyseessä aasin silta joka vaatii nauruhymiöllä varustetun vastauksen?
Minun mielipide on sama kaikille kansalaisille mutta tässä on kyseessä Vasemmistoliiton johtopolitiikko.
Helsinki siivoaa päivittäin ihan vitusti näitä töhryjä, mm iskulauseita, mielinilmaisuja, omia tai jengin initiaaleja tai omasta mielestä hienoja taideteoksia. Rahaa siivoukseen palaa 650 000 euroa. Apulaiskaupunginjohtaja näytti nyt näille sotkijoille esimerkkiä ja voidaan odottaa siivouskulujen kasvavan.
Onko aivan mahdotonta keskustella asiasta eikä meistä keskustelijoista? Kyselee idiootti ja ketjun pahin jäärä.Idiootit eivät rajoja ymmärrä ja edes todella idiootti ei rupea sun kanssa vänkäämään. Koska tässä ketjussa olet yksi pahin koskaan lukemani jäärä ja sun ruokahalu on loputon.^ Ihan mukava aasin silta
Mihin on vedetty raja siitä, mikä on julkista tilaa jonka saa töhriä ja minkä ei? Ja jos julkisen tilan saa niin miksi ei yksityistä tilaa? Ja miksi tällähetkellä sovitut säännöt eivät kelpaa vai onko kyseessä aasin silta joka vaatii nauruhymiöllä varustetun vastauksen?
Minun mielipide on sama kaikille kansalaisille mutta tässä on kyseessä Vasemmistoliiton johtopolitiikko.
Yleensä hölmöläiset tarvitsevat selvät ja kirjatut rajat jotta erottavat edes pillun kyrvästä. Toivottavasti saat kysymyksiisi vastauksen ja ehkä joku ystävällinen ne sinulle kirjaa jotta voit tarttua ja vängätä taas jostakin lisää.
Mun koko pointti oli vaan se että hienoa Paavo. Ja sinä pääsit sitten omakotitaloon
Hyvää illanjatkoa ja Pavelle respektiä.